אופיר מלאך אירועים

פרסום ארכיון

מה יותר מפנק ומפתיע  ממסאז’ במסיבת רווקות?

בואו לחוות ערב חוויתי, מלמד ומפנק, ולשדרג את האירוע שלכן בחוויה שתעלה חיוך לכלת האירוע ולכל המוזמנות. מטפלים ומטפלות בלבן יגיעו ויציעו לכן מגוון רחב של עיסויים בכלל הסגנונות לפי בחירה כגון: שיאצו, עיסוי רקמות עמוק, לומי לומי, עיסוי שבדי, טווינה, רפלקסולוגיה ועוד…, ניתן להזמין מטפל אחד או צוות מטפלים מנוסה. העיסוי יתקיים בבגדים או בשמנים ע”פ בחירה. וכמובן כלת האירוע תקבל עיסוי ספיישל הניתן לבחירה בעת ההזמנה – עיסוי 4 ידיים- עיסוי בו הכלה חווה עיסוי הוליסטי מיוחד ע”י 2 מטפלים בו זמנית או עיסוי קונכיות חמות- עיסוי מפנק ומחמם באמצעות קונכיות מיוחדות שנאספו בחופי הפיליפינים.
אנו נגיע עם כל הציוד הדרוש: מיטות טיפולים, מוסיקה, ריחנים ועוד…
בתום העיסוי כל אחת מהמטופלות תקבל מתנת עיסוי מגניבה.
התמחור מתבצע על פי שעה, ויש באפשרותכן לקבוע במסגרת השעה כמה זמן טיפול תחווה כל אחת. תינתן הצעת מחיר בהתאם לנתונים שיימסרו בטלפון…

 

מפנק, שונה, מלמד ומיוחד – סדנת עיסוי

תחשבו כמה זה יכול להיות מיוחד וכיפי לעבור ערב שבו מעבר לחוויה שאת חווה עם החברות שלך, והצחוקים והכיף,  את גם זוכה בידע איך לפנק את הבן זוג שלך או סתם מישהו שאת אוהבת. בואו לחוות סדנת עיסוי בה תלמדו טכניקות בסיסיות בעיסוי ממגוון סגנונות, שימוש בשמן עיסוי וניצול השמן לעיסוי מפנק, וכיצד אנחנו יכולים לזהות איזורים תפוסים, איך יוצרים מגע נכון, ושפע של טיפים ועצות. בסדנה אלמד גם כיצד לעשות עיסוי באמצע היום לפרטנר שלנו בעבודה, בבית, או סתם בין חברים על כסא. בהזמנת סדנא אגיע עם מיטות טיפולים בהתאם למספר המשתתפות, החברות מתנסות בינהן, ומיישמות את הטכניקות שלמדו במהלך הסדנה.
ובתום הסדנה כל אחת תקבל מתנת עיסוי מגניבה.
וכמובן לא שכחנו את הכלה, היא תקבל עיסוי אישי ממני של 30 דקות.
ניתן להזמין שירותי עיסוי בתום הסדנה לכלל המשתתפות.
סדנא מיוחדת, גם מלמדת, וגם מפנקת ושהכלה כמובן לא תשכח …

 

 

מחפשות מקום אטרקטיבי לחגוג את המסיבת רווקות?

ה”זולה” בקרית עקרון מציעה לכן את מה שאתן צריכות. המקום מכיל יותר מ60 מקומות, מקום מרווח עם גינה מרשימה וגדולה. יש בו מקרן + מסך וציוד הגברה, חניה בשפע וללא הגבלה. המקום מקורה בחוף ומאוורר בקיץ.
מחיר מיוחד 480 ש”ח בלבד ל-4 שעות, ניתן לשכור עד 23 בלילה.

 

סדנא מהממת למסיבת רווקות- להכיר את עצמכן טוב יותר- סדנת קריאה בקלפים /כף היד/ נומרולוגיה

המנחה שלנו  מיועצות קו המומחים של רדיו ללא הפסקה וגם השתתפתה בתוכניות טלוויזה. מזמינה אתכן לחוות סדנה מיוחדת ומסקרנת הנמשכת כשעה וחצי ואף יותר, בה נלמד את יסודות הקריאה בכף היד , מהו הטארוט והנמרולוגיה, כיצד אישיות של האדם משתקפת בחיצוני ובפיזי ומתוך כך תלמד מה הם הקווים לאבחן את אופי האדם, נטיותיו, כישוריו, חוזקותיו, פוטנציאל עתידי, תוך איתור קווי עבר ותכונות תורשתיות. במהלך הסדנה תעבור המנחה בין המשתתפות ותחלק טיפים ועצות ע”פ הטארוט, נומרולוגיה וקריאת כף היד.
סדנת מיסטיקה היא סדנה מסקרנת ומעניינת, הנותנת במה ומתייחסת לעולם הקסום שמעבר לעיניים שלנו. ניתן להזמין את הסדנא ולקיים את מסיבת הרווקות במתחם מקסים – ה”זולה” בקרית עקרון. המקום מכיל יותר מ60 מקומות, מקום מרווח עם גינה מרשימה וגדולה. יש בו מקרן + מסך וציוד הגברה, חניה בשפע וללא הגבלה. המקום מקורה בחוף ומאוורר בקיץ.
ללא תוספת תשלום.

