מאיה הראל – גרפולוגית למסיבת רווקות קסומה ונפלאה

מאיה הראל - גרפולוגית למסיבת רווקות קסומה ונפלאה: 050-999-2425

מאיה הראל גרפולוגית

מסיבת רווקות עם הגרפולוגית מאיה הראל   – זה “מכתוב” לכן!

היי בנות יקרות, היי כלה מקסימה, אני רוצה להציע לכן מסיבת רווקות מיוחדת ואיכותית, מרתקת, ומעל הכל – מרגשת ומחברת. זאת מסיבה שתוציא את הכלה הכי נסיכה ותוציא אתכן מלכות אחת אחת.

גרפולוגיה זה הבסיס וכל השאר זה “העסיס” – כי במסיבה הזו הכתב הוא רק אמצעי נפלא, שרביט קסמים שבזכותו כולנו נתאחד בחיבור חם, נשחק במשחקים משעשעים ומרתקים, נדבר על כל מה שמותר ואסור, נצחק בלי סוף, נעלה אדרנלין ונתרגש המון. לא תאמינו איזה דברים אתן הולכות לגלות על עצמכן, על הכלה, אפילו על החתן….  

אז בואו נדבר על מה שמחכה לכן:

תמיד זה מתחיל במשחקים. משחקים ממכרים שכל החברות משתתפות בהן יחד, ומשתתפים בהם גם שרבוטים, משפטים, ציורים וחתימות, שדרכם מתגלים המון דברים על כל אחת ועל הקטע שלה בזוגיות, משפחה, אהבה, עבודה… ותמיד זה מצחיק, מגבש, מחבר ומסקרן, ויש לזה טעם של עוד, אבל חייבים להמשיך בתוכנית…

אבחונים במתנה – לכלה בגדול, לבנות בקטנה. אז כן, ברור שאני מסתכלת על הכתב שלכן, וכל אחת גם תצא עם אבחון קטן, אבל היי, אל תשכחו שהכלה היא זו שבפוקוס.  היא הולכת לקבל את “הקצפת” – אבחון על קטע ברכה שהיא כותבת לחתן ולעצמה, אבל כולנו יחד נחגוג על “הדובדבן שבקצפת” – אבחון גרפולוגי של קטע ממכתב אהבה שהחתן יתבקש לכתוב לכלה. הבטחתי לכן שיהיה מעניין ושמח, נכון?

שיחות על הכל. כי הכתב מחבר והכתב פותח, ודרכו מתחילות גם שיחות על כל מה שתרגישו חופשי לדבר עליו – אתן המחליטות. אם אתן חבורה סולידית – נלך על קו מתון, ואם אתן חבורה פרועה – השמיים הם הגבול. בכל מקרה, הכל יהיה בטוב טעם, ברגישות ובטונות של התרגשות.

כמה מילים גם עליי, שנכיר כבר עכשיו:

אני מאיה הראל, גרפולוגית, נשואה ואמא לשלושה בנות מקסימות , אוהבת אנשים ורואה אותם הרבה מעבר לכתב. במסיבות הרווקות שאני עורכת, תמיד נוצר חיבור של קסם ביני לבין הכלה ושאר הבנות, ואיכשהו כולן מרגישות בטוחות וחופשיות.

לפני שאני מגיעה למסיבה אני עושה תחקיר על הקבוצה שמגיעה – איזה גיל, איזה מגזר, איזה קשר יש בין הבנות, האם החמות גם תהיה במסיבה, ועוד מלא פרטים חשובים שבעזרתם אני יוצרת את ההתאמה המושלמת לכל פורום.

אה, ועוד משהו… אני רגילה שבסוף כולן ניגשות לדבר איתי, כולן מפרגנות, ובעיקר כולן מרגישות קרובות זו לזו וכבר לא יכולות לחכות כדי לחגוג ביחד בחתונה.

חותמת לכן על זה,

מאיה

צרו קשר להזמנות ולפרטים:050-999-2425

המלצות הגולשים

פנייה ישירה לבית העסק





    משוייך לקטגוריות: רעיונות למסיבת רווקות בבית, בתך מתחתנת, הפעלות מיוחדות למסיבת רווקות, מפעילים עם ניסיון לרווקות, מפעיל/ה למסיבת רווקות, הופעות מיוחדות, רעיונות למסיבת רווקות מצומצמת, מתנות לחברות, מיסטיקה ורוחניות, גרפולוגיה, מסיבת רווקות לדתיות, מיסטיקנים ואמני חושים, מסיבת רווקות רגועה, מבצעים חמים לאמצע שבוע בלבד!, משחקי רווקות, מסיבת רווקות אינטראקטיבית, משחקים למסיבת רווקות, נומרולוגיה, כל המוצרים למסיבת רווקות, מצגת למסיבת רווקות, סדנאות העצמה למסיבת רווקות, סדנאות למסיבת רווקות, תקציב למסיבת רווקות, מפעילים בחורף למסיבת רווקות, מיסטיקנית למסיבת רווקות, הפעלה למסיבה ברגע האחרון, מסיבת רווקות ☆בחורף☆, מתנות למסיבת רווקות, כל המפעילים תחת קורת גג אחת ארכיון, מסיבת רווקות אחרת, מסיבת רווקות ☆בקיץ☆, מסיבת טבע, הצעות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות קטנה, רעיונות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות שונה, הכל למסיבת רווקות, הכל על מסיבת רווקות, פעילויות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות מיוחדת, דילים חדשים למסיבת רווקות, סדנת מיסטיקה מסיבת רווקות, שאלות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות העשרה, חגיגת מבצעים למסיבת רווקות, טארוט, דברים למסיבת רווקות, הרצאות למסיבת רווקות, כל המיסטיקנים, ברכות למסיבת רווקות, משימות למסיבת רווקות, מתנות סקסיות לכלה או מהכלה למסיבת רווקות, שאלות לחתן למסיבת רווקות, מתנות למסיבת רווקות לחברות, אמהות מארגנות מסיבת רווקות לבנות, מפעיל/ה עד הבית ,וילה ,בריכה,לופט,יאכטה,מתחם,אוהל שאנטי,