רעיונות מחוץ לקופסה למסיבת רווקות מושלמת

כל רווקה החוגגת מסיבת רווקות מחפשת אתרים ופעילויות מקוריות כדי להרשים את החברות ולחגוג איתן את המסיבה המושלמת. המאמר יציע רעיונות לסדנאות ולאתרים מיוחדים שבהם כולן יכולות לחגוג, גם בנות מהמגזר הדתי.

וילה להשכרה

רווקות רבות משכירות בערב המסיבה ווילה ואף לנות בה עם חברותיהן לילה אחד. וילה למסיבת רווקות מצוידת באבזור מטבח, מזגן, חדרי אמבטיה וחדרים מפוארים. בנוסף יש בריכה מקורה ומחוממת גם בימי החורף, ג’קוזי ואפשר להביא משחקים לבריכה כמו: בננות, מצופים, גלגלים וכד’. ביום הכיף הוא להשתזף ולנוח מערב המסיבה. בערב רצוי לבנות תכנית ולשלב אותה מעבר לקייטרינג, אלכוהול וריקודים. ולכך ניתן להזמין סדנאות או הפעלות שונות.

מסיבת רווקות בבריכה

סדנאות מקוריות שאפשר להזמין לווילה

ישנן סדנאות רבות אותן ניתן להזמין לערב חוויתי ומהנה. רוצות צחוקים – הזמינו סדנת צחוק או משחקים חברתיים באמצעות מנחה ובליווי פרסים. גם הרצאה של סקסולוגית, מופע דראג, אומן חושים ומופע סטנד אפ ירימו את האווירה. לחובבות הריקוד ניתן להזמין סדנאות של ריקודי בטן, הולה הופ (ריקוד עם חישוק), לייזר דאנס, סטריפ דאנס, ריקוד על עמוד וטוורקינג. חובבות האלכוהול יכולות להזמין סדנת אלכוהול, קוקטיילים ויין. לחובבות השירה ישנן גם סדנאות ראפ ופעילויות קריוקי. ולשקטות יותר סדנאות מיסטיקה כמו: קריאה קלפים, בקפה, גרפולוגיה, נומרולוגיה וכד’, סדנאות שוקולד ואפייה. אפשר להזמין שף פרטי שיבשל לאורחות וייתן טיפים בנושא בישול ואפייה, ולמפונקות ניתן להזמין עיסויים או טיפולים אחרים.

לצפייה במבחר סדנאות למסיבת רווקות

אתרים אטרקטיביים למסיבת רווקות

חוץ מהווילה אפשר להשכיר לופט גדול אליו ניתן להזמין את אותו מבחר של סדנאות ופעילויות. לבנות הרוצות לחגוג בטבע ניתן להשכיר אוהל שאנטי בדרך כלל סמוך לנחל, להזמין סדנאות שקטות או עיסויים, לעשות על האש ולחגוג מסביב למדורה. גם הים הוא מקום פוטנציאלי למסיבת רווקות בליווי ד. ג’יי ומסיבת חוף מטורפת אותה ניתן גם לחגוג במקום עם בריכה. אם הכיס מאפשר אפשר להשכיר יאכטה ולהפליג לים כולל לילה ואז גם ניתן ליהנות מהיאכטה ביום. ביאכטה הנמצאת בלב הים ניתן לרקוד ולהשמיע מוסיקה בווליום חזק ללא הגבלה, להזמין די ג’יי שיפעיל את האורחות בריקודים ואביזרים. ביום מעבר לשיזוף ובטלה, אפשר לעשות שנורקלינג ולדאוג שהציוד יהיה על היאכטה מבעוד מועד.

מסיבת רווקות במגזר הדתי

גם במגזר הדתי חוגגים במסיבת רווקות ומשלבים תכנים המתאימים לקהל ולצניעות הנדרשת. מן הסתם לא מדובר בסקסולוגית או סדנת טוורקינג, אך ישנן מסיבת רווקות לדתיות הכוללות סדנאות ייחודיות והרצאות שניתן להזמין כמו סדנאות שוקולד או סושי כשר עם כלים וכיבוד כשר, הנחיית משחקי חברה וגיבוש, טקס הפרשת חלה, הרצאה בנושא מיסטיקה, סטנד אפ דתי, קריוקי וכד’. גם כאן אין כל בעיה להשכיר וילה או לופט בתנאי שהמקום כשר וניתן להזמין קייטרינג כשר למהדרין כולל כלי האוכל.