הכירו משחקים שווים במיוחד למסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא ללא ספק אחת מהמסיבות שכל אישה בכל גיל תשמח לבקר ולהיות חלק בלתי נפרד ממנה. בשנים האחרונות, מסיבות הרווקות הפכו להפקה של ממש והן כוללות בתוכן מגוון רחב של אטרקציות מלהיבות שכל אחת מהן יכולה להתאים לאופי של מסיבת הרווקות אותה אתן מתכננות. בעמוד שלפניכן, תוכלו למצוא מספר רעיונות למשחקים הכי שווים למסיבת הרווקות הכי טובה בעיר…

סוגי משחקים למסיבת רווקות

משחקים למסיבת רווקות יכולים להיות כל משחק כזה או אחר אותו ניתן לשחק במהלך מסיבת הרווקות, כאשר מטרת המשחקים השונים היא לייצר דינמיקה כיפית בין כל הנשים הלוקחות חלק במסיבה ולהצעים את החוויה האישית של כל משתתפת. את סוגי המשחקים היכולים להתאים למסיבת רווקות נהוג לסווג לפי משחקי קופסא מובנים המיועדים מלכתחילה למבוגרים לבין “משחקי ילדות” שונים המוכרים לכולנו אותם ניתן לתבל עם טוויסט קטן ומעניין על מנת לייצר עניין בין משתתפות המסיבה.

רעיונות למשחקים במהלך מסיבת רווקות

משחקים למסיבות רווקות יכולים להשתלב בכל שלב כזה או אחר של המסיבה, כאשר מטרת המשחקים כפי שציינו לעיל היא לייצר דינמיקה מעניינת בין משתתפות המסיבה. את סוגי המשחקים השונים היכולים להתאים למסיבת רווקות יש להתאים בראש ובראשונה בהתאם למספר המשתתפות והקשר ביניהם. לפניכן, מספר רעיונות מדליקים למסיבת רווקות:

  • טריוויה כלה – משחק טריוויה עם שאלות מובנות על הכלה המיועדת, כאשר מטרת המשחק היא לגלות מי מבין משתתפות המסיבה מכירה טוב יותר את הכלה ואת כל מה שעל ליבה…
  • הילדה שבתמונה – כל אחת ממשתתפות המסיבה נדרשת מראש להגיע למסיבה עם תמונה שלה מגיל הילדות המוקדם. את התמונות יש להניח בתוך קופסא, לערבב ולהוציא בכל פעם תמונה אחת ולנסות לנחש מי הילדה שבתמונה.
  • גלגל שתייה – מכינים מראש גלגל מסתובב המחולק למספר חלקים, כאשר בכל חלק מופיע סוג אחר של אלכוהול שכל מי שמסובבת את הגלגל והוא נעצר בתמונה של המשקה חייבת לשתות שוט אחד לפחות מאותו משקה.
  • אמת או משקה- משחק אלכוהול המבוסס על המשחק הפופולארי והמוכר: אמת או חובה. במהלך המשחק, מסובבים בקבוק בתוך מעגל של משתתפות המסיבה, וכאשר פיית הבקבוק נעצרת מול אחת מהמשתתפות היא נדרשת להחליט האם לענות לשאלה מאתגרת או לשתות שוט אחד של אלכוהול.

מה צריך להכין?

על מנת להפוך המשחק לחלק חווייתי במהלך מסיבת הרווקות, חשוב להחליט מראש על סוג ואופי המשחק ולהכין מראש כל מרכיבי המשחק הנדרשים לכםןלאחר שהחלטתן על הכיוון הכללי של המשחק, אנו ממליצים לעם לפתח את המשחק ולהפוך אותו למשהו חווייתי המותאם למכנה המשותף של כל משתתפות המסיבה. ברוב המקרים, מומלץ לשלב אלכוהול במשחקים השונים על מנת לייצר אווירה משוחררת. לרעיונות נוספים להפעלות מעניינות למסיבות רווקות לחצו כאן

.