רווקה לעוד דקה, מודל 2019

נבחרת לארגן מסיבת רווקות? תוהה מאיפה להתחיל? ענף מסיבות הרווקות משתכלל וגדל משנה לשנה, אטרקציות חדשות נוספות לרשימה והמארגנות מחפשות את הריגוש הבא שיבדל את מסיבת הרווקות שלהן מקודמותיה ויעניק להן חוויה בלתי נשכחת: מניירות גלגול מוזהבים, דרך מסיבת רווקות סטייל ‘המירוץ למיליון’ ועד סדנת רוקחות טבעית. איפה? איך? את מי מזמינים ומה הלו”ז? סקרנו עבורכן, מארגנות המסיבות, את הטרנדים החמים ביותר לשנה הקרובה.

בואו נתחיל!

שלושה דברים חשובים במסיבת רווקות: לוקיישן, לוקיישן ושוב פעם: לוקיישן. עוד לפני התוכן שיוצקים לערב הזה, המקום בו תחגגו את ימיה האחרונים של הכלה לעתיד כרווקה הוא קריטי להצלחת הערב. המקום צריך להיות מזמין, גדול מספיק כדי להכיל את מספר האורחות והדרישות המיוחדות של האטרקציות שבחרתן וכמובן חשוב שתרגישו שהמארחים הם נגישים ונותנים מענה מקצועי לבקשותיכן. המקומות המועדפים למסיבות רווקות הם ללא ספק מתחמי הוילות שמשדרים אווירת צ’יל נינוחה ומזמנים שיזוף על שפת הבריכה. לצידם, קמו מקומות חדשים שמטרתם לספק חוויה שונה במקצת ומענה לעונת החורף הקרה: בצ’פלין, למשל, יארחו אתכן בסטודיו עם קסם קולנועי סטייל הוליווד, ותוכלו לשלב במסיבה גם סט צילומים על רקע התפאורה היחודית במקום. גם חדרי בריחה אשר מקנים חוויה שונה בתכלית מצ’יל אאוט בבריכה הסתמנו כטרנד במהלך השנה החולפת, ולצד ציוד קריוקי מתקדם וחדרי אירוח הכוללים כל מה שצריך למסיבת רווקות נדמה שהם כאן כדי להישאר. מוטל פנורמה -תל אביב.

אז יש לנו מקום מועדף, ועכשיו רק צריך להחליט על האטרקציה המרכזית. הרשת מלאה בשפע של נותני שירות מכל קצות הארץ אשר מציעים תוכן שונה ומגוון המותאם בלעדית למסיבת רווקות. חשוב לשים לב שבית העסק פועל תקופה בתחומו, שהוא בעל ותק ושיש עליו המלצות מהימנות ממקור בלתי משוחד. אל תהססו להתקשר ולשוחח עם הספק ישירות, לשאול אודות התוכן שהוא מספק, אורך התוכנית, התנאים והמחיר. אל תהססו גם לבקש טלפונים של ממליצות. איך תדעי באיזו אטרקציה לבחור? זה כבר פשוט: תחשבי היטב על כלת האירוע!

לקלאסית: מלכת דראג

מלכות דראג היו ועודן האטרקציה האהובה על רווקות בישראל, אולי זה הצבע שהן מכניסות איתן, או האווירה שרק הן יודעות לייצר, אבל אין ספק שהן יודעת להרים את מסיבות הרווקות למעלה. בפורטל לרווקות מחכות לכן מלכות דראג מוכרות ואהובות בישראל לצד הדור הבא של עולם הנצנצים והגלאם.

לנועזת: פעילות סקסית

אין חגיגה בלי עוגה, ואין מסיבת רווקות בלי סקס אפיל. לא קשה לתת גוון סקסי למסיבת הרווקות שלך, החל מפגישה עם סקסולוגית שתלמד אתכן את כל הטריקים החשובים במיטה, דרך סדנת טוורקינג שימושית שתצייד אתכן במובים נועזים לרחבת הריקודים בחתונה או סדנה חושנית לריקוד על עמוד ועד ה-Party Boys, הגרסה המעודנת (אך הסקסית במיוחד, אם יורשה לנו) לברמנים/מלצרים שיעניקו לחברותייך שירות מקצועי ובמקביל ישטפו לכן את העיניים.

להומוריסטית: סטנד אפ

גם בתחום הבידור מציע פורטל לרווקות שלל אמנים שיפילו אתכם מהרצפה. תוכלו לבחור במופע סטנד אפ של מיטב הסטנדאפיסטים בארץ, במופע תיאטרלי והומוריסטי הכולל דמויות ואפילו בסדנת צחוק שתשלב את המשתתפות באופן פעיל.

לגרגרנית: סדנאות אוכל או אלכוהול

אולי אלו תוכניות הריאליטי הקולינריות, ואולי אנחנו, הישראליות, שלא יודעות לציין דבר ללא אוכל ושתיה לצידו, אבל ללא ספק נפתח לנו התאבון, ומסיבות הרווקות הופכות מתובלות היטב בטעמים וריחות שמביאות סדנאות שף (בהן גם תרכשו מיומנות למטבח וגם תחסכו את טרחת הבישול) גם סדנאות אלכוהול שמבוצעות על ידי מיקסולוגים מקצועיים ומקנות לכן ידע שאולי תספיקו לשכוח בגלל כמות השתיה…

עדיין לא מצאת את מה שחיפשת? פורטל לרווקות, הפורטל השלם והמקיף ביותר למסיבת רווקות בישראל, מציע טיפים ומידע חיוני לארגון מסיבת רווקות לצד המלצות על הספקים המובילים בתחום בעשרות קטגוריות!