 

 

רק לצחוק ולצחוק ולצחוק ולצחוק….

המנחה שלנו מבכירי מנחי היוגה צחוק בארץ, בעל ביה”ס למדריכי יוגה צחוק, יגיע עד אליכן, ויעשה שמח ובגדול. המנחה הרכיב תוכנית מיוחדת למסיבת רווקות, ומציע לכן לחוות אותה בערב קסום שלא תפסיקו, פשוט לא תפסיקו לצחוק בו…
הצחוק ידוע ככלי שמנקה את הנשמה ומפה שגם את גופנו, ולכן נחשב ככלי ריפוי, הטכניקות שנלמדות בקורס יוכלו לשמש אתכן גם בחיי היום יום, ולעלות לעצמכן חיוך גם ברגעים קשים. לכלה זה כלי עזר מדהים ועוצמתי לקראת הערב המרגש אך גם המעט מלחיץ בחייה.
מהרגע שהמנחה שלנו מגיע לאירוע שלכן כבר החיוכים מתחילים לעלות, ולאט לאט החיוכים הופכים לצחוקים בלתי פוסקים בקולי קולות.  ערב של שיכרון חושים וגדוש בפעילויות כגון: מלחמת כריות, דמיון מודרך , משחקי תאטרון מצחיקים, תרגילי תנועה, מדיטציית צחוק, ריקודי בטן, משחקים מהילדות שבטח כבר שכחתן  ועוד ועוד…
סדנא מלאת הומור , משחררת , מרגיעה , מרפאה , לצחוק עד שיכרון חושים. בסדנא אנחנו נפעיל את הקול, נשתמש בגוף, בתנועה, ובמשחקים של אחת והשניה, בגדול יהייה כיף לא נורמלי!!!
ערב שהכלה לא תשכח, וימלא אותה בחיוך גדול וענק לעבר החתונה.

 

 

בואו לחוות סדנת מיסטיקה שונה ומיוחדת משהכרתן ע”פ המטאפיזיקה הסינית, הקבלה ופאנג שוואי

אנו שמחים שיש באפשרותנו להציע את שירותיה של המנחה המדהימה שלנו חוקרת קבלה והמטאפיסיקה הסינית מזה שנים, המנחה תגיע אליכן ותספר לכן על סודות הקבלה , הנומרולוגיה , התורה הסינית, הפאנג שוואי ואיך הכל מתחבר יחדיו. באמצעות תורת המטפיסיקה הסינית ניתן לחקור ולגלות פרטים אישיים על האדם ועל קווי האופי שלו והכוחות השונים שמניעים אותו בחיים, ולתת לו שלל טיפים המותאמים לו  אשיית הקורים גם כן לתורת הפאנג שוואי כגון: כיצד למשוך אל עצמו אנרגיות חיוביות. באיזה צד של המיטה לישון ולאיזה כיוון , באיזה מספר בית עדיף לו לגור , לאיזה כיוון לכוון את המחשב, באיזה תחומי עסקים יוכל להצליח ואיזה לא, מהן תקופות השפע שלו או התקופות הקשות יותר במהלך חייו וכדומה…
כמו כן תעבור בין המשתתפות ותיתן טיפים והדרכות אישיות, תפתח בקלפים ותחקור את שמכם ותקבלו אפילו טיפים איך לעצב את הבית ע”פ תורת הפאנג שוואי.

