מה עושים במסיבת רווקות

אירוע החתונה הגדול הולך ומתקרב בצעדי ענק? זה בדיוק הזמן להתחיל לתכנן לעצמכן את מסיבת הרווקות עליה אתן חולמות.

מסיבת הרווקות היא ללא ספק המסיבה עליה חולמת כל אישה באשר היא לאורך כל תקופת הרווקות של חייה. מסיבה זו נועדה למעשה לסגור מעגל עם חיי הרווקות ולפתוח מעגל חיים חדש בסטטוס חדש. אם גם אתן מצויות בשלבי ההכנות לקראת אירוע החתונה, זה הזמן להתחיל לתכנן גם את מסיבת הרווקות שלכן.

מה עושים במסיבת רווקות – כל האפשרויות

אין זה משנה היכן בחרתן לקיים את מסיבת הרווקות אותה אתן מתכננות, אלא העיקר הוא התוכן של המסיבה, כלומר, הבחירה באחת או יותר מהאפשרויות העומדות לרשותכם בכל הנוגע לשאלה: מה עושים במסיבת רווקות. בין יתר האפשרויות העומדות לרשותכם תוכלו למצוא:

  1. סדנאות מיוחדות למסיבת רווקות כגון סדנת איפור, סדנת סטיילינג, סדנת יוגה, סדנת שוקולד, סדנת שף, סדנת מיסטיקה ועוד מגוון רחב של סדנאות למסיבת רווקות אותן מומלץ להתאים גם לתחומי העניין המשותפים של המשתתפות במסיבה.

  2.  פעילויות למסיבת רווקות הכוללות בין היתר הפעלות ריקוד ותנועה, הפעלות כושר ואירובי והפעלות נוספות אותן ניתן לשלב במהלך המסיבה.

  3. משחקים למסיבת רווקות היוצרים עניין ואתגר בין המשתתפות במסיבה, כאשר ניתן לשלב גם משחקים קבוצתיים.

וזאת לצד אפשרויות נוספות העומדות לרשותכן לצורך העשרת עולם התוכן של מסיבת הרווקות אותה אתן מתכננות.

 

מה עושים במסיבת רווקות

סוגי משחקים למסיבת רווקות

משחקי חברה הם דבר שיוצר דינאמיקה נכונה בין כל קבוצת אנשים, ולכן, שילוב של משחקים למסיבת רווקות הוא רעיון טוב ונכון עבור כל אילו מביניכן המעוניינת להכניס מעט אתגר לתוך מסיבת הרווקות שלהן. בין יתר סוגי המשחקים היכולים להתאים לכל מסיבת רווקות תוכלו למצוא:

  • אמת או חובה – אחד ממשחקי הילדות האהובים ביותר על כל גיל, כאשר ניתן לייצר עניין במשחק באמצעות הפיכת משימת החובה למשימת שתייה של אלכוהול.
  • טריוויה כלה- משחק כיפי שבודק עד כמה כל אחת ממשתתפות המסיבה באמת מכירה את הכלה, כאשר המשחק מתבצע באמצעות כרטיסיות משחק אותן יש להכין מראש עם הרבה שאלות טריוויה על חייה האישיים של הכלה מיום הולדתה ועד יום מסיבת הרווקות.

וזאת לצד משחקים נוספים אותם ניתן לפתח ולהתאים תחומי העניין של כלל המשתתפות במסיבה.

כיצד תהפכי את מסיבת הרווקות שלך למסיבה בלתי נשכחת?

כל מסיבת רווקות מוצלחת חייבת לכלול בתוכה מספר אלמנטים מרכזיים כגון: שתייה (רצוי אלכוהול והרבה…), אוכל טוב (אפשר להזמין קייטרינג, טייק אווי ממסעדה טובה או להחליט שכל משתתפת מביאה מאכל שהיא מתמחה בהכנתו), מוסיקה טובה, וכמובן, המון מצב רוח. בנוסף לכל אלו, מומלץ לחשוב על קונספט מסוים שיהפוך את מסיבת הרווקות למיוחדת ומדליקה כגון: מסיבת תחפושות, תלבושת אחידה לכל המשתתפות, מסיבת רווקות סטייל הוליווד ורעיונות נוספים שיכולים להרים את המסיבה ולגרום לכל מהמשתתפות בה לקחת חלק במסיבה בלתי נשכחת.

מה עושים במסיבת רווקות

מתי מומלץ להתחיל לתכנן את מסיבת הרווקות?

על מנת לתכנן לפרטי פרטים (כמו שכולנו אוהבות) את מסיבת הרווקות, מומלץ להתחיל בהכנות למסיבה כבר ביום בו קבעתן ביחד עם בן הזוג את התאריך לאירוע. מרגע זה ואילך, תוכלו להתמקד מצד אחד בהכנות לאירוע החתונה ובמקביל להפקת מסיבת הרווקות עליה אתן חולמות.

אצלנו בפורטל לרווקות, תוכלו למצוא את כל מה שצריך להפקת מסיבת רווקות נוצצת, מושקת ובלתי נשכחת. לרשותכן, קטגוריות תוכן שונות שבכל אחת מהן תוכלו למצוא את כל האפשרויות בנוגע לשאלה המופיעה בכותרת: מה עושים במסיבת רווקות…