עיצוב שולחן למסיבת רווקות  

עיצוב שולחן למסיבת רווקות  

מסיבת הרווקות שאת מארגנת היא הפקת חייך, ותאמיני לנו – אנחנו יודעים בדיוק כמה את מתרגשת וכמה חשוב לך שהכל יראה מתוקתק ומושלם. עיצוב שולחן למסיבת רווקות הוא חלק בלתי נפרד מהמסיבה, ובינינו, לא משנה כמה האוכל יהיה מושקע וטעים, ההפעלה תהיה הכי כיפית ומצחיקה בעולם והמוזיקה תרים לכולן – בסופו של דבר העיצוב הוא הלב האמיתי של המסיבה. אז למה כדאי לך לשים לב בזמן עיצוב שולחן למסיבת רווקות? ריכזנו לך שני טיפים סופר חשובים כאן למטה, אז יאללה – בואי נתחיל!

התאמת צבעים – מפה זה מתחיל

 

עיצוב שולחן למסיבת רווקות צריך לכלול כמה וכמה דברים, וביניהם התאמת צבעים לא פחות ממטריפה. שילוב של ורוד מטאלי וזהב, לדוגמה, יכול להיות שילוב מושלם גם לעיצוב של השולחן וגם לעיצוב הכללי של המסיבה, ורכישה של מארז לעיצוב מסיבת רווקות DIY, למשל, יכולה להיות רעיון מעולה עבורך. המארז כולל בלונים ורודים וזהובים, בלוני BRIDE TO BE בצבעים תואמים, מניפות ושרשרת זהב לקישוט, וכל מה שנותר לנו להגיד זה אמאל’ה, כמה יפה עומדת להיות המסיבה הזו!

לא רק השולחן צריך להיות מעוצב, אלא גם מה שנמצא עליו

שולחן למסיבת רווקות הוא הרבה יותר משולחן אוכל או קישוטים, אלא הוא מקום להניח עליו גם אביזרים כמו מפה, כוסות, צלחות, קשים, קיסמים ועוד ציוד שחשוב לזמן האוכל. בדיוק בשביל זה כדאי לך לרכוש מארז מתוקים שמכיל את כל הדברים האלו בעיצוב סופר קיצי ומגניב.

 

כוס אננס, כוס קוקוס, קשים טרופיים וקיסמים בצורת פלמינגו הם רק חלק ממה שיהפוך את מסיבת הרווקות שאת מארגנת לפשוט מושלמת. תהני!