מסיבות רווקות מסביב לגלובוס

כל העולם כולו מסיבת רווקות

מסיבות רווקות נחגגות בכל פינה ברחבי העולם בכל הצורות והסגנונות, החל ממסיבות ענק פרועות במועדונים מברלין ועד לאס וגאס עם הדיג’ייז הכי נחשקים ועד השעות הקטנות של הלילה, המשך בחגיגות שופינג ביום בבירות אירופה ועד לפינוקי עיסוי ומרחצאות באתרי ספא נחשבים. גם בחו”ל כמו בארץ, הכול תלוי בראש של המארגנת, באופי של הכלה והחברות, וכמובן בתקציב.

פורטל לרווקות סביב הגלובוס

אז איפה ואיך חוגגות רווקות העולם?

בווילה פרטית ליד חוף ים – עם אבזור מושלם ופינוקים, כאשר הווילות הנחשבות נהנות ממיקום מעולה קרוב לחופי הים ולאתרי הבילוי. כך אפשר לעשות גיחה מהווילה לבילוי במועדון או מסעדה ולחזור להמשך “מסיבת פיג’מות” סוערת בווילה.  

פורטל לרווקות - על חוף הים

במסיבות ענק  עם טובי הדיג’ייז – הרווקות האירופאיות שיש להן גם את התקציב המתאים חוגגות מסיבות רווקות באיביזה,  זקינטוס או פלמה דה מיורקה, ונהנות מחוויה משכרת כשהן רוקדות לצלילי  טובי הדיג’ייז בעולם. כשהן מתאוששות מהלילה הארוך הן יכולות להתהפך מהבטן לגב בחופים המהממים  של האיים המרהיבים הללו.

מסיבות ענק עם טובי הדיג'ייז - פורטל לרווקות

במסיבות ספא כיפיות – בכל העולם יש מרחצאות יפהפיים ואתרי ספא מפנקים, המהווים יעד מעולה למסיבות רווקות. מסיבה מסוג כזה מתאימה יותר לקבוצה סולידית או לכלה שמעדיפה להתפנק יותר מאשר להתהולל.

פורטל לרווקות - מסיבות ספא כיפיות

מסיבת קרוז – גם הקונספט המרענן של מסיבה פרטית בלב ים על סיפון ספינת פאר מככב ברשימת מסיבות הרווקות הכיפיות בעולם, בעיקר לאלו שידן משגת לממן את התענוג.

מסיבת רווקות במסיבת קרוז

מסיבת גלגלים – בערים רבות בעולם, הרווקות יוצאות לחגוג בקיץ בסיורים בעיר. כך לדוגמה, באמסטרדם יש את אטרקציית ה-beerbike, סוג של אופני ענק שמתאימות למספר גדול של רוכבים (בין 8-18). בארץ ובערים אחרות בעולם נהנים מסיורי סאגווי מהנים, המשלבים גם סיפורי תרבות והיסטוריה.

מסיבת גלגלים כמסיבת רווקות

מסיבות יין ואלכוהול – רווקות רבות בוחרות לחגוג רגע לפני החתונה כשהן אפופות באדי אלכוהול משכרים. כך לדוגמה, בנות קליפורניה נהנות לצאת לסיורי יקבים מדהימים באזורי הנאפה ואלי וכך הן משלבות טעימות משובחות עם נוף משובח לא פחות. 

מסיבות רווקות יין ואלכוהול

מסיבות אוכל –  מטוסקנה ועד תל אביב ובכל עיר וחבל ארץ, האוכל תמיד עושה שמח. בהתאם לכך, מסיבות רווקות רבות נחגגות בקונספט של הזמנת שף פרטי או השתתפות בסדנת אוכל.

מסיבות רווקות עם המון אוכל

כי בנות הן בנות הן בנות… בכל מקום בעולם, וזה מה שאנחנו אוהבות!

 

מסיבות רווקות בכל מקום בעולם