מה זה בכלל סדנת צחוק?

נשמח להבין מה קורה בסדנת צחוק למסיבת רווקות

אז ככה.. סדנת צחוק או יוגה צחוק היא שיטה שהומצאה בהודו ע”י רופא בשם מדאן קטריה. לא נלאה אותך יותר מדי בפרטים, אך הרעיון שעומד בבסיס השיטה הוא שאין צורך בהומור בכדי לצחוק. עצם הצחוק הוא פעולה חיובית ממילא, בין אם משהו מצחיק אותנו או לא. כולנו חווינו לעיתים את הרגע שבו אנו צוחקים צחוק בלתי נשלט בלי שבאמת שום דבר יצחיק אותנו, זה הרעיון שעומד מאחורי סדנת צחוק למסיבת רווקות

סדנאות צחוק מתאימות לקהלים מגוונים, המשתתפים יספרו לכן על חוויה מטורפת של צחוק בלתי נשלט, “צחוק מדבק”. הסדנה מאפשרת לכלל המשתתפות להינות מערב משוחרר מלא בבטחון עצמי והתנתקות מהלחצים הסובבים את כולנו במהלך שגרת החיים. ההפעלה הינה סדנת צחוק פשוטה וקלילה המשלבת סגנון חופשי, מוזיקה טובה ואווירה חופשית. הסדנה מתחילה לרוב במעגל היכרות, חימום לגוף, תרגילי צחוק ונשימה בעזרת מוזיקה ותנועה. 

סדנת צחוק במסיבת רווקות

כאשר אנו צוחקים מתרחשים בגוף שינויים פיזיולוגיים אשר משפיעות על תפקוד המוח וזרימת הדם. במהלך סדנת צחוק או בכלל כאשר אדם צוחק מופרשים למוח אנדרופינים – האנדרופינים מייצרים תחושת אופוריה הגורמת לתחושה טובה, שיכוך כאב ושיפור משמעותי במצב הרוח.

הסדנה מורכבת משלל תרגילים מצחיקים ומבדרים שמעודדים אותנו לצחוק, בתחילה צחוק יוצא מעט מבויש ולא רגיל. אך בהמשך אנו נסחפים אחר הצחוק שלנו והצחוק מסביבנו ונהנים מסדנה מיוחדת במינה. את סדנת צחוק למסיבת רווקות מעבירים מנחי סדנאות צחוק מקצועיים.
תרגיל לדוגמא: אנו מסתובבים בחדר לוחצים ידיים אחת לשנייה ופשוט מתפוצצים מצחוק תוך כדי. נסי לדמיין את הסיטואציה, המון צחוק, רעש ותבנית התנהגות לא מוכרת כלל.

פעילות צחוק למסיבת רווקות

לא לכל מסיבת רווקות סדנת צחוק תתאים. הסדנה מצריכה הגעה עם ראש פתוח. רצוי שהבנות יהיו חברות ובגדול יבינו שמותר ואף רצוי להשתטות בסדנה זו. יתכן שחלק מהבנות יתחברו פחות מאחרות, אך לכולם זו תהיה חוויה מעשירה ומיוחדת במינה.
סדנת צחוק למסיבת רווקות