מסיבת רווקות וערב נשים עם הולה הופ!

מסיבת רווקות וערב נשים עם הולה הופ!

מסיבת רווקות או ערב נשים עם חישוקי הולה הופ זה רעיון מצויין וכייפי!

בשנים האחרונות יותר ויותר בנות (וגם בנים יש לציין!) גילו את הקסם שבהופ-דאנס (הריקוד עם חישוק ההולה-הופ.

מסיבת חישוקים יכולה להיות נפלאה!

אז מה בכל זאת נדרש מאיתנו כמארגנות המסיבה ע”מ להפוך אותה למסיבה שכולן עוד ידברו עליה?? קבלו 5 טיפים:

  1. שטח – במסיבה מסוג זה זזים (!) ולכן רצוי שנבחר לקיים את המסיבה במקום שיאפשר לכ 15 בנות לזוז ולרקוד בכיף. לופט, וילה, חצר גדולה יהיו בחירה מעולה. כמו כן, גם סלון גדול או חוף הים יעשו את העבודה!

  2. משחקים – במסיבות שמתמקדות בריקוד חשוב לוודא עם המפעילה האם היא גם מעבירה משחקים (היכרות, משחקי שתיה וכו’). הרי ידוע שמסיבה חייבת חימום ומשחקים עושים את זה יופי והם ללא ספק חלק מהערב. באם המפעילה עושה זאת – הרווחתם! ואם לא – דאגו לכך, ישנם המון רעיונות למשחקים אי שם ברשת.

  3. תשומת לב לכלה – חשוב מאוד שהאירוע יהיה ייחודי ולא ייגרר לסדנה שבלונית. זובי מסיבת רווקות ובמקום הראשון נמצאת הכלה! דאגו לתת לה את תשומת הלב הזאת באם לפני ההפעלה או בזמן ההפעלה. לדוגמא: ריקוד שהבנות מכינות עבורה, חישוק הולה הופ במתנה עבורה בשם כל החוגגות ועוד ככל העולה על דמיונכן!

  4. הריקוד עם החישוק הוא אכן ריקוד שדורש המון אימון, א-ב-ל (!) ישנן המון תרגילים שמדריכה טובה יכולה ללמד אתכן בשעה ולגרום לכן להראות לא רע בכלל, השאירו את החשש בצד והסירו התנגדויות של בנות שזה נראה להן בלתי אפשרי (אי כמו לחצות את הפחד יחד במסיבת בנות כייפית!)

  5. מופע – ישנן מפעילות שמופיעות עם חישוקי לד (אורות) מתקדמים וזאת חוויה מדליקה במיוחד. בדקו את ניתן לשלב מופע כזה עבורכן, זה יפיפה ומראה לאן אפשר להגיע עם הריקוד המשגע הזה!

לפרטים אודות ההפעלה צרי קשר עוד היום :עינת מזרחי – ריקוד עם חישוק הולה הופ למסיבת רווקות :072-392-1152