מסיבת רווקות באווירה מושלמת

מסיבת הרווקות היא אירוע חשוב, (כמעט כמו יום החתונה), אך להבדיל, מאגדת מסיבת הרווקות את הנשים בחייה של הכלה ולא מעבר לכך. כל אישה זוכה למסיבת רווקות בקונספט מעט שונה, אך אם יש דבר אחד חשוב ומשותף לכל הנשים, הוא אביזרים למסיבת רווקות והעיצוב של החלל בו מתקיימת המסיבה. על מנת להפוך את המסיבה לבלתי נשכחת, יש להוסיף אווירה בהתאם וזאת על פי רוב מבצעים באמצעות העיצוב ושלל אביזרים נלווים. כדי ללמוד כיצד לעצב את החלל בהתאמה מלאה למסיבת הרווקות אותה אתם מארגנים, בחרנו לכתוב מספר טיפים ולהציג לכם אותם במאמר מתומצת ומרוכז.

טיפים לעיצוב מסיבת הרווקות

עיצוב מסיבות הוא תחום בפני עצמו לו צריך ידע ומידע רב לצד כישרון וניסיון, אך אם בחרתם לעצב את החלל בעצמכם, קבלו מאתנו מספר טיפים חשובים.

עיצוב מסיבת רווקות

    • צבעים – החליטו אודות הצבעים והאביזרים שישתלבו בעיצוב מסיבת הרווקות, בין אם אלו הם שני צבעים בלבד ובין אם זו תהיה צבעוניות מהממת שתאפיין את החדר. מהרגע בו תקבלו החלטה באשר לצבעים, יהיה לכם קל יותר להחליט באשר לרכישת הציוד והצבע שלו.

 

    • בלונים ופרחים – כחלק בלתי נמנע מעיצוב החלל נכון לשלב בלונים מיוחדים ופרחים בהתאם לצבעים אותם בחרתם מבעוד מועד. כל עוד הצבעים הם חד גוניים כך גם יהיו הפרחים והבלונים אך אם החלטתם על צבעוניות בחדר, הרי שכדאי לכם לבחור בלונים ופרחים בכל מיני צבעים.

 

    • מתנות עטופות – אם החלטתם להביא מתנה למסיבת רווקות, בקשו מכל חברה ומשתתפת לעטוף את המתנה בנייר עטיפה מותאם בצבעים שנבחרו. אומנם זה דורש מהמשתתפת להתאמץ מעט ולאתר נייר עטיפה בהתאם, אך זה ללא ספק ישתלם ויוסיף לא מעט לעיצוב החלל.

 

    • קישוטים למסיבת רווקות – הקישוטים יכולים להיות רבים ומגוונים ולכלול בין היתר סרטים, קונפטי, עלי כותרת, קונספטים ועוד. עליכם להחליט מבעוד מועד באשר לקישוטים הנבחרים, אחרת אתם עלולים ללכת לאיבוד. קחו בחשבון שישנם חנויות ייעודיות דרכן אתם יכולים לרכוש קישוטים בהתאם.

 

    • ממתקים בעיצובים וצבעים מרהיבים – כדי להוסיף נופף עיצוב לחלל, אתם יכולים לרכוש ממתקים מעוצבים בהתאמה אישית ולהניח אותם בחלקים שונים בחלל וכך לינות ממתיקות מתפרצת.

 

  • אביזרים למסיבת רווקות – לכל מסיבת רווקות ובהתאם לקונספט, ניתן ולעיתים חשוב לרכוש אביזרים שונים ומגוונים כגון קשתות לשיער בעיצובים מצחיקים, זוהרים, משקפיים, כובעים ועוד. על מנת לבחור אביזרים למסיבת רווקות חשוב קודם להבין את הקונספט של המסיבה ורק אח”כ לרכוש את האביזרים הנלווים בהתאם.

שולחן מעוצב למסיבת רווקות

 

כל עוד אתם מארגנים מסיבה שעתידה להשאיר חותם בלב הכלה, חשוב להקפיד על אביזרים ייחודיים למסיבת רווקות ועיצוב ראוי ומרשים של החלל בו תצא אל הפועל המסיבה, בין אם זה קישוט החדר בבלוני הליום עם כיתוב או בלי כיתוב, הוספת פרחים ו/או עלי כותרת, בלונים ללא הליום שיכסו את הרצפה, וקישוטים נלווים נוספים שיקנו לחלל את העיצוב והאווירה המתבקשת.