הפקת מסיבת רווקות בוילה

מחפשות אחר מקום אטרקטיבי לקיומה של מסיבת הרווקות? זה הזמן לדעת הכול על היתרונות הנלווים להפקת מסיבת רווקות באחת מהוילות לאירועים ומסיבות העומדות לרשותכן ברחבי הארץ.

וילות למסיבות ואירועים הפכו לאחד מהטרנדים המובילים והמבוקשים ביותר בישראל בקרב מארגני ומפיקי מסיבות ואירועים שונים המיועדים למספר מצומצם של משתתפים (עד כ-150 איש לערך). קיומה של מסיבת רווקות בתוך וילה לאירועים ומסיבות, מאפשרת לכל אחת ואחת מביניכן, ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בדרך למסיבה הבלתי נשכחת רגע לפני אירוע החתונה הגדול והחשוב.

בין יתר היתרונות הנלווים להפקת מסיבת רווקות בתוך וילה יוקרתית ומפנקת תוכלו למצוא:

• מתקני אירוח מפנקים כגון: חדרי רחצה, בריכת שחייה בחצר, ג’קוזי, סלון אירוח יוקרתי, מטבחון מאובזר, פינת ברביקיו, חדרי שינה מאובזרים ומפנקים, פינות ישיבה מעוצבות ועוד.

• אפשרויות אירוח ולינה במקום אחד- כאשר שוכרים וילה למסיבת רווקות, עומדת לרשותכן האפשרות ליהנות מפתרונות אירוח המשלבות בתוכן גם לינה מפנקת לאחר המסיבה הסוערת…ואין דבר מפנק יותר מלהתעורר בבוקר שאחרי המסיבה שכל החברות הטובות לצידכן.

• לוקיישן נחשק וטרנדי – וילה לאירועים היא למעשה מקום למסיבת רווקות טרנדי ואופנתי המאפשר לכל אחת מהחוגגות “להשוויץ” במקום באמצעות תמונות באינסטגרם ובפייסבוק…

• בילוי לתוך השעות הקטנות של הלילה מבלי להפריע לאיש- קיומה של מסיבת רווקות בוילה יוקרתית ומפנקת מאפשרת לכן ליהנות מבילוי אינטימי גם בשעות הקטנות של הלילה מבלי להפריע לאיש בסביבה.

מספר טיפים לבחירת ה-וילה הנכונה למסיבה

ההיצע ההולך וגדל של וילות לאירועים ומסיבות, מאפשר לכן להשוות בין מספר וילות שונות וזאת על מנת להבטיח לעצמכן את הבילוי הנכון לאורך כל המסיבה בוילה המאובזרת והמפנקת ביותר. כאשר אתן ניגשות לבחור וילה לקיומה של מסיבת הרווקות, חשוב לבחור אותה בהתאם להיקף מתקני האירוח העומדים לרשותכן בשטח הוילה ובהתאם לסוג ואופי המתנקים בהתאמה מלאה לעונת השנה בה מתקיימת המסיבה. לדוגמא:

• מסיבות רווקות המתקיימות במהלך חודשי הקיץ, מומלץ לבחור בוילות המאובזרות בבריכת שחיה בשטח החצר

• במקרים בהם אתן שוכרות וילה גם לצרכי המסיבה וגם לצרכי לינה, חשוב לוודא שהוילה בה בחרתן מאובזרת במספר חדרי שינה ומערכות שינה בהתאם לנדרש לכן

• במידה ואתן מתכוונות לבשל במהלך המסיבה ולהכין לעצמכן “ארוחת שחיתות” עשירה ומפנקת, מומלץ. לבחור בוילה המאובזרת במבטח מודרני המקיף בתוכו את כל מערכות הבישול והאפייה הנחוצות לכן.

• במידה ואתן מתכוונות לארגן מסיבת רווקות למספר גדול של משתתפות, חשוב לבחור בוילה גדולה ומרווחת המיועדת לאירוח כמותי של משתתפים בעת ובעונה אחת.

חשוב לדעת: כל אחת מהוילות בה תבחרו לצרכי קיומה של מסיבת הרווקות, ניתנת לאבזור וקישוא מלא באמצעות קישוטים למסיבת רווקות ואביזרי מסיבה כאלו ואחרים אותם ניתן לרכוש בנפרד. קישוטים למסיבת רווקות כוללים בתוכם עשרות פריטי קישוט שונים המעניקים מימד עיצובי למסיבה.