חורף או קיץ – מתי כדאי להתחתן?

הוא כבר כרע ברך והיא אמרה כן, רצה לספר לכולם והעלו תמונה לאינסטגרם עם אצבע רכה ועלייה טבעת מנצנצת. עכשיו כולם שואלים מתי החתונה? אך הזוג המבולבל עדיין לא הרהר ותהה לגבי התאריך המיוחל…

מתי כדאי להתחתן בחורף, בקיץ או בין לבין? שאלה הרת משמעות שעתידה להשפיע על אופי החתונה, כמות המוזמנים, זהות הספקים ולבוש הזוג.

אולם לחתונות בחורף יכול לספק פתרון מודולרי שמכניס תחת קורת גג את כל המוזמנים בעוד גן אירועים בקיץ יספק עולם אפשרויות רחב של חופה תחת כיפת השמיים. אז מה מתאים לכם יותר? כדאי לקחת בחשבון עוד כמה משתנים על מנת לקבל החלטה שקולה ונבונה.

“אני יודעת בדיוק כיצד תראה החתונה שלי”

אם המשפט הזה הוא מנת חלקה של הכלה או דווקא זהו החתן שדמיין כיצד ירקיד אותו הדיג’יי הספציפי אז כנראה שתגלו שחתונת חורף היא בדיוק עבורכם. אירועים המתקיימים בעונת החורף לרוב מאפשרים זמינות רבה יותר של אנשי המקצוע המספקים שירותים לחתונות. החורף מזמן איתו פחות אירועים מבקיץ וכיוצא בזה זמינות רבה יותר של הספקים. אם איניכם מוכנים לגלות גמישות באנשי המקצוע שילוו אתכם לאורך הערב אז שתי אפשרויות עומדות בפניכם, הראשונה לסגור את התאריך זמן רב מראש (יש מי שבסיטואציה כזו יאמר לפחות שנתיים) או להחליט על אירוע חורף, בתאריך פחות מבוקש. כמובן שגם בחורף ייתכן ותבחרו ביום בו ספק מסוים התחייב לזוג אחר אך הסיכויי לכך קטן מבקיץ.

“אני אוהב את צילומי הנוף בים ובשמש היוקדת”

אם חפצה נפשכם בצילומי נוף ביום שמשי אז כנראה והגעתם להחלטה על חתונת קיץ. רק חשוב שתדעו כי החורף הישראלי מביא איתו ימים רבים של מזג אוויר נוח ושמשי לצילומים. כמו כן, צילומים בעיצומו של חודש אוגוסט הם אינם חוויה, בלשון המעטה, ועתידים לחשוף אגלי זיעה על הבגדים ולפגום באיפור עליו השקעתם הון תועפות. לפיכך, ייתכן ובין העונות יהיה הזמן האידאלי מבחינת טמפרטורה ותנאי מזג אוויר, לשיקולכם.

 

ציוד למסיבת רווקות

 

על הביגוד איננו מתפשרים

עונת השנה משפיעה מאוד על החלטות הלבוש של הזוגות. בעוד שבחתונת חורף ירגיש החתן נוח יותר ללבוש מקטורן מרשים בקיץ יסתפק בווסט קצר שלא יעמיס על החום. אצל הכלה דווקא חתונה קייצית עשויה להקל על הבחירה ועל יכולתה להתנועע ברחבה. נכון להיום זוגות רבים מחליפים יותר מסט אחד של לבוש אך כמובן כי זוהי בחירה שגם תכביד על הכיס.

אנחנו אנשים שקולים המקבלים החלטות בכובד ראש

משתנה נוסף וחשוב לא פחות הוא היכולת שלכם לקבל החלטות מהירות ולא פחות חשוב לעמוד מאחורי ההחלטות הללו ולהישאר שלמים איתה. אז לפני שתבחרו תאריך תשאלו את עצמכם כמה זמן מראש ייקח לנו לארגן את החתונה ואל תתחייבו לעונה מסוימת בטרם יש לכם תשובה ברורה. אם החלטתם שייקחו לכם לפחות שישה חודשים אז קבלו החלטה לגבי עונות השנה שיגיעו לאחר ששת החודשים הללו.

“העלות הכלכלית של האירוע היא בבת הכל”

זה לא סוד שעתידים להיות הבדלי מחירים מהותיים בין עונות השנה. אותו גן אירועים תפריט זהה אך בעשרות שקלים יותר עקב עונת הקיץ החמימה. אירועים החלים החל מחודש יוני ועד חודש ספטמבר צפויים לעלות ביוקר ומי שעבורו העלות הכלכלית היא משמעותית ייתכן ויבחר באופציה הזולה יותר, חתונת חורף. מסקר מחירים שנערך נמצא כי חתונה המתקיימת בקיץ עתידה לעלות עשרים אלף שקלים יותר מחתונה זהה המתקיימת בחורף, שווה? את זה אתם תחליטו.

 

לצפייה בכל האטרקציות שלנו לחצו כאן