ט״ו באב – גרסת קורונה 2020

ט״ו באב מתקרב וההתרגשות באוויר.

בכל שנה הקניונים מפוצצים בדוכנים של פרחים, דובים גדולים ובלוני הליום אדומים,

המסעדות והברים השונים מכינים את עצמם לתפריט מיוחד לאוהבים וכל הגברים חושבים מה הם צריכים לעשות ביום הזה כדי להראות לבת זוגתם את אהבתם אליה.

אבל היום בתקופת הקורונה, האמצעים שלנו מוגבלים ולא נותרה לנו ברירה אלא לציין את היום הזה בצורה אינטימית.

ריכזנו עבורכן מספר אופציות  בהשראת רעיונות מתוך פורטל לרווקות לחגיגה ביתית שיכולה להיות לא פחות ממדהימה 

#בהשראת מסיבתרווקות בים 

  • ערב יין וגבינות – קנו לכם יין טוב שאותו אתם אוהבים וקנו מהמעדנייה הקרובה לביתכם 3-4 סוגי גבינות שונים. חתכו את הגבינות לריבועים קטנים והשאירו אותם על קרש החיתוך, גם כדי שזה יצטלם טוב לאינסטגרם ;). לצד הגבינות, חתכו ירקות טריים שיבואו טוב אחרי כל ביס בגבינה המלוחה, הדליקו נרות בשביל האינטימיות והרימו לחיים בכל מזיגה של יין לכוס.

#בהשראת סדנת יין וגבינות למסיבת רווקות 

  • משחקי אהבה – ״גוגל״ זו אהבה בפני עצמה והוא יכול לספק לכם מגוון פעילויות ומשחקי היכרות ביתיים מבלי שתצטרכו לצאת מהבית. משחק אהבה יכולה להיות אחלה אופציה לזמן איכות ולהיכרות מעמיקה עם בן זוגך. לכו תדעו, אולי תגלו על הקשר שלכם משהו חדש שלא יכולתם לדעת אם הייתם מעבירים את הערב הזה במסעדה עם עוד 100 זוגות לידכם.

  • מסאג׳ ביתי – תוכלו להזמין עד לדירתכם מסאג׳יסטים שיביאו את כל האווירה והרומנטיקה שיש. מיטות במרכז החדר, קטורת ריחנית ושירים מרגיעים ברקע הם ללא ספק אופציה לחגיגה של אהבה.

#בהשראת עיסויים למסיבת רווקות 

  • סדנת אלכוהול ביתית –היום ברשתות החברתיות יש לא מתכונים של מיקסולוגים מהטובים בארצנו. פתחו את אחד המתכונים, לכו לקיוסק הקרוב לביתכם בכדי לקנות את המצרכים והכינו ביחד את הקוקטייל האהוב עליכם לצד מוזיקה שתעשה לכם מצב רוח.

#בהשראת סדנאות אלכוהול למסיבת רווקות 

#ריקוד סקסי בהשראת סדנאות ריקוד למסיבת רווקות 

 

יש עוד מלא דרכים להראות אהבה ויש את אלה האומרים שלא צריך יום מיוחד כדי לחגוג אותה.

אבל ככה או ככה, איך שלא נסתכל על זה, זה תמיד כיף לדעת שיש יום אחד מיוחד שמוקדש לדבר הכי טוב שאנשים הכי רוצים לחוות בינם לבין עצמם וגם עם אחרים.