ציוד למסיבת רווקות – התוספות שיהפכו את המסיבה למושלמת

מסיבת רווקות צריכה להיות המסיבה המושלמת לפני היום הגדול, מסיבה שבה אפשר להתפרע ולהגשים את כל הפנטזיות הקטנות. מכיוון שרוב המסיבות מתקיימות בחוג מצומצם בדירות קטנות, מציאת הציוד הנכון למסיבה היא משימה לא פשוטה.

רעיונות לאביזרים למסיבת רווקות

לא חסרים אביזרים וקישוטים למסיבת רווקות, אביזרים שונים ומשונים כמו למשל בלונים, לבבות שוקולד ענקים, סטנדים לקאפקייק, בלונים בצבעים מטאליים וכרום או מתנפחים בכל מיני צורות, אבל כל אלו נעשו קצת נדושים.

הנה כמה רעיונות שיגוונו קצת את המסיבה:

1. משחקי קלפים – יש משחקי קלפים מוכנים עם משימות בסגנון אמת או חובה, רק שהמשימות הן קצת יותר נועזות… קיימים גם בצורת קלפי גירוד.

2. בגדי ים בעיצוב מיוחד: אלו יכולים להיות בגדי ים סרוגים כמו בשנות השישים (כן, היו דברים כאלו.) או בגדי ים וינטג’ בחלק אחד משחור לבן. בגדי הים האלו הולכים נהדר עם מסיבת בריכה והם הרבה יותר כיפים מכל המתנפחים בצורת ברבורים שאפשר למצוא.

3. צבעים: מסיבות סביב צבע אחד אולי נראות משעממות, אבל בפועל זה קונספט שיכול לעבוד נהדר. המילה האחרונה בתחום היא “טיפני בלו” ומדובר במגוון של אביזרים ותוספות בצבע טורקיז זרחני: בלונים, עוגות, כוסות אלכוהול, בגדים וכמובן לק… אל תשכחו להוסיף את הנצנצים!

עיצוב מסייבת רווקות

אגב, טרנד הצבעים יכול ללכת מצוין גם עם נושאים אחרים, ועדיף שיהיו כמה שיותר ביזארים. למשל, מה דעתכם על מסיבת משמר המפרץ בסגנון שנות התשעים?

ציוד למסיבת רווקות

עד כמה שהאביזרים למסיבת רווקות חשובים, מה שבאמת יעשה את הערב הן האטרקציות המיוחדות, וכאן לא חסרות אפשרויות שאפשר לממש בעזרת חברת השכרת ציוד לאירועים. לדוגמה, ניתן להשכיר דוכני מזון מיוחדים, פופים ופינות ישיבה למסיבות שמתקיימות בחוץ ומקרנים (כדי שיהיה אפשר לנצל את הקיר בבית).

עוד אטרקציות יכולות להיות ערכות קריוקי ואפילו שולחנות פוקר (מי אמר שרק בנים יכולים לעשות פוקר פייס?).

בשביל לשכור את כל הציוד הזה לא חייבים משאית, ויש חברות שישמחו להקפיץ לכן אותו על הבית ואפילו לקחת אותו בחזרה ביום שלאחר המסיבה.

מתנות למסיבת רווקות

ואיך אפשר בלי המתנות לזו שנפרדת מחיי הרווקות? את בקבוקי הטקילה והליקרים כולם כבר מכירים, אבל ממש לא חייבים להסתפק בהם.

מתנות עם חריטות יכולות להיות רעיון מצוין, במיוחד אם יש להן גם שימוש ביום יום והן לא מעלות אבק על איזה מדף. לדוגמה, מחזיקי מפתחות או שרשרת. אם יש קצת כסף פנוי, רצוי לא ללכת לסתם חנות, אלא להשקיע קצת יותר בחריטה אישית.

עוד רעיונות למתנה למסיבת רווקות לשימוש יום יומי: פותחני בקבוקים עם תבנית של חתן וכלה, ליפסטיקים בצורת גלידה (מי שלא אוהבת מתוק משקרת!). אפשר גם ללכת על קעקועים זמניים, וכאן אפשר לתת לדמיון להתפרע.

שיהיה מזל טוב.