מתנות לחברות במסיבת רווקות

את כבר רואה בראש בדיוק איך המסיבה תיראה: את יודעת איפה תעמידי את שולחן המתוקים, אילו בלונים לתלות, איפה יעמוד הרמקול ואיך תיראה הכניסה.

 

אחרי שדאגת כבר כמעט להכל וברור לך שמסיבת הרווקות שאת מארגנת עומדת להיות אחת המעלפות, הגיע הזמן גם לבחור מתנות לחברות במסיבת רווקות. המתנות לא צריכות להיות גדולות ויקרות, אלא סמליות ועדינות, כאלו שיכניסו את כולן לאווירה של מסיבה מלאה בפאן. אז אילו מתנות לחברות במסיבת רווקות יכולות לשדרג את המסיבה בכמה רמות? אספנו בשבילך כמה רעיונות מהממים.

TEAM BRIDE – כי בשביל זה כולן הגיעו!

 

 

 

כל מי שלוקחת חלק במסיבת רווקות היא חלק מ-TEAM BRIDE, ובינינו – זה הTEAM שהכי כיף להיות חלק ממנו. TEAM BRIDE מורכב מהחברות הכי קרובות, שכל מה שבא להן לעשות זה פשוט להרים!

 

 

 

מתנות לחברות במסיבת רווקות שקשורות למיתוג של TEAM BRIDE נותנות ערך משמעותי ומחייב לכל אחת מהבנות, וכל מי שתרכיב משקפיים, תענוד צמיד ותצטלם עם מקל מעוצב של TEAM BRIDE אוטומטית תיכנס לאווירה של המסיבה.

להשתטות במסיבת רווקות – זה מה שהופך אותה לכל כך מושלמת

 

מסיבת רווקות בלי קצת שטויות היא לא באמת מסיבת רווקות, ולכן גם מתנות לחברות שמגיעות בצורת קעקועים, סיכות ושרשראות יכולות לתרום לאווירת ההשתטות והפאן. באופן כללי, כל כתר, מתנפח קטן עם מקום לכוס שתייה או כוס מעוצבת יכולים להיות מתנה מושלמת וזיכרון מהמם ממסיבת הרווקות, אז יאללה, תתחילו לעשות כיף!