המתכון המנצח לארגון מסיבת רווקות מוצלחת

אז מהו אותו מתכון שיהפוך את מסיבת הרווקות שלכם למוצלחת? מהו אותו סוד שיגרום למסיבת הרווקות שלכם להיות זכורה. במאמר זה ניתן מעט מנסיוננו בכדי שגם מסיבת הרווקות שלך תהיה בלתי נשכחת

בחרי את המוזמנות בקפידה
מסיבה גדולה מדי היא מסיבה קשה לתפעול וארגון. אין צורך להזמין את כל הבנות שאי פעם הכירו את הכלה. שבי עם הכלה יחדיו על רשימת המוזמנות ונסו ולהבין איזו אנרגיה תהיה במסיבה. אם אתן חשות שאחת הבנות שתזמינו תעיב על הערב או תרגיש ממש ממש לא קשורה. חיסכו מכן וממנה את ההזמנה. כמובן שיש יוצאים מן הכלל – אנו לא רוצות לפגוע ולהעליב אף אחת ולכן יש לשקול היטב.

להתחשב בדעת הרוב
ברוב מסיבות הרווקות שאירגנו לא הייתה תמימות דעים לגבי סגנון ואופן המסיבה. חלק מהבנות רצו מסיבה סקסית וחלק אחר משהו רגוע. היו בנות שרצו מסיבת הרווקות תהיה מרגשת וחלק אחר רצה השתוללות גרידא. ולכן כדאי שתביני מעכשיו, אין דרך לרצות את כל הבנות. ולכן הדרך הטובה ביותר לפעול כשאת מגיעה לחילוקי דעות היא ללכת עם הרוב.

שלבי משהו מרגש
אין אנו מדברים על משהו מתבכיין או קיצ’י מדי. אלא על משהו שיפעיל רגש ובכך יצור זיכרון. אם נחפור מעט בזכרוננו נראה שאת החוויות שיוצרות אצלנו את הזיכרון הכי חזק הן החוויות המרגשות. לכן שלבי משהו מרגש במהלך המסיבה. בכל מסיבה “המרגש” מעט שונה. ההיכורת שלך עם הכלה ועם הבנות תעזור לך לבחור.

אוכל טוב
אוכל טוב הוא עוד דרך ליצור מסיבת רווקות מוצלחת. ולכן הקפידי לספק לבנות המסיבה אוכל טוב. הדרכים לכך רבות, אנו ממליצות ללכת על הדבר הטוב ביותר ולהזמין שף למסיבת רווקות

צרי חוויה משותפת
נסי לאחד את כל הבנות ליצירת רגעים משותפים. הפעלות שכל אחת צריכה לתת משהו מעצמה כדי שההפעלה תצליח היא חוויה משותפת נהדרת. גרמי לבנות “לעבוד” מעט.