מופע פיתום למסיבת רווקות

פרסום בארכיון

מסיבת רווקות בלי שלושת המומחים שלנו זה לא מסיבת רווקות, בתקופה שכולם נזהרים בשאלות ובמילים …זה הזמן להזמין את יאיר – אומן דיבור מהבטן.

חושבים שזה מצחיק? אז חכו שתכירו אתפרו’פ יהושוע, חאלד, ומיקי ברסלב. אומנם הן רק בובות! אבל שהן פותחות את הפה אין צנזורה. רוצים להיות מקוריים ולא שגרתיים ? יש לנו את הפיתרון. מופע בידור מצחיק עד דמעות שמדבר אליכן… מהבטן, חוויה שלא אחרת שלא תשכחו הרבה זמן…

זה הזמן לדבר על מה שאפשר לדבר רק בפורום הזה !

ואתם יודעים “מה שהיה במסיבת נשאר במסיבה”. זה מה שאשתו של פרו’פ יהושוע אמרה לו , אז הוא נשאר במסיבת רווקות ולא הגיע לחתונה”

פרו’פ יהושוע -הוא סקסולוג שנותן לנו את הטיפים הכי טובים מתקופת המנדט הבריטי ויענה על שאלות שישפרו את חיי הזוגיות לדוגמא: אמצעי מניעה- דבר חשוב! “כי ילדים שהם קטנים הם כאלה חמודים שבא לאכול אותם ואז שהם גדלים אתה מצטער שלא אכלת כמה! ולכן יש להשתמש בכל אמצעי מניעה… גם רוגטקה זה בסדר!

מיקי ברסלב– הוא רבי צדיק שחוטא בחטא הסטלה! אין ספק שזה גם תורם לזוגיות… שכטה או שתיים. מיקי ברסלב יתן לכם את התורה מנקודת מבט מטושטשת טיפה ועם המון הומור וצניעות ואם זה לא יעזור לכן למצוא בו זוג, מיקי יסביר לכן על קופידוס בפרט ועל דייטינג במגזר הברסלבי בכלל.

ועוד בובות והרבה והפתעות מטורפות

פנייה ישירה לבית העסק