מחירים של שף למסיבת רווקות

להזמין שף למסיבת רווקות זו חוויה נהדרת ובעיקר מאוד טעימה. השף מגיע מצויד בכל הדרוש ומארגן לכם ארוחת מלכים ממש לנגד עינכם. אך כמה צריכה לעלות חוויה שכזו? במה תלוי המחיר של שף למסיבת רווקות? במאמר זה ננסה להבין זאת.

נסיון – לנסיון של השף ישנו תפקיד מכריע בקביעת המחיר למסיבת הרווקות. שף מתחיל יתפשר על מחיר די נמוך בעוד ששף ותיק לא יהסס לבקש מחירים גבוהים.אז מה מומלץ? רוב האנשים אינם אוכלים מעדני שף לעיתים קרובות אם בכלל. רובנו מסתפקים באוכל פשוט. לכן עצתנו לכן הוא לא להזמין שף מנוסה אלא לתת דווקא מקום לשף המתחיל. אנו בטוחים שתהנו מאוד ממעשה ידיו וגם לא תיאלצו לשלם המון כסף בלי תמורה של ממש

שף למסיבת רווקות

התפריט – התפריט שתבחרו למסיבת הרווקות מהווה את חלק הארי של התשלום. האם תקחו תפריט בשרי? האם תזמינו גם שתייה? לכל מנה יש את הערך שלה. בנקודה זו אנו ממליצים להתייעץ עם כל הבנות וביחד עם השף לבנות תפריט סביר מבחינת עלויות ומשתלם מבינת המחיר. לא חייבים להסכים לתפריט המוכן שהשף יציע לכם. הכל פתוח לשינויים והעדפות.

הגשה – הגשה זו אופציה נהדרת שמוסיפה סגנון ועניין למסיבת הרווקות, אך היא עולה כסף. רוב השפים מציעים אפשרות זו. אם אתן עובדות על פי תקציב נוקשה, אתן יכולות לבקש אפשרות של מזנון ועל ידי כך לחסוך עלויות

כלי הגשה – בדרך כלל השפים דואגים לכלי ההגשה. גם כאן המציאות אינה מחייבת דבר ואתן יכולות לבקש להשתמש בכלים משלכם. אם תבחרו להשתמש בכלי הגשה משלכם עדכנו את השף ובידקו איתו אילו כלים בדיוק צריך לאירוע.

הגשת אוכל במסיבת רווקות

מרחק – כמו בכל ההפעלות גם כאן למרחק יש חלק בחישוב המחיר. העדיפו להשתמש בשירותיו של שף מהאזור בו תיערך מסיבת הרווקות

אל תשכחו להתחשב בדעתה של הכלה לעתיד ולהזמין לפחות מאכל אחד שאהוב עליה. תשומת לב זו חשובה במסיבת רווקות.

לצפייה בקטגוריית אוכל למסיבת רווקות לחצו כאן