הדפסה ועיצוב של הזמנות מיוחדות לחתונה

אין שום התרגשות שדומה להתרגשות האופפת את התקופה של ארגון החתונה. כל שירות שריך להזמין, כל ספק שירות שיוצרים איתו קשר וכמובן כל פעם שסוגרים חוזה ומזמינים שירות כלשהו – מהווים צעד קדימה לקראת האירוע המיוחד שאמור להיות בלתי נשכר ומרגש עד מאד. אחד מהצעדים שבאמת מרגישים בהם את התקרבות מועד החתונה הוא בחירה, עיצוב והפקה של ההזמנות ושליחתן אל המוזמנים והאורחים שלבטח בעצמם מצפים לקבל אותן ולאשר את הגעתם לשמוח עם החתן והכלה. כיום מקובל מאד לעצב את ההזמנות באופן אישי כך שלכל זוג של חתן וכלה תהיה הזמנה ייחודית שאין לאף זוג אחר.

בשנים האחרונות אפשר להתרשם מסוגים שונים של הזמנות, כלומר כבר מזמן לא מדובר אך ורק בסוג או סגנון אחידים. אפשר לבחור את גודל ההזמנה, האם היא תהיה מקופלת או שלא, האם יופיע כיתוב על צד אחד או על שניהם וכמובן שאפשר לבחור מתוך מגוון עצום של סוגים כיתוב ואיורים שקשורים באופן ישיר לזוגיות או לחתונה. יתרה מכך – בשנים האחרונות יש טרנד מעניין ומשעשע אשר לפיו בוחרים החתן והכלה דווקא בכיתוב הומוריסטי או משעשע הקשור לחיי הנישואין המצפים להם לאחר האירוע החשוב.

הזמנה לחתונה

איך מתבצע תהליך של עיצוב והדפסת הזמנות מיוחדות?

כאמור, על מנת שההזמנות תתקבלנה יפות, מיוחדות ומקוריות – חשוב לשים לב לכל אלמנט שקשור בהן. הקונספט כולו צריך להתאים להשקפת העולם של החתן והכלה וכמובן למצוא חן בעיניהם. גודל ההזמנה, הכיתוב עצמו והשילוב בין כל האלמנטים של עיצוב ההזמנה צריך להיות לא פחות ממושלם וכך לבטח ההזמנה כולה תיראה כאילו כך היא נועדה להיראות. כאשר העיצוב הוא הנכון והמתאים ביותר לזוג המדובר – גם האורחים שיקבלו בדואר את ההזמנה יידעו שזו ההזמנה שהיה מצופה לקבל מהחתן והכלה.

יש זוגות שבוחרים לבצע את תהליך העיצוב בעצמם ויש כאלה שייפנו למעצב גראפי מקצועי ומיומן בעל ניסיון בתחום זה. אפשרות נוספת וכדאית מאד היא תהליך עצמי באתר או תוכנת מחשב ידידותיים מאד וכאלה שפונים דווקא אל קהל היעד של אנשים ללא רקע, ידע או ניסיון בעיצוב מוצרים. באתר ידידותי שיש מאחוריו מערך של שירות עבור הלקוח כמו למשל באתר הזמנות לחתונה אונליין, אפשר יהיה להתרשם ממגוון דוגמאות או תבניות וכך אט אט, שלב אחרי שלב להגיע לכדי עיצוב מוכן ומושלם של ההזמנה לחתונה הקרובה.

אפשר כיום להזמין גם מעטפות שתהיינה דומות להזמנות וכך ייווצר סט מושלם ויפה של מעטפות עם הזמנות. כאשר המעטפות יחכו בתיבות הדואר של האורחים – תתקבל התרגשות גדולה כבר בשלב פתיחת המעטפה, שכן תתעורר ציפייה גדולה לראות את ההזמנה שממתינה בתוך המעטפה. לאחר מכן כל אמצעי גראפי נוסף שקשור לחתונה יוכל להיות דומה או בעל מאפיינים דומים לאלה שהופיעו על גבי ההזמנות והמעטפות.

ראו עוד: רעיונות למסיבת רווקות