איך ארגנו את מסיבת הרווקות המצחיקה בעולם

כשהתחלנו לארגן את מסיבת הרווקות של אורית היה לנו ברור מה יהיה המוטיב של המסיבה..בעיקר המון צחוק וצחוק. אז בכדי לארגן את מסיבת הרווקות המצחיקה בעולם היו דרושים לנו מספר דברים הנה הם בסדר אקראי .

המון אלכוהול – הרי ידוע שצחוק הולך מצוין עם אלכוהול ואלכוהול הולך מצוין עם צחוק, ובכלל הם חברים מצוינים. אז היה לנו ברור שחייב להיות אלכוהול, ולא סתם אלכוהול..אלכוהול משובח והרבה. אז במקום ללכת סחור סחור ניגשנו ישר למקצועני האלכוהול והזמנו סדנת אלכוהול מקצועית..כמובן שבשיחת הטלפון הבהרנו מספר דברים .
1- הברמן חייב להיות חתיך.
2 – שלא נרגיש במחסור.

אווירה מצחיקה – מעבר להפעלה המצחיקה שעליה נרחיב בהמשך היה לנו ברור שעלינו ליצור אווירה מצחיקה. אז הזמנו המון אביזרים למסיבת רווקות וקישוטים של בולבולים בכל הגדלים, הצבעים והצורות. עכשיו..בגלל שלא מצאנו בארץ בדיוק מה שחיפשנו החלטנו להזמין מחו”ל, אז הזמנו מאי בי ולדעתנו גם יצא לנו יותר זול. הגיע לנו ארגז ענק עם מלא בולבולים מצחיקים. כובעים,קשים ועוד ועוד.. את הכל סידרנו בבית של אחת החברות שהתנדבה לארח את המסיבה.

בוחרים את ההפעלה המצחיקה בעולם – אם לומר את האמת הייתה לנו התלבטות. חלק רצו סטנדאפיסט וחלק סדנת צחוק. מהשתתפות בעבר בסדנת צחוק ידענו שזה לא בדיוק סטנדאפ אלא יותר חוויה של צחוק מבפנים..משהו הזוי לגמרי ..אבל צריך להתחבר. ו…היה לנו מספיק אלכוהול בכדי להנות מסדנת צחוק אז יאללה..הלכנו על סדנת צחוק

המסיבה הייתה מטורפת, דאגנו שסדנת האלכוהול כבר תמתין לנו שם והתחלנו לשתות די מוקדם (הגענו במונית וגם חזרנו במונית) בהתחלה הבאנו סרט מצחיק בטירוף, משהו ישן אבל מאוד מצחיק אחרי כן שיחקנו משחקי של פעם. כל מיני דברים הזויים כשהפרסים היו בולבולים בצורות שונות. ולסיום הגיעה מפעילה מקסימה שהקסימה אותנו בסדנת צחוק משוגעת לגמרי.

אז הצלחנו לארגן את מסיבת הרווקות המצחיקה בעולם.