איך להתלבש למסיבת רווקות?

בשנים האחרונות, ניתן לראות שנפתחו לא מעט מקומות בילוי חדשים, בייחוד לאוכלוסייה צעירה. מקומות כאלה יכולים להיות פאבים, חדרי בריחה, בתי קפה ומועדוני ריקודים. מעבר לכך, המון יזמים גם התחילו להתעסק בכל הקשור להפקה וארגון של מסיבות טבע, מסיבות קצף, מסיבות רחוב ועוד. לכל צורת בילוי כזו, יש את הקוד הלבוש האופייני לה. תסכימו איתנו שהרי לא תתלבשו באותו סגנון למסיבת קצף ומועדון ריקודים. אם אתם לא ממש יודעים מה מתאים ואיך להתלבש לכל אחד מהקונספטים שהוזכרו לעיל, המשיכו בקריאת המאמר ותוכלו לגלות בגדים מעניינים, שיוכלו להתאים לכם.

מסיבת רווקות

אם אתן מארגנות מסיבת רווקות לחברה הטובה שלכן, תוכלו להגיע לפי קוד לבוש מסוים. כלומר מסכמים שכל הבנות יגיעו לבושות בצבע מסוים. מה שכן, יש גם להתחשב באופי המסיבה. מה הכוונה? נניח שמסיבת הרווקות נערכת בווילה עם בריכה, אז מומלץ להגיע עם שמלה נוחה ונעליים שטוחות. במידה והמסיבה נערכת במועדון, אז אפשר כבר להשקיע קצת יותר בהופעה ולהגיע עם שמלה קצת יותר מהודרת ונעלי עקב. אגב, אם אתן לא ממש אוהבות שמלות, תוכלו גם להגיע למסיבה עם ג’ינס וחולצת מעצבים. אם תרצו פריטים כאלה שאינם סטנדרטיים כמו בחנויות ושיהיו ייחודים, אז תוכלו להגיע לחנויות בגדים של מעצבים. בחנויות האלה, תוכלו למצוא מבחר גדול של פריטים בהם, חולצות לנשים, מכנסים מחויטים, ג’ינסים וכמו כן אקססוריז שיעזרו בשדרוג ההופעה.

מסיבות טבע

אם אתם מתכננים ללכת למסיבת טבע, אז ההעדפה היא להגיע עם לבוש פשוט ונוח. אם אתם רוצים לצור לוק מגניב ומעניין, תוכלו ללבוש טייצים עם הדפסים שונים וגופיות צבעוניות.

מסיבת בריכה

בדרך כלל מסיבות כאלה נערכות בימי הקיץ החמים ובחללים שהינם גדולים יחסית. כפי שהוזכר לעיל, ניתן גם להשכיר חלל כזה עבור מסיבת רווקות. אם אתן מוזמנות למסיבה כזו, תוכלו להגיע עם בגד ים ושמלה פשוטה מעליו.

מסיבות קונספט

מדובר על מסיבות שבשנים האחרונות הפכו מאוד פופולאריות. הרעיון הוא להתלבש לפי הקונספט של המסיבה. כך לדוגמה, אם מדובר על מסיבה בסגנון שנות ה-70, אז רצוי להגיע עם חצאיות מיני, מכנסיים מתרחבים ואילו אם מדובר על מסיבת פול מון, אז מומלץ להגיע לבושים עם בגדים זוהרים.

מסיבה במועדון

נניח שהחלטתן לצאת בסוף השבוע למועדון, תוכלו להגיע עם נעלי עקב ושמלה מדליקה וקלאסית. במידה ואתן יודעות שנעלי עקב מקשות עליכן, תוכלו לבחור בנעליים שטוחות, שלא יעיקו עליכן וכך גם יתאפשר לכם לרקוד ולהנות במסיבה.

שורה תחתונה

הופעה חיצונית היא מאוד חשובה, בייחוד כאשר יוצאים לאירוע כלשהו כמו אחת המסיבות שהוזכרו לעיל. יש להשקיע בקניית הבגדים הנכונים, כך שיחמיאו לגוף ובעיקר שיהיו נוחים. הדבר לא חייב להסתכם בקניות מטורפות שעשויות להגיע לסכומים של מאות ואלפי שקלים. לעיתים אפשר גם לרכוש רק פריט אחד או שניים ולהתאים לו אביזר למסיבת רווקת ופריטי לבוש שכבר יש בארון הבגדים.