מסיבת רווקות בקצב אחר

אם אתן פחות מתחברות למסיבות רווקות רועשות ומעדיפות קונספט רגוע יותר, אם הכלה לגמרי בקטע אחר ומעדיפה ערב שקט עם הפעלות איכותיות ומשמחות – המאמר הזה במיוחד בשבילכן. קונספט “מסיבות הרווקות השקטות” מתאים מאד לצעירות המעדיפות סגנון רגוע יותר, לנשים מבוגרות שמאסו ב”קארחנות” וגם לנשים דתיות ומסורתיות.

כאן תוכלו למצוא מגוון רעיונות למסיבת רווקות רגועה ומושלמת – בדיוק כמו שאתן אוהבות. המסיבה יכולה להיות בטבע, במקום סגור במיוחד בשבילכן ואפילו בבית, כמובן בהתאם להעדפותיה של הכלה.

יום ספא

כשהחתונה מתקרבת והלחצים גוברים, כל כלה תשמח לקבל הזדמנות להעביר יום של כיף ופינוקים מרגיעים כמו: מניקור, פדיקור, טיפולי פנים ועיסויים עם החברות הטובות ביותר.
יש מגוון עשיר של מקומות ספא כמו נאלמס-ספא מהמם ומפנק עם ניחוח צ’רקסי.

מקום מיוחד בצפון, אם מתחשק לכן רק foot massage, מגע קסום ישמחו לפנק אתכן. אם זה הכיוון כאן יש מגוון מקומות לבחירתכן.

בריכה במקום פסטורלי

אם מתחשק לכן ערב נעים מפנק ורגוע הכולל ג’קוזי, רביצה על ערסלים, טבילה בבריכה מחוממת במקום מאובזר עם אוירה ירוקה ופסטורלית, יש לכן את הצבי הירוק, בריכה בכפר, GOLDEN LUXURY LOFT ועוד המון מקומות לבחירתכן שאותם תוכלו למצוא בקלות כאן.

נחלת אורנים – הווילה המושלמת לאירוע הרווקות שאת מארגנת רק 25 דקות מתל אביב – 15 דקות מראשון לציון.כנסי לפרטים נוספים.


סדנאות מרתקות וכיפיות

סדנת גרפולוגיה – אם מתחשק לכן ערך מוסף וחוויה מגבשת למסיבת רווקות מרתקת וייחודית, כדאי לקרוא קצת על רועי חסקי גרפולוג לאירועים ועוד קולגות בתחום כאן.

סדנת נומרולוגיה – סדנה מדהימה, שבה כל אחת מהבנות מכירה את עצמה טוב יותר, שומעת על עצמה דברים שהיא לא ידעה קודם לכן, ויכולה להתחבר לעצמה מהמקומות השורשיים ביותר – סדנת נומרולוגיה בלתי נשכחת עם תמר בן עזרא.

סדנת שוקולד ומתוקים – חגיגה מתוקה ובלתי נשכחת. לבחירתכן, סדנת קינוחים, עוגות, שוקולד, עוגיות ועוד. תוכלו למצוא עוד פרטים כאן: מתוק בלב

סדנת צחוק – סדנה דינמית, פותחת לבבות שמֵחה ומרגשת המתאימה במיוחד לבנות דתיות עם מירב הצחוק שתדאג שלא תפסיקו לצחוק.

יש כמובן עודו סדנאות רבות ומגוונות כמו סדנאות צילום, סדנאות מיסטיות מסיבת הטארוט של ורד או מיסטיכייף, יוגה, מדיטציה ועוד.

מופע סטנד אפ קליל

מופע שכזה יכול בהחלט להרים את הערב בצורה חיובית ולגרום לכל המשתתפות הנאה מרובה. ברכה וצחוק שתי מפעילות במסיבת רווקות אחת במחיר מפתיע כולל הפרשת חלה. אפשר גם לשלב משחקי חברה בנוסף עם רותם וייסברג הסטנדאפיסטית למסיבת רווקות. וכמובן שיש עוד המון אפשרויות כאן.

אם מתחשק לכן משהו אחר, הכירו את יוהן אמן החושים – מופע חדשני ואומנותי מרתק שגם ירתק אתכן וגם יצחיק אתכן.

חוגי אמנות

אם מתחשק לכן להשתתף בסדנת אומנות עם כל החברות, כדאי להתעכב כאן קצת. הסדנאות הללו היו פופולריות בטירוף במהלך השנים האחרונות, כך שבטוח תוכלו למצוא אטרקציית ציור / קרמיקה ועוד, בכל מקום שבו אתן נמצאות. החוג ילווה אתכן במהלך הערב ועד ליצירת מופת של כל אחת.

חיפשתן שירות ו/או אטרקציה מסוימת ולא מצאתן? כיתבו לנו.