מסיבת רווקות עוצמתית ואנרגטית עם מלכת התדר רויטל לב עכשיו במבצע 999 ₪

מסיבת רווקות עוצמתית ואנרגטית עם מלכת התדר רויטל לב: 074-769-1381

חדש באתר עכשיו במבצע היכרות לגולשות האתר רק 999 ₪

בטח שמעת יותר מפעם אחת את הביטוי “מחשבה יוצרת מציאות” אבל האם אתן מצליחות לייצר מציאות אחרת, טובה יותר? שמחה יותר? בדיוק כמו שאתן רוצות וצריכות?
אם אתן רוצות להנות, ללמוד, להחכים ולהתרגש? – הסדנה של רויטל לב היא בול בשבילכן!

הכירו את ‏ רויטל לב – מאמנת הוליסטית בכירה ומורה לחשיבה מודעות שתלמד אתכן
איך לייצר מציאות טובה יותר- זוגיות עובדת ושמחה, איך לבחור את המחשבות שלכן באופן מודע לפתח את העוצמה שלכן ולהתחבר לאנרגית הלב.

אז מה מצפה לכן במסיבת הרווקות שתפתח לכן את הלב ותחבר אתכן לשמחה וקלות?

● נתחיל עם משחקי היכרות חווייתיים  שבהם נכיר את הכלה ואת האורחות, נתחבר לעוצמות שלנו וניצור קולאז’ של החוזקות של הכלה שמורכב מנקודת מבט של המשתתפות.  

נלמד על עצמנו מה זה אומר שאנחנו ישויות רוחניות וכיצד זה עוזר לנו ליצור את מה שאנחנו רוצות וצריכות ואת מי שאנחנו רוצות להיות,  כאשר חומר הגלם שלנו ליצירה הן המחשבות והאמונות שלנו.

● נלמד ונדבר על אנרגיות, תדרים ומה זה אומר ואיך ניתן להעזר בהם כדי למשוך אלינו חוויות ואנשים, כיצד לנקות אנרגיות שליליות, כוחן של מילים, כיצד לבחור מילים ולבטא נכון את הכוונה שאנחנו רוצות לומר, ואיך נצליח להבין את האנרגיה של האנשים שמסביבנו, בני הזוג שלנו ועוד. למה ואיך חשוב להתחבר לאנרגיות של שמחה.

נשמח את הכלה בברכות מרגשות תוך כדי יצירה משותפת של מזכרת שתישאר מתנה  לכלה.

נסיים בפתיחות אישיות בקלפים לכול המשתתפות לקבלת הכוונה בנושאים שחשובים לכן.


מס’ משתתפות בסדנה: עד 15 בנות
אורך הסדנה: כשעתיים
מקום הפעילות: מרכז, שרון וצפון

 

מס’ משתתפות בסדנה: כ- 15 בנות
אורך הסדנה: כשעתיים
מקום הפעילות: מרכז, שרון וצפון

כרגע במבצע לשלושה חודשים – פברואר מרץ אפריל רק ב 999 שח 

אם בא לכן מסיבה מיוחדת עם אנרגיות טובות ואווירה מעצימה, התקשרו אל רויטל ושריינו תאריך: רויטל לב-074-769-1381

פנייה ישירה לבית העסק






    משוייך לקטגוריות: מסיבת רווקות בהתאמה אישית, מעגל נשים למסיבת רווקות, דאנס בר למסיבת רווקות, עיצוב אירוע, אירוע ייחודי, חברת הפקות לאירוע קטן, מסיבת רווקות טרנדית, מסיבת רווקות זוהרת, מסיבת רווקות נוצצת, ישראל, עסקים כחול לבן, חוגגות חירות, חוגגות נשיות, מאפרת למסיבת רווקות, ישראל חזקה ביחד, פרסום אפקטיבי למסיבת רווקות, שיתוף פעולה עסקי, פרויקט מיוחד, שירותים למסיבה עד הבית, ישראל במלחמה שאלות ותשובות, נעבור את זה יחד, ביחד ננצח, יחד ננצח, מסיבת נושא למבוגרים, מסיבה על הים, מסיבת רווקות מומלצת, אינדקס מסיבות רווקות בישראל, מסיבת רווקות בחורף רעיונות, מסיבת רווקות מיוחדת בחורף, אירוע חורף, רעיונות למסיבת רווקות בבית, מסיבת רווקות קונספט, מפעילים עם ניסיון לרווקות, מסיבת רווקות רוחנית, רעיונות למסיבת רווקות מצומצמת, סדנאות לדתיות, רעיונות לאירועי קונספט, מיסטיקה ורוחניות, מסיבת רווקות לדתיות, מיסטיקנים ואמני חושים, מסיבת רווקות רגועה, מבצעים חמים לאמצע שבוע בלבד!, מסיבת רווקות אינטראקטיבית, אותיות ברייד למסיבת רווקות, סרטון למסיבת רווקות, תמונות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות נושא, שושבינות חוגגות מסיבת רווקות, מסיבת רווקות יצירתית, משחקים לרווקות, ☆חדש ☆ באתר☆, מפעילים למסיבת רווקות, סדנאות לקבוצה קטנה, סדנאות