השכרת וילה מושלמת למסיבת רווקות

החיפוש אחר הוילה המושלמת למסיבת רווקות

חווית הוילה למסיבת רווקות

כשאירגנו את מסיבת הרווקות, היה לנו ברור שהפעם אנו הולכות לחגוג בגדול. את המסיבת רווקות האחרונה חגגנו לפני כ- 3 שנים ומאז.. התפתחנו, גדלנו והכי חשוב התחלנו לעשות כסף בעבודות אמיתיות. ולכן היה לנו ברור כבר מהרגע הראשון למסיבת הרווקות הזו משכירים וילה. אבל איך יודעים מה כדאי ומומלץ? איזו וילה תהיה ההשקעה הטובה ביותר עבור הכסף שלנו.

כמה עולה להשכיר וילה למסיבת רווקות ?

המרוץ אחר חיפוש וילות להשכרה בשילוב בריכת שחיה, החל כשבועיים לפני מסיבת הרווקות, כמובן שקדם לו ויכוח שמטרתו הייתה לקבוע את התקציב המיועד להשכרת הוילה. חלק אמרו (ואני בינהם) שוילה היא הדבר החשוב ביותר למסיבת הרווקות ועל כל היתר ניתן להתפשר – התקציב שהצענו היה 3500 ₪ החלק השני של הבנות חשב שמה שחשוב אלו הדברים שמסביב: הפעלה,שתייה,אוכל וכו’..בסופו של דבר הסכמנו על תקציב של 3000 ₪.

מסיבת רווקות בוילה

וילה להשכרה בצפון

בתור נשות מרכז מובהקות הרצון לצאת מאזור המרכז ולחגוג באזור הצפון היה משאלת לב של כולן.
האזור המחופש היה רמת הגולן והכנרת. ואז התחיל המסע שכל מי שאריגנה אי פעם מסיבת רווקות יודעת. “החריש” על האינטרנט. המון הצעות לצד המון הבטחות ותמונות משגעות של חדרים לפי שעה בצפון יוקרתיות להשכרה.

אז מה צריך להיות בוילה למסיבת רווקות?

אל מול כל השפע שנגלה לנו (מסתבר שיש המון וילות שאנשים משכירים) החלטנו רגע לעצור ולהבין בדיוק מה אנו מחפשים בוילה שאנו רוצים להשכיר. כולנו הסכמנו מהר מאוד על בריכה. מסיבת רווקות בלי בריכה זה ממה שלא לעניין, הדבר השני שכולן הסכימו עליו זה הג’קוזי כי גם בלי כוסות שמפניה בג’קוזי זו לא מסיבת רווקות. דבר נוסף שהחלטנו שחייב שיהיה בוילה זה נמגל גדול (רצוי חשמלי) בתור חובבות בשר מושבעות זה דבר הכרחי.כמובן שמקום לישון בנוחות אחרי שנתרסק מאלכוהול, סלון גדול שיהיה מקום לשבת ולחגוג לכלה לעתיד כמו שצריך.

יצאנו לחפש את הוילה המיועדת

אז התחלנו להרים טלפונים לכל מיני בעלי וילות. מסתבר שהוילות הן מצרך מאוד מבוקש וכל הוילות שהיו במקומות הראשונים אצלנו היו כבר תפוסות לתאריכים שרצינו. וזה בהחלט טיפ לכל המתכננות מסיבת רווקות בוילה – צריך לשריין מראש! חודש ואפילו חודשיים.

מצאנו את הוילה המושלמת

לוילה המושלמת הגענו בעקבות המלצה של אחד מבעלי הוילות שדיברנו איתו. הוילה שלו היה תפוסה בתאריך שרצינו, אך הוא היה מספיק נחמד בכדי לתת לנו שם וטלפון של בעל וילה נוסף מהאזור שלו (וילה אשר לא הופיעה בשום מקום) טילפנו ודיברנו עם אדם נחמד ומיוחד שמיד שלח לנו תמונות של הוילה שלו. וילת חלומות מהממת. מיד סגרנו, ואפילו שילמנו קצת פחות ממה שתכננו.