טיפים לערב קריוקי מוצלח

מאמר זה מתייחס לבנות מסיבת הרווקות שהחליטו לשכור ציוד קריוקי. ישנם מספר טיפים פשוטים שההקפדה עליהם תיצור לכן ערב קריוקי מיוחד ומהנה.

לבחור מנחה לערב

אז אחרי ששכרנו ציוד קריוקי מקצועי, ודאגנו שהוא מותקן ועובד ככהלכה, כעת ניתן לעבור לשלב הבא והוא למצוא מנחת ערב קריוקי למסיבת רווקות. יש מסיבות שבהן אין מנחה, הבנות משכירות את ערכת הקריוקי ופשוט “זורמות” דרך זו אינה מומלצת כי תוך זמן קצר ערב הקריוקי שלכן יצא משליטה ויהפוך לבליל של צעקות וחצאי שירים. כמו בכל דבר שיש סדר וארגון נהנים יותר.

לתחום את האיזור

בכדי ליצור אווירת קריוקי יש לתחום את האזור בו מתבצעת הפעילות. להכין עבור כל הבנות מקומות לישיבה ולתחום את השטח סביב. ניתן לתחום את השטח באמצעות שרשראות של אורות קטנים מהבהבים, הדבר גם יצור אווירה מאוד נחמדה ואינטימית.

להכין כרטיסיות לשירים

בכדי שכל אחת תוכל לבחור את השיר האהוב עליה, יש ליצור כרטיסיות שירים עם כל השירים הזמינים עבורכן. יתכן שהחברה ממנה השכרתם את ערכת הקריוקי תוכל לספק את הכרטיסיות. אם לא הקפידו להכין אותן מראש (רצוי לערוך את הכרטיסיות במחשב בצורה ברורה)

ערבי קריוקי למסיבות רווקות

התחילו משירים מוכרים

למי שמעולם לא שרה בציבור, ערב קריוקי יכול להיות מעט מביך. שירים מוכרים יכולים לעזור מאוד בשלב זה. לכל מסיבת רווקות יש את תבנית השירים שהיא תאהב. הקפידו לא להעליב ולפגוע באף אחת. פגיעה בשלב מוקדם של הערב, יכולה להרוס את הערב למשתתפת.

תחרות כשרונות

ניתן להפוך את ערב הקריוקי לתחרות מעניינת, מעיין “כוכב נולד” אך גם לכל כמובן יש להיערך מראש.
ניתן להתחרות כקבוצות או כיחידים, למנות שופטים ואפילו לתת פרסים למנצחות. אנו הנחנו מספר ערבי קריוקי למסיבת רווקות בהן נערכה תחרות שכזו והדבר היה פשוט מקסים. יתר הבנות עודדו את המועדפות עליהן ונוצרה אווירה מיוחדת במינה.