משחקים למסיבת רווקות

מסיבת רווקות מוצלחת היא כזו שמאפשרת לכלה ולחברות שלה לצבור יחד חוויות משותפות שיישארו איתן כל החיים. אם לוקחים בחשבון גם את המועד של מסיבת רווקות ואת העובדה שמדובר בדרך כלל באירוע האחרון שאותו הכלה עוברת עם החברות כאשר היא מחוץ למערכת נישואין ממוסדת, מבינים עד כמה חשוב לשלב באירוע כמה שיותר משחקים מקוריים.

משחקים למסיבת רווקות

 

הנה כמה הצעות עבור משחקים למסיבת רווקות בלתי נשכחת:

 

אמת או חובה

המשחק הקלאסי והאידיאלי עבור מסיבת רווקות הוא אמת או חובה. היות ומדובר על קבוצה של חברות שמכירות אחת את השנייה, כדאי לשלב משחק אמת או חובה ולתת להן הזדמנות להפתיע. את המשחק ניתן גם לערוך סביב אירועים ספציפיים שקרו לכלה, אחרי הכנת שיעורי בית לגבי אירועים שמשותפים לכל החברות ועל רקע מוזיקה ושתיית אלכוהול.

 

פעילות סטנד אפ

עוד דרך טובה להעביר מסיבת רווקות היא לארגן פעילות סטנד אפ. כאן המשחק הוא לתת לכל חברה לעלות ל-4-5 דקות על הבמה ולהתחיל לספר בדיחות. אם רוצים, אפשר להכין את החברות מראש ולשלוח הנחיות מדויקות טרם תחילת האירוע. כמו כן, כדאי להקדיש סטנדאפ למסיבת רווקות ספציפית עבור הכלה – אך באופן שלא יעליב אותה או יפגע בה.

 

ביקור של סקסולוגית

בחירה נכונה של משחקים למסיבת רווקות מאפשרת להזמין אנשי מקצוע מבחוץ. בין אם עורכים מסיבת רווקות בטבע או בבית, אסור לוותר על ביקור של סקסולוגית מצחיקה. סקסולוגית יודעת היטב מה בנות שמגיעות למסיבת רווקות רוצות לשמוע, יש לה את הניסיון הנדרש בפעילויות כאלה והיא גם מבטיחה שעות של הנאה עבור כלה ביישנית. חוץ מזה, היתרון של הזמנת סקסולוגית מצחיקה הוא שלא צריך להתאמץ סביב הפעילויות כי היא אחראית על הנושא.

 

הזמנת חשפן

אי אפשר לדבר על משחקים למסיבת רווקות בלי להזכיר חשפנים. חשפנים למסיבת רווקות הופכים כל אירוע לחוויה אטרקטיבית, אקזוטית ומיוחדת והביקור שלהם מתאים גם עבור נשים שלא רגילות לחגוג בצורה כזו. במילים אחרות, הביקור של החשפן יכול להיות סולידי ורגוע אם דואגים לעדכן אותו על כך מראש וכל עוד מקבלים את האישור של הכלה.

בסופו של דבר, המטרה של משחקים למסיבת רווקות היא לעזור לכלה ולחברות שלה להשתחרר. זו הסיבה שכדאי למצוא משחקי שתייה למסיבת רווקות ולהשקיע באלכוהול איכותי. ככל שהאלכוהול יהיה איכותי יותר, כך יעלה הסיכוי שהחברות ירצו להשתתף במשחק ואף יגלו סודות מעניינים. בשורה התחתונה, משחקי שתייה של מסיבת רווקות הם רק הצעד הראשון בדרך לשבוע שלם של חגיגות ומשהו שאמור ללוות את הכלה גם כאשר היא סוף סוף תצעד אל החופה ביום החשוב ביותר בחיים שלה.