הסטנדאפיסט פלג חיבה ☆מהרו לשריין ☆בפריסה ארצית

אל תפספסו את ההזדמנות המדהימה לראות את אמן הסטנדאפ המצחיק פלג חיבה ☆בפריסה ארצית:072-392-1151

אז אחרי שטעמתן מהפשטידות, החמאתן לבנות, הסמקתן מהעיצובים של הכוסות והקשים, מגיע הרגע לו כולן מחכות – ההפעלה שתעשה לכן את מסיבת הרווקות.

פלג חיבה הוא סטנדאפיסט אנרגטי, שנון, והכי חשוב, קורע מצחוק.

כבר למעלה מ-10 שנים הוא מופיע על במות בכל רחבי הארץ, באירועים ובמסיבות רווקות וזוכה לשבחים ומחמאות – אתר MAKO אף העניק לו את התואר “יצירת מופת”.

על המופע

לא משנה מהו גילכן, מה האורח חיים אליהן אתן רגילות, בכמה משתתפות מדובר, או איזה קונספט למסיבת רווקות בחרתן – מופע סטנדאפ קורע, מקורי, חדשני ומרענן יהווה כסיפור הצלחה לכל מסיבה.

לפני המופע אני מקפיד לעשות עבודת הכנה על הכלה : תחביבים, משפחה, אקסים, החברות וכמובן, החתן.

המופע שלי מותאם באופן אישי למשתתפות, אלו יכולים להיות תכנים שובבים ומוטרפים, ואלו יכולים להיות גם קטעים סולידיים יותר (אך עדיין, לא פחות מצחיקים) – כל עוד המשתתפות זורמות, והכלה מרוצה, אני יודע שאני יכול להגביר את הקצב של המופע וכמובן, גם את הווליום של הצחוק.

אני תמיד מקפיד לשמור על זמינות גבוהה, לענות על כל שאלה, להיות קשוב לבקשות מיוחדות, ולספק את כל המידע לגבי המופע, כבר החל מהשיחה הראשונה ועד לסיום המסיבה.

מידע נוסף:
– אזור פעילות כל הארץ
– המופע מתאים גם לימי הולדת, אירועים שונים, ערבי גיבוש ועוד…

 

למסיבת הרווקות שלך מגיע כחשפן על תקן מתיחה לכלה ואח”כ הסטנדאפ שכולל גם מידע אישי על הכלה והחתן

עכשיו במבצע מיוחד לגולשות האתר 

– ניתן להוסיף DJ כחבילה  
 לפרטים והזמנות :
 
הסטנדאפיסט פלג חיבה למסיבת רווקות:072-392-1151

המלצות הגולשים

פנייה ישירה לבית העסק






    משוייך לקטגוריות: הפעלות מיוחדות למסיבת רווקות, סטנד אפ למסיבת רווקות, הופעות מיוחדות, סטנדאפיסטים ישראלים למסיבת רווקות, סטנדאפ מקורי למסיבת רווקות, מבצעים חמים לאמצע שבוע בלבד!, סטנדאפ בהתאמה אישית למסיבת רווקות, ☆חדש ☆ באתר☆, מבצעים חמים באתר!!!, סטנדאפיסטית למסיבת רווקות, מפעילים בחורף למסיבת רווקות, סטנדאפיסט ישראלי, מסיבת רווקות בפרק ב, מסיבת רווקות ☆בחורף☆, סטנדאפיסט לאירועים פרטיים, מסיבת רווקות ☆בקיץ☆, רעיונות למסיבת רווקות, מבצעים חמים למסיבת רווקות, סטנדאפיסט למסיבת רווקות מצומצמת, סטנדאפ לאירועים קטנים, סטנדאפ עדות למסיבת רווקות, פעילויות למסיבת רווקות, פעילות למסיבת רווקות, דילים חדשים למסיבת רווקות, שאלות למסיבת רווקות, מופע סטנדאפ למסיבת רווקות, חגיגת מבצעים למסיבת רווקות, קומיקאי/ת למסיבת רווקות, הופעות סטנדאפ למסיבת רווקות, קומיקאים ישראלים, מסיבת רווקות לי, הופעות מצחיקות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות מגבשת, מבצעים למסיבת רווקות,