מספר שיפורים שיכולים להתאים למסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא אחת המסיבות המהנות ביותר עבור נשים רבות. היא מסמלת את סיום תקופת הרווקות, את תחילתה של תקופת הנישואין ההולכת וקרבה, ואת אחד הדברים היקרים ביותר שיש לכל אישה – מעגל חברות תומך, אוהב וחם. כדי שמסיבת הרווקות תהיה מוצלחת ותיזכר כחוויה חיובית ומיוחדת, פורטל לרווקות גאה לחלוק כמה טיפים שישפרו פלאים את המסיבה.

בחירת קונספט

לפני הכל, חשוב לבחור קונספט ולתכנן לפיו את המסיבה מאל״ף ועד ת״ו, כדי לשמור על קו אחיד ולהקל על ההכנות והארגונים. הבחירה בקונספט מתבצעת בראש ובראשונה בהתאם לאופייה ולרצונותיה של הכלה לעתיד. יש שבוחרות לארגן את המסיבה בעצמן, יש שרוצות להיות מעורבות באופן חלקי, ואחרות אפילו יברכו על כך שהמסיבה תהיה הפתעה מוחלטת.

בחירת מקום

בנוסף לקונספט, רצוי להחליט על מקום שיתאים גם לעונת השנה בה תתקיים המסיבה. מקומות למסיבת רווקות מתחלקים לשני סוגים: אאוטדור (בחוץ) ואינדור (בפנים). אם המסיבה מתקיימת בחורף, מומלץ לבחור במקום סגור, חמים ואינטימי. אם מדובר בעונה חמה לעומת זאת, בחירה באפשרות של בריכה למסיבת רווקות תהיה מתנה אמיתית לכל החוגגות.

תפריט קליל ובריא

לרוב, הדגש במסיבת רווקות יהיה על פעילויות גיבוש ולא על אוכל. לכן, מומלץ לבחור בתפריט קליל ומרענן, שיכלול גם מגשי פירות מעוצבים ולא יכביד על החוגגות. מגשי פירות הם אלטרנטיבה נהדרת לנשנושים משמינים מהם נשים רבות מנסות להימנע. בנוסף ליתרון התזונתי והבריאותי, מגשי פירות מעוצבים למסיבת רווקות מעניקים תחושה אלגנטית ואופנתית גם יחד.

מוזיקה קצבית

מסיבה מוצלחת היא מסיבה שבה גם הכלה לעתיד וגם החברות נהנות מכל רגע. אך כדי ליהנות וליצור אווירה מתאימה, יש צורך במוזיקה טובה שתעלה לכולן את האנרגיות. מוזיקה קצבית ושמחה היא הדרך הטובה ביותר לגרום לכולן להתעורר, להתחמם לקראת הפעילויות שיהיו במסיבה, וכמובן – להשתחרר ולרקוד.

מזכרת מותאמת אישית

נשים רבות בוחרות להעניק מזכרת מותאמת אישית לכל החברות בסימן מסיבת רווקות שתיזכר לעד. כדי שהמזכרת באמת תלווה את החברות לאורך זמן, כדאי שהיא תהיה פריט שימושי כמו כובע, חולצה או צעיף.

תיעוד מקצועי

מסיבת הרווקות, כמו גם החתונה העתידית, היא אירוע יחיד ומיוחד. כיום, לכל אחת יש טלפון חכם עם מצלמה נהדרת, אך חשוב לזכור כי הפער באיכות התמונות בהשוואה למצלמות מקצועיות הוא עדיין משמעותי מאוד. גם אם כעת נראה לנו שהתמונות מהטלפון מספיקות לנו, בעוד כמה שנים כנראה שמאוד נשמח לגלות שיש לנו תמונות איכותיות עם החברות הכי טובות שלנו. מומלץ מאוד להשקיע בתיעוד מקצועי – בין אם מדובר במצלמה מקצועית שלנו או של חברה, ובין אם מדובר בהזמנת צלם לתמונות שיפיק צילומים שילוו אותנו במשך שנים רבות. לעיתים הצלם שנזמין לחתונה, יוכל גם לעשות לנו מחיר יותר טוב עבור שני האירועים, כך שבהחלט כדאי ומשתלם להשקיע בתיעוד המקצועי.