אור אושרי טוורק – סדנת טוורקינג בלתי נשכחת למסיבת רווקות

אור אושרי טוורק - סדנת טוורקינג בלתי נשכחת למסיבת רווקות
072-393-2375

אור אושרי טוורק - סדנת טוורקינג בלתי נשכחת למסיבת רווקות בפריסה ארצית

-מי אני-
היי לכולן!  שמי אור אושרי, מדריכה טוורקינג. אני מלמדת בכל רחביי הארץ (וגם נשים מכל העולם שלומדות מהתכנית הדיגיטלית שלי) כבר 5 שנים! 
העברתי מאות שיעורים וסדנאות ועם הניסיון שלי בתחום – אני יכולה להגיד בביטחון – אני מתחייבת עבורכן לחוויה בלתי נשכחת למסיבת רווקות שלכן. 

-מבנה הסדנה-
-אורכת כשעה וחצי.
-נתחיל  במשחק מצחיק ורווי אלכוהול לחימום האווירה.
-נלמד טכניקות בסיס של הטוורקינג בעמידה ועל הרצפה במגוון וריאציות. 
-נעבור למשחקים מצחיקים שיעשו לנו שמח.
-לסיום ובהתאם לרצון החוגגות, נקנח עם למידה של קומבינציה קלילה וכיפית, אותה גם נצלם בסוף הסדנה למזכרת.. ואפילו תוכלו לרקוד אותה בחתונה! 

-מה אני מביאה איתי לסדנה –
*משחקים כיפיים וחוויתיים עם הרבה צחוק והנאה שתמצאו רק בסדנה שלי.

* זוג ברכיות לכל משתתפת למשך הסדנה.

*רמקול עם סאונד איכותי ומיקרופון למידת הצורך.

*אנרגיות מדהימות שמדביקות את כולן.

-מה מיוחד בסדנת טוורקינג למסיבת רווקות-
סדנה חוויתית ומיוחדת,  שמשחררת דרך העבודה עם הגוף גם את החששות והביקורתיות מבפנים ומבחוץ, ומעצימה את כולן ביחד, וכל אחת לחוד.
לא משנה מה רמת החברות בין המשתתפות, גם במסיבה שבה אין היכרות קודמת או מעמיקה בין בניכן – אתן תסיימו אותה שיא המגובשות. בהבטחה!

-מה חשוב לי כמפעילה להעביר לכן בסדנה? –
הדבר שהכי חשוב לי זה האנרגיות. אני אוהבת לעשות שמח ולהרים לכן, אז אנחנו הולכות לעשות מלא פאאן!!! מטרת הסדנה היא להנות, להשתחרר ולעשות הכי שמח שאפשר לכלה. אני אוהבת לשמור על אנרגיות גבוהות לאורך כל הסדנה, מההתחלה ועד הסוף, ולכן את צריכה להכין את החברות להגיע למסיבה עם הרבה מרץ.

– איפה אפשר לקיים את הסדנה –
בבית או חצר של אחת החברות | וילה / סטודיו |  ים / טבע (תלוי בלוקיישן)

מזמינה אותך להתרשם מחוות דעת עליי ועל הסדנה שלי – יש תמונות כאן למטה.

מקווה שנעשה שמח ביחד! ♥

אור : 072-393-2375

פנייה ישירה לבית העסק





    משוייך לקטגוריות: רעיונות למסיבת רווקות בבית, בתך מתחתנת, מופע למסיבת רווקות, מוצרים למסיבת רווקות, הפעלות מצחיקות, מפעיל/ה למסיבת רווקות, הופעות מיוחדות, הפעלות סקסיות, סדנת ריקוד למסיבת רווקות, סדנת טוורקינג, כוריאוגרפיה למסיבת רווקות, מסיבת רווקות ספורטיבית, מסיבת רווקות באנגלית, זומבה וסלסה למסיבת רווקות, משחקי רווקות, הפעלות מאתגרות למסיבת רווקות, סדנת-טוורקינג-למסיבת-רווקות, מסיבת בריכה רעיונות, משחקים למסיבת רווקות, כל המוצרים למסיבת רווקות, סדנאות למסיבת רווקות, תקציב למסיבת רווקות, הפעלה למסיבה ברגע האחרון, מסיבת רווקות ☆בחורף☆, מסיבת רווקות רעיונות מקוריים, כל המפעילים תחת קורת גג אחת ארכיון, מסיבת רווקות אחרת, מסיבת רווקות ☆בקיץ☆, הצעות למסיבת רווקות, לימוד טוורק למסיבת רווקות, רעיונות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות שונה, מסיבת רווקות בטבע, מסיבה בטבע, מסיבת רווקות בסטייל, הכל למסיבת רווקות, מסיבת רווקות 2021, הפעלות ייחודיות למסיבת רווקות, הופעה למסיבות ואירועים פרטיים, מסיבת רווקות נועזת, פעילויות למסיבת רווקות, כוכבי טלויזיה למסיבת רווקות, מסיבת רווקות מיוחדת, היישר מהטלויזיה למסיבת רווקות, מסיבת רווקות סקסית, מסיבת רווקות מקורית, מומלצים למסיבת רווקות, אמהות מארגנות מסיבת רווקות לבנות, מפעיל/ה עד הבית ,וילה ,בריכה,לופט,יאכטה,מתחם,אוהל שאנטי, מסיבת רווקות מקפיצה,