מהם אביזרי חובה לכל מסיבת רווקות?

תחשבי שהיית נכנסת למסעדה שיש בה שולחנות, כסאות וסכו”ם בלבד. מוזר, לא? איפה התמונות, איפה הנר הקטן במרכז השולחן, איפה הנברשות המהממות שנופלות מהתקרה ובקיצור – מה קורה עם העיצוב? אז כן, העיצוב הוא אחד הקריטריונים הכי חשובים בעולם, בטח ובטח כשמדברים על מסיבת הרווקות שאת מארגנת לחברה הכי טובה שלך, לאחותך או לבת דודה האהובה שסוף סוף מגיעה מחוץ לארץ. יש כמה אלמנטים שאסור לך לפספס, ובשביל שלא תשכחי אף אחד מהם ריכזנו לך כאן את כל מה שאת צריכה לדעת על השאלה: מהם אביזרי חובה לכל מסיבת רווקות?

ורוד, ורוד ועוד קצת ורוד

מסיבת רווקות היא אחד האירועים הכי משמחים בחיים של הכלה. היא מסיבה שמרכזת את כל החברות הכי טובות במקום אחד, במטרה לעשות דבר אחד: להרים! ולא סתם להרים – להרים בענק. אלמנטים עיצוביים ורודים הם המוטיב מספר 1 בעולם ההרמות, ועם מפות, כוסות, מפיות, סכו”ם, קשים לשתייה ובוחשנים לקוקטיילים את בדרך לעצב את שולחן האוכל בצורה הכי מהממת, ורודה ומרימה בעולם.

עיצוב – לא רק על הקירות

עיצוב של מסיבת רווקות הוא לא רק בשולחן האוכל ועל הקירות, אלא גם על החוגגות עצמן. אביזרים כמו משקפיים, קשתות, כובעים וסרטי “Bride to be” יכולים לקחת את מסיבת הרווקות עוד צעד אחד קדימה, ותאמינו לנו – כמה שיותר אביזרים – ככה יותר שמח!

ויש גם כמה משחקים שאסור לוותר עליהם

מסיבת רווקות היא ההזדמנות המושלמת לחזור קצת לילדות עם משחקים כמו פיניאטה, קליעה למטרה משרוקיות ועוד, ואם אפשר לתבל אותם עם קצת אלמנטים סקסים – אז למה לא? בקיצור, אנחנו מזמינים אותך להיכנס אל החנות של לרווקות ולהנות ממאות מוצרים שישדרגו כל מסיבה. קדימה, בואי תראי מה מחכה לך בפנים!