 

 

סדנה טעימה במיוחד – סדנת בישול בסגנון סיני/ יפני/ תאילנדי / פיוז’ן וסדנת סושי

השפית שלנו , בעלת ניסיון של יותר מעשר שנים כשפית ביפן, והשפית הנבחרת  של הדיפלומטים במסיבות ה60 של ישראל. תגיע אליכן ותהפוך את המסיבת רווקות שלכן לאירוע כיפי, מגרה את החושים ומלא באוכל טוב ומיוחד. בסדנא ניתן לבחור בין לימוד הכנת סושי או בישול יפני, סיני, או פיוז’ן.
סדנא מעשירה היישר מהמזרח הרחוק שבמהלכה כל החברות יהנו מעבודת צוות יצירתית, כיפית, דורשת מחשבה , אך לא מסובכת מדיי , מעוררת שיחה ושיתוף פעולה בין הבנות, והכי כיף התוצאה של העבודה החוויתית שמסתיימת בארוחה טובה. בסדנא נלמד את הסודות שהשפים מסתירים מאיתנו, נשתה אפטרטיפ,  ננשנש ונצחק.  במהלך הסדנא מקבלים הסברים על הרכיבים השונים והתרבות המיוחדת.
היות והאוכל האסייתי לפעמים נתון לחילופי העונות הסדנאות משתנות כל הזמן, כמובן כלל האופציות יינתנו לכן ותוכלו להרכיב סדנא ע”פ בחירתכן.

– התפריטים מגוונים ומותאמים בהתאם לדרישת המזמינים.
– ניתן להזמין גם שירותי שף אישי או קייטרינג

 

 

סדנת איפור מיוחדת המותאמת למסיבת רווקות

בואו להאיר את המסיבת רווקות של חברה שלכן בסדנת איפור מעניינת עםהמנחה שלנו,  מאפרת מנוסה ויועצת תדמית בוגרת בתי הספר לאיפור הנחשבים בעולם.  הסדנה כוללת  הרצאה מעניינת לגבי איפור וטיפוח, טיפים מקצועיים והדגמה על כלת השמחה. איפור הוא כלי חשוב בחיי היום יום שלנו המאפשר לנו להעביר מסרים חיצוניים המבטאים סקסיות , רצינות , כריזמטיות, רגישות , רכות וכו’.. בסדנה נלמד את שלל התכנים הקשורים לאיפור, כיצד לשדר לעולם מסרים באמצעות האיפור, ומהם סוגי האיפור השונים כגון: איפור לאירועים ,לדייטים, ליום יום , חשיבות האיפור, שימוש בגוונים, איפור בחמש דקות, הדרך הטובה ביותר להשתמש במייקאפ, הצללית והסומק, אילו מוצרי איפור לא מומלצים ואילו כן, הדגמות מוחשיות ועוד….
לאחר מכן המנחה עוברת כל אחת מהחוגגות באופן אישי ונותנת יעוץ איפור אישי ועלון עם תקציר הטיפים המקצועיים.
ניתן לקבל טיפים אישיים ולהתייעץ באופן אישי עם המנחה.
כמובן תקבלו גם הדרכה כיצד להתאפר לחתונה המיועדת.
והכלה תקבל מתנה אישית.

 

 

להוסיף קצת צבע למסיבה שלכן –קריקטוריסט

קריקטורה תמיד הייתה כלי להכניס קצת הומור לציורי אדם. הקריקטורה מבוססת  על הגזמה והדגשה של מאפיינים בולטים אצל האדם המצוייר וכך קצת להגדיל את האף , להקטין רגליים, למשוך את האצבעות, לעשות הגדלת חזה, במהלך השנים הקריקטורות הפכו להיות כלי שמשלהב אנשים ויוצר עניין, היום כבר מדובר באטרקציה מלהיבה במיוחד , שעוזרת להפוך את האירועים למעניינים יותר, ולהשאיר חותם בעל תוכן בקרב המוזמנים.
הקריקטוריסט המוכשר שלנו יעזור לכן לא לשכוח את המסיבה שלכן לעולמי עד. האיש שלנו – קריקטוריסט וצייר , יגיע עד אליכן לאירוע יעבור בין כל המוזמנות, וידאג להשאיר לכן מזכרת יפה ומשעשעת ביד לכל אחת ואחת. מהרגע שבו הקריקטוריסט מגיע לאירוע מקיפים אותו אנשים סקרנים מכל עבר ונהנים מחווית ציור ממוקדת, מהירה ומגניבה לחלוטין. כל ציור מושקע במחשבה והמון אהבה מהציור הראשון ועד האחרון. יש אפשרות לתת מענה גם לאירועים גדולים במיוחד בהם יש צורך בקריקטוריסטים נוספים. ממוצע לשעה בין 10-12 ציורים.

