איך לחגוג מסיבת רווקות בתקופת הקורונה והאם אפשרי?

תקופת הקורונה השפיעה על כל תחומי החיים באשר הם, ובראשם עולם האירועים. מלבד החתונות שיכולות להתקיים במתכונת שונה לחלוטין מהמתוכנן או מהרצוי – במסגרת של מספר משתתפים מצומצם, ביטול רחבת הריקודים ועוד, גם מסיבות הרווקות מקבלות אופי קצת שונה בתקופה המורכבת הזו. למרות שזה נראה בלתי אפשרי, מסיבת רווקות בתקופת הקורונה יכולה בהחלט להתקיים תוך הקפדה ושמירה על ההנחיות, ולהיות לא פחות משמחת ומהממת מאשר מסיבת רווקות בזמנים רגילים! אז איך תארגני מסיבת רווקות כזו לאחותך או לחברה הכי טובה שלך? אל תדאגי, ריכזנו לך כאן למטה את כל הפרטים שחשוב להכיר.

יצירתיות היא מילת המפתח

אז נכון, המציאות שלנו משתנה מרגע לרגע – פעם סגר, פעם לא סגר, יום אחד מותר ויום אחרי זה אסור, אבל זה ממש לא אומר שזה הזמן להרים ידיים ולהחליט שמסיבת רווקות בתקופת הקורונה היא בלתי אפשרית, להיפך! זה הזמן שלך לגייס את כל היצירתיות שלך ולהפיק מסיבת רווקות מושלמת, גם אם היא קצת שונה מבדרך כלל. מוזמנות לבקר בעמוד רעיונות למסיבת רווקות ולשאוב משם השראה.

מדובר כאן על אחד הימים הכי מאושרים בחייה של הכלה, ובזמן שהכל משתנה לה מתחת לאף – את ויתר החברות הכי טובות שלה יכולות להיות עמוד תווך יציב ואיתן, שלא מונע משום שמחה להתקיים גם בזמנים הקשים האלו. שמרי על ראש פתוח וקדימה, בואי נראה איך את יכולה להרים לה מסיבה שהיא לעולם לא תשכח!

התקהלויות – אסור, קרחנות – הכי מותר בעולם!

מסיבת רווקות בתקופת הקורונה שמתקיימות באופן פרונטלי אמנם לא יוכלו לכלול 20 או 30 בנות כמו בדרך כלל, אבל העניין הזה ממש לא אמור לפגוע בפאן שלכן! מספיקות 5 או 10 החברות הטובות ביותר של הכלה כדי להרים לה כמו שצריך, ויש לא מעט דרכים שבאמצעותן תוכלי לעשות את זה! חללים קטנים, בתים או מקומות פתוחים כמו גינות או פארקים יכולים להיות מושלמים למסיבת רווקות עם מעט משתתפות, ואפשר לעצב אותם בדיוק כמו במסיבת רווקות רגילה – בלונים, שולחן אוכל מעוצב, כתרים ועוד.

לצפייה במבחר מקומות למסיבת רווקות

שומרת על ריחוק חברתי? אין בעיה – מסיבת רווקות בזום יכולה להיות רעיון מושלם

ממש כמו שמערכת החינוך ומקומות עבודה מסויימים עברו לקונספט של לימוד או עבודה מרחוק, כך גם מסיבת רווקות בתקופת הקורונה יכולה להיערך מרחוק, ומה זה אומר? קודם כל, מסיבת רווקות בזום יכולה להכיל את מספר המשתתפות המקורי ללא הגבלה! בנוסף, מסיבת רווקות בזום יכולה לשלב גם הפעלה כמו מופע סטנד אפ, קריוקי או דיג’יי שירים לכן במסיבה שאמנם פיזית תתרחש בנפרד, אבל תרגיש הכי קרובה, כיפית ומרימה.

ומה בנוגע לאוכל ושתייה?

לכל נושא האוכל יש פתרונות מעולים בתקופה הזאת, עבור מי שמעדיפה לא להסתכן בשולחן אוכל ושתייה שמשותף לכולן. אריזות אוכל אישיות מתאימות בול לפורמט של מסיבת רווקות בתקופת הקורונה, והן יכולות לשלב בין מנות חלביות מדהימות, קינוחים מטורפים ומשקאות קלים וחריפים לבחירתך.

ההנחיות משתנות מרגע לרגע – אל תתני לזה להשפיע עלייך

בחצי השנה האחרונה כבר למדנו שהמציאות שלנו יכולה להתהפך מרגע לרגע, ומה שהיה בהתחלה מבלבל ומתיש היום כבר הפך לסוג של שגרה. בגלל שכרגע אין כל צפי לסיום התקופה המשונה הזו, חשוב שתארגני את מסיבת הרווקות תוך שמירה על ראש פתוח ובידיעה שכל האפשרויות פתוחות – רק הקונספט הוא שיהיה קצת שונה.

אנחנו מזמינים אותך להציץ בפורטל שלנו, ולמצוא אין ספור הפעלות, לבחור בין עיצובים מהממים ולבנות את מסיבת הרווקות בדיוק כמו שתכננת מהתחלה, בהתחשב בהנחיות הרלוונטיות ותוך הקפדה מלאה עליהן. אז שמרו על הבריאות שלכן ותהנו!