עיצוב בלונים למסיבת רווקות

עיצוב בלונים למסיבת רווקות

לקחת על עצמך את ארגון מסיבת הרווקות של החברה הכי טובה שלך, וגם לך וגם ליתר החברות ברור שיש על מי לסמוך!

את יודעת בדיוק איך כדאי לעצב, כמה אוכל צריך להכין ועם איזה אלכוהול בדיוק כדאי להיערך מראש, וכולן סומכות עלייך שתארגני את המסיבה בצורה הכי טובה שיש. אז עכשיו, כשאת מכינה את רשימת הציוד, חשוב לנו להזכיר לך שעיצוב בלונים למסיבת רווקות הוא הא’ ב’ של המסיבה. אז מבין אילו אפשרויות תוכלי לבחור? קבלי כמה אופציות מהממות שישדרגו כל מסיבה.

בלוני צורות – בלונים שהם חובה במסיבת רווקות

יש אירועים שאפשר להסתפק בהם בבלונים צבעוניים ועגולים, אבל עיצוב בלונים למסיבת רווקות הוא סיפור אחר לגמרי. בלוני צורות הם מצד אחד מהממים ותורמים לאווירה ומצד שני מוסיפים משמעות.

 

בלון בצורת טבעת יהלום, למשל, נותן נפח וערך לאירוע מסיבת רווקות, כמו גם בלוני BRIDE TO BE, בלונים בצורת בקבוק שמפנייה וכמובן בלונים בצורת כתר, כדי שכולם יזכרו מי המלכה של האירוע!

אווירה מחשמלת מתחילה בבלוני מסיבה

בלוני מסיבה הם בלונים עגולים ומעוצבים כמו כדורי דיסקו. בין אם תבחרי בבלוני דיסקו כסופים ובין אם תבחרי בבלוני דיסקו צבעוניים, אנחנו יכולים להבטיח לך שהם ישמרו על אנרגיות גבוהות ושמחות לאורך כל המסיבה.

עיצוב בלונים למסיבת רווקות – בלונים צבעוניים למסיבה צבעונית

גם הכלה וגם החברות עומדות להיות לבושות בלבן, וכדי להכניס קצת עניין למסיבה בלונים צבעוניים הם הפתרון המושלם. בלון אננס, בלון אבטיח, בלון פלמינגו, בלון קוקטייל או בלון תות יכולים להכניס צבעוניות משגעת למסיבה ולהפוך אותה לבלתי נשכחת. מקווים שעזרנו!