מסיבת רווקות פרק ב’ – הפעם זה הולך להיות מושלם

זוכרת את מסיבת הרווקות שארגנת לחברה הכי טובה שלך לפני עשור ? קנית קשתות ראש סקסיות, דאגת לקנות מלא קישוטים לבנים וכלי אוכל ורודים, כל אלמנט התאים לקונספט וכל זה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הספקים. השקעת את כל האנרגיה והכספים שלך, וביחד עם כל החברות הרמתן מסיבת רווקות מרגשת וייחודית. עכשיו, לקראת מסיבת רווקות פרק ב’ של חברה שלך, כדאי לך לשים את הדגש על התכלס, ושהמילה היחידה שתוביל אותך הפעם תהיה – פאן. אז איך תעשי את זה הכי בצורה הכי טובה שיש?

אלכוהול, אוכל, הפעלה – IN, אם קשתות לראש וקשים עם פלמינגו קצת פחות מדבר אליכן

כנראה שכדאי לך להמשיך לקרוא…

מסיבת רווקות פרק ב’ שמה את הפאן במרכז. הפעם את רוצה שמרכז העניינים יתרכז באלכוהול איכותי שיגרום לכן לתפוס אחלה ראש ולהנות, באוכל מעולה שימלא את הבטן ובהפעלה שתגרום לכן לעוף באוויר. זה לא אומר שצריך לוותר על כל המסביב, אבל לזה עוד נגיע בהמשך.

 

יש כל כך הרבה אפשרויות – איך לבחור?

כשתתכנני מסיבת רווקות פרק ב’, חשוב שתבחרי קונספט שיתאים בול לסגנון של הכלה שלנו. בשלב הזה היא יודעת בדיוק מה היא אוהבת ומה לא – אז אם את לא בטוחה בעצמך, הכי טוב זה פשוט לשאול אותה. היא תוכל לתת לך כיוון כללי, ואת תוכלי לקחת את זה משם ולהפיק לה מסיבת רווקות שתתאים ותרים לה ב-100%.

מצד אחד בלי שטויות מיותרות, מצד שני לא לוותר על כל המסביב

אז נכון, מדובר כאן על מסיבת רווקות פרק ב’ שכולה סביב חברות, איכות וכיף, אבל זה ממש לא אומר שצריך לוותר על כל המסביב. כן, כנראה שתוותרי כאן על הקשים הורודים והנצנצים, אבל לגמרי אפשר ללכת על כיוון של קישוטים שיתאימו גם לגיל וגם לתרגיל.

לכי על כיוון עיצובי שהוא שילוב בין שניים או שלושה צבעים, והתאימי אלמנטים כמו כלי אוכל, מפות וקישוטים לצבעים האלו. לא, הכיוון כאן ממש לא חייב להיות קלאסי ועדין כמו שילוב בין תכלת, ורוד ושמנת, ולגמרי תוכלי לבחור בכיוון של, למשל, שחור, כסף וברונזה שיעניקו לוק הרבה יותר שיקי ומלא בסטייל – בדיוק כמו שמגיע לחברה שלך.

 

מסיבת רווקות פרק ב’ – אל תשברי יותר מדי את הראש

אנחנו בפורטל “לרווקות” לא רוצים שתתאמצי יותר מדי ושתלכי לאיבוד בין כל האפשרויות. אנחנו מזמינים אותך להציץ בעמודים השונים של הפורטל, לבחור בין כל הספקים המדהימים ולהיכנס לחנות הוירטואלית שלנו. אנחנו מבטיחים לך שמכאן תצא מסיבת הרווקות המושלמת לחברה שלך.

אז יאללה, תתחילי להנות!