הפעלות וסדנאות למסיבת רווקות – מה חדש

אין ספק שתחום מסיבת הרווקות עלה 2 מדרגות לפחות בעשור האחרון, שפע של הצעות ורעיונות מקוריים מוצעים לבנות והחגיגה בעיצומה. במאמר זה נסקור בפניכם את מיטב הרעיונות למסיבת הרווקות של מסיבת רווקות ‏2011

סדנת שוקולד

לשוקולד תמיד היה חלק מרכזי בחגיגות סדנת שוקולד למסיבת רווקות היא אכן חגיגה שוקולדית מופלאה. בניגוד לשנים הקודמות ששם לא נעשתה התאמה מיוחדת בסדנאות השוקולד הכלליות לבין סדנאות השוקולד למסיבת רווקות, ניתן להגיד בוודאות שסדנת השוקולד למסיבת רווקות שונתה והותאמה מהותית וכעת הסדנה היא הרבה יותר סקסית ובעלת אופי ייחודי למסיבת רווקות.

סדנת צחוק

סדנת צחוק היא סדנה שמוציאה את הצחוק מאתנו לא באמצעים של הומור ובדיחות אלא ע”י תרגילי צחוק ותרגילי נשימה, שיטה בהחלט יעילה ומועילה אך היא בהחלט צריכה קבוצה עם ראש פתוח ורצון להתנסות. במסיבות רווקות רבות הבנות לא מכירות זו את זו וחווית הצחוק התפספסה לעיתים, ולכן סדנת צחוק למסיבת רווקות שונתה או ליתר דיוק הורחבה לשדות מוכרים קצת יותר: קריוקי, טארוט ועוד.. ולמעשה מדובר בחבילת הפעלה כוללת למסיבת רווקות שמבוססת על סדנת הצחוק.

סדנת מיסטיקה

המיסטיקה היא עולם מלא ומופלא, אך בכדי להפוך להפעלה למסיבת רווקות גם סדנאות המיסטיקה היו צריכות להשתנות במעט. הדבר הראשון והעיקרי שהשתנה בסדנאות המיסטיקה הוא גישתן. אנו מקפידים על גישה חיובית בכל סדנאות המיסטיקה, ומעבר לכך על חוויה מהנה בעלת ערך מוסף.

דראג למסיבת רווקות

מופעי הדרג תמיד הילכו עלינו כקסם. יש משהו בתחפושת ובאנרגיות שמיד הופך את הכל למסיבה. אך אפילו מסיבות הדראג היו צריכות להיענות לדרישות ולשנות מעט את אופיין. הפעלות הדראג לא יכלו עוד להתבסס על הפעלה דלה ושני שירים. ההפעלה הפכה להיות הפקה של ערב שלם סביב סיפור מסוים, מעבר לסיפור הנושא התחפושות הפכו מושקעות יותר והן מספקות עניין ויזואלי רב.

מקום למסיבת רווקות

אז אם אנו מסתכלים אחורה על המקומות אשר אכלסו מסיבות רווקות אנו בהחלט שמים לב למגמה חיובית. מקומות למסיבת רווקות נפתחו בשנה האחרונה במיוחד בכדי לתת מענה לדרישה הגוברת למקום איכותי למסיבת רווקות, המקומות מעוצבים יותר ומאובזרים במיטב המתקנים והפינוקים: מקרן + מסך, ג’קוזי, סאונה, בריכה, שולחנות משחק, חדרי שינה מעוצבים ועוד ועוד.. ניתן לסווג את התחום לוילות שדווקא הפופולריות שלהן ירדה, וללופטים שההשקעה והמחירים האטרקטיביים גרמו לעוד בנות לבחור דווקא באפשרות זו.

סדנת אלכוהול

אלכוהול הוא אחד מפריטי החובה בכל מסיבת רווקות, סדנת אלכוהול למסיבת רווקות זה שדרוג אמיתי ובהחלט חוויה יחודית. אך גם כאן היה צריך ליצור שינוי ולתת למסיבת הרווקות דגש ועניין מיוחד. כיום סדנאות למסיבת רווקות הן מקוריות יותר ומותאמות במיוחד לחוויה. בסדנה משולבים משחקים והפתעות אשר נותנים למסיבה תחושה אמיתית של מסיבה ולא רק בר נייד.

סטייליסטית למסיבת רווקות

אחת ההפעלות היותר מסקרנות שנתקלנו בהן היא סטיילינג למסיבת רווקות. הישר ממעוזי הסלב הנחשבים מגיעות אליכן הסטייליסטיות של המפורסמים ומלמדות\מדגימות בפינכן את כל הסודות והטיפים ליצירת מראה מושלם ומעניין.

סקסולוגית למסיבת רווקות

הסקסולוגית היא אולי ההפעלה הוותיקה ביותר למסיבת רווקות ולכן כאן היה דרוש ניעור ורענון בצורה רצינית ביותר. תשכחו מהדודה שבאה ומדרת איתכם על סקס. סקסולוגית למסיבת רווקות היא חגיגה של נשיות במלוא הדרה. הפעלה מעניינת וסוחפת מלאה בהומור ועניין.

גם הפעלות חדשות

ריקוד על עמוד ו סטריפ דאנס הן הפעלות מוצלחות שעשו עלייה והתקבלו בחום במסיבות הרווקות. התחושה הסקסית
והחיבור לנשיות בעטיפה של הפעלה איכותית הן בהחלט מתכון מנצח לסדנה למסיבת רווקות.

סדנאות אוכל

הרי אין מסיבה בלי אוכל ולכן גם השנה סדנאות האוכל השונות כיכבו. ניתן למצוא הפעלה טרנדית של שף למסיבת רווקות, וכמובן סדנת סושי שמובילות את ראש הטבלה. כל סדנאות האוכל מותאמות מבחינת התפריטים למסיבת רווקות.

השכרת ציוד

בתחום השכרות ציוד למסיבת רווקות ניתן להגיד בוודאות שגם השנה אוהל הלייקרה היה המבוקש ביותר. השנה הוספנו חבילה כוללת להשכרה למסיבת רווקות והיא מכילה בתוכה את כל הציוד הדרוש לכן למסיבה מושלמת: הגברה,גנרטור,תאורה,פופים,מזרנים, שולחנות ועוד..