המדריך המלא לארגון מסיבת רווקות

נדרשתן לתכנן ולארגן מסיבת רווקות לחברה הכי טובה או לעצמכן? בשורות הבאות נציג בפניכם מספר דגשים מקצועיים להפקת מסיבת רווקות אטרקטיבית ובלתי נשכחת.
תכנון, ארגון והפקה של מסיבת רווקות היא ללא ספק משימה מאתגרת ומעניינת אשר תחשוף אתכן להיצע מגוון של אטרקציות למסיבה, אך לפני שאתן מתחילות לעבוד על המשימה בשיא המרץ נדרש לשאול מספר שאלות.

ישנן מספר שאלות מפתח אותן חשוב להציג ועליהן חשוב לענות במדויק:

מהי עונת השנה בה מתוכננת מסיבת הרווקות ומהו מזג האוויר הצפוי ביום המסיבה?

לשאלה זו חשיבות מכיוון שהתשובה עליה יכולה להשפיע על אופי המסיבה והלוקיישן בו תחליטו לקיים את המסיבה.

כמה משתתפות עתידות לקחת חלק במסיבה?

מספר המשתתפות משפיע בין היתר על גודל המקום הנדרש להפקת המסיבה ועל תכנון מדויק של היקף האביזרים, הציוד והאוכל והמשקאות למסיבה.

מהי מסגרת התקציב העומדת לרשותכם לצרכי הפקת המסיבה?

הגדרה מדויקת ומקדימה של התקציב, תאפשר לכם לבחון את מכלול האפשרויות העומדות לרשותכן לצרכי הפקת המסיבה על הצד הטוב ביותר.

כיצד בוחרים מקום לקיומה של מסיבת רווקות?

כפי שכבר הבנתן, מקום למסיבת רווקות יש לבחור בהתאם למספר המשתתפות במסיבה ובהתאם לעונת השנה בה מתוכננת המסיבה. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מתחמי אירוח למסיבות פרטיות בכל רחבי הארץ בהן ניתן לקיים מסיבות רווקות אל תוך הלילה. מתחמים אלו כוללים בין היתר לופטים מושקעים, מועדוני אירוח, וילות אירוח עם בריכה בחצר, חדרי אירוח פרטיים במסעדות מובילות ועוד. בחלק ממתחמי האירוח למסיבות פרטיות, תוכלו ליהנות מפתרונות אירוח והפקה שונים החוסכים עבורכן את העלויות הנלוות להפקת המסיבה, לרבות, שירותי קייטרינג, צילום, שירותי הגברה ותאורה, שירותי מוסיקה ושירותי אירוח והפקה נוספים הנכללים במסגרת המחיר הכולל של השכרת המתחם לצרכי מסיבת רווקות.

מקום למסיבת רווקות

כיצד בוחרים את הקונספט הנכון למסיבה?

מסיבת רווקות קונספטואליות היא למעשה מסיבה שמאחוריה עומד רעיון אחד מרכזי אותו ניתן לשלב בכל מאפייני האירוח וההפקה של המסיבה, לדוגמא: מסיבת ביקיני באווירת מסיבת חוף, מסיבת שוקולד ומתוקים, מסיבת תחפושות וכדומה. את הקונספט למסיבה יש להתאים בהתאם לגיל המשתתפות במסיבה ובהתאם לתחומי העניין המשותפים לרוב המשתתפות. כאשר בוחרים רעיון מרכזי למסיבת רווקות, חשוב לשלב אותו בכל אחד ממאפייני המסיבה, בין אם מדובר בסוגי אוכל למסיבת רווקות אותם אתן מעוניינות להגיש במהלך המסיבה ובין אם מדובר ברכישת אביזרים למסיבת רווקות אותם תספקו לקהל המשתתפות במסיבה.

ארגון מסיבת רווקות אטרקטיבית ובלתי נשכחת – שלב אחר שלב

  • הכיני רשימה של כל המוזמנות למסיבה
  • בחרי לוקיישן למסיבה המותאם למספר המשתתפות
  • הגדירי את מסגרת התקציב העומדת לרשותך לצורך הפקת המסיבה
  • בחרי קונספט מרכזי למסיבה והתאימי את כל מרכיבי המסיבה בהתאם לקונספט הנבחר, לרבות, סוג ואופי של מזון למסיבת רווקות אותו תהיי מעוניינת להגיש במהלך המסיבה
  •  ערכי רשימה של כל ספקי ונותני השירות הנחוצים לך לצרכי הפקת המסיבה, בקשי הצעות מחיר לכל דבר ועניין וערכי השוואה מדוקדקת בין הצעות המחיר השונות
  •  בחרי מספר אטרקציות מרכזיות (המותאמות לקונספט המרכזי כמובן) אותן ניתן לשלב במהלך המסיבה