בחירת מתנה מושלמת למסיבת רווקות

המתנה המושלמת היא משהו שהכלה לעתיד רוצה לקבל אבל לא תקנה לעצמה, והמקום המתאים להעניק לה אותה היא כמובן מסיבת הרווקות. אז איך בוחרים מתנה כזו ולמה חשוב להתכונן מראש? הנה המדריך המלא

בחירה נכונה של מתנה היא משימה יחסית מורכבת. כל אחד ואחת מאיתנו רוצים לבחור את המתנה המושלמת עבור חברים, בני זוג ובני משפחה, אבל ברגע האמת מסתבר שיש יותר מדי אפשרויות. עם זאת, יש אירועים ספציפיים שבהם אין מקום לפשרות וגם ההתלבטות הופכת להיות פשוטה יותר.

בחירת מתנה למסיבת רווקות לדוגמא היא דרך מעולה לפרגן לכלה רגע לפני שהיא מתמסדת. בשביל לבחור מתנות למסיבת רווקות רק צריך להביא בחשבון את תחומי העניין של הכלה, את הטעם האישי שלה ואת התחביבים. אם רוצים, אפשר גם לשלב מתנות לרווקות במסיבה עצמה.

כמה עולה המתנה?

צריך להקדים ולומר שהתקציב לא אמור לשחק תפקיד. כמובן שיש תקציב מוגבל שחשוב להתייחס אליו, אבל אפשר להתכונן יחד ולרכוש מתנה לכלה ביחד עם עוד חברות. חוץ מזה, כיום ניתן להשיג מתנות מעולות גם במחיר יחסית נמוך ובלי לחרוג ממה שהוסכם.

כך נראית המתנה המושלמת

הכי חשוב לתכנן מראש מתנה לרווקה ולהחליט גם מה היא תהיה וגם מתי מעניקים אותה. אפשרות אחת היא לדוגמא לתת מתנה מושלמת למסיבת רווקות עוד לפני שהאירוע מתחיל, אבל זה שמור בדרך כלל רק לחברות מהמעגלים הכי קרובים של הכלה. לשם השוואה, מתנות אחרות לרווקות יכולות להגיע במסיבה עצמה גם מקולגות, חברות לספסל הלימודים, בנות משפחה וכן הלאה.

המתנה המושלמת היא משהו שהכלה רוצה אבל לא תקנה לעצמה. אם לא מצליחים לחשוב על רעיונות כאלה, ניתן לשאוב השראה מפוסטים של פורטל לרווקות או אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. לאחר מכן, כל שנותר הוא להזין למערכת השיקולים גם את הטעם האישי של הכלה, את הגיל שלה ואת המידע שמבוסס על היכרות אישית עם תחומי העניין.

מתנה מושלמת למסבית רווקות

המתנה הבאה תהיה כבר חלק מהמסיבה!

תמיד כדאי לשמור על ראש פתוח לרעיונות יצירתיים כאשר מחפשים אחר מתנות למסיבת רווקות. אם רוצים לשלב את המתנה במסיבה עצמה, אפשר לעשות את זה עם מגוון מתנות כגון הופעת סטנד אפ על חשבון החברות, הזמנת מסאז’ לכל המשתתפות או מפגש עם סקסולוגית שתפיג את המתח ותעזור לכלה להתכונן ליום החשוב בחייה.

מעבר לכך, יש הרבה חברות שמעדיפות להיערך מראש עם הקלטת שיר למסיבת רווקות. כאן המטרה היא מצד אחד להבטיח את המתנה המושלמת עוד לפני שהאירוע יוצא לדרך, אך מצד שני לחשוף אותה בפני הכלה רק במסיבה עצמה. אז כמו תמיד, מחשבה מחוץ לקופסא היא הכלי הכי יעיל לבחירת כל סוגי המתנות ולנשים בכל הגילאים.