 

בואו להכיר את גופכן מחדש- סדנת ריקודי בטן

ריקוד בטן או מחול מזרחי בעל שורשים היסטוריים, תמיד היה נחשב כריקוד מעורר סקרנות, וריקוד בעל אלמנטים מיוחדים הכוללים ניעור ותנועות מעגליות של חלקי הגוף השונים. המיוחד בריקודי בטן שהרקדנית מנסה להמחיש רגשות באמצעות שימוש בכל חלקי השרירים בגופה המותאמים למוזיקה המושמעת.
המדריכה שלנו רקדנית בטן מנוסה, ומורה למחול מזרחי. תגיע עד אליכן לאירוע ותהפוך אותו לאירוע שמח, מלא בסטנדאפ, צחוקים, תנועה. חוויה משחררת, כיפית. המשתתפות ילמדו תנועות בסיסיות בריקודי בטן, ילמדו לעגל ולנענע, ילמדו להתחבר לעצמן ולאהוב את גופן מחדש, יתרגלו וישתמשו באביזרים שהמנחה תיתן ברשותן, ולאחר מכן ירקדו לצלילי המוזיקה ויגלו שיש ביכולתן לנענע את גופן מעבר למה שחשבו.
המנחה שלנו  הופכת את הערב לבלתי נשכח, ערב של השתוללות חסרת רסן, ושמחה שעוד לא חוויתן, תגלו את גופכן מחדש, שרירים שעוד לא הכרתן, והרבה, הרבה, הרבה ריקודים.
הכלה כמובן תזכה ליחס מיוחד.

 

 

סדנה מתוקה במיוחד- סדנת שוקולד מותאמת למסיבת רווקות!!!!!!

סדנה מיוחדת במינה, מלאת צחוקים עבודת צוות, שיתופיי פעולה, קינוחים וחוויות שחווים רק במסיבת רווקות, סדנה שוקלדית וטעימה ביותר.
מפגש כיפי, זורם, קליל ומצחיק שבו אתן מכינות את הקינוחים שתמיד חלמתן עליהן.  במהלך הסדנה:
– כל משתתפת תכין את הקינוח שהכי “חשקה נפשה בה”
– נטעם ונתענג על פונדו שוקולד אלכוהולי במבחר טעמים כמובן
לפי טעמה של הכלה.
– נעשה טבילת פירות ותופינים, ונחשוף את הסוד הגדול- למה בעצם
שוקולד כל כך מפתה?
– כל משתתפת תכין בעצמה את הקינוח המועדף עליה, ממבחר
אפשרויות מגוונות ומפתות ואלכוהוליות…
ואז שכבר האווירה די מבושמת. אפשר לגשת לעניינים…

כל משתתפת תבחר עוגיית מזל בה מסתתרת שאלה, עד סוף הערב תגלו הרבה סודות על חברות שלכן שלא ידעתן…
החבילה עוברת- לא מה שהכרתן!!!  חבילה ספיישלית במיוחד, חבילה שונה הכוללת הפתעות וממתקים!
ממתקי פצפוצים
בייגלה משוקולד
הדפסי שוקולד
וכמובן אי אפשר בלי… בולבולים משוקולד!! (בכדי שפעם אחת נשתמש בשיניים).

יש אפשרות להזמין גם כן שירותי קייטרינג כולל מאכלים מלוחים, פשטידות , סלטים וקישים…

 

שף אישי למסיבת רווקות – אוכל אסייתי- יפני/ תאילנדי/סיני/ פיוז’ן/ סושי

איך אפשר לחגוג מסיבת רווקות, ללא אוכל טוב??? ואם כבר אוכל טוב, אז מה יותר טוב משפית אישית?? ואם כבר שפית אישית, אז למה לא שפית מנוסה לאוכל אסייתי הכולל סושי ומנות יפניות / תאילנדיות/ סיניות ופיוז’ן??
התפריט מאד מגוון, וניתן לבחור את המנות הרצויות. השפית שלנו בעלת ניסיון עשיר ורחב שנים ביפן, הייתה שפית בבתי מלון מהיוקרתיים בעולם, ותגיע עד אליכן עם כל הציוד והמרכיבים הדרושים ותכין לכן ארוחה אישית על פי בחירתכן… השפית שלנו תבשל במיוחד עבורכן מול עינכן את המנות המיוחדות של המטבח האסייתי, תוכלו גם תוך כדי ללמוד מהביצועים שלה במטבח.
עריכת השולחן שיעוצב כמו שרק שפית מיומנת יודעת לעצב, ולאחר  תום הארוחה סידור השולחן וניקיון הכלים הכל יעשה ע”י השפית שלנו, כך שכל שיש לכן לעשות זה להתענג מהאוכל המצויין שיוגש לכן ולהינות משירות מדהים של שפית מוכשרת במינה.

– ניתן להזמין גם כן שירותי קייטרינג או סדנת בישול

 

פנייה ישירה לבית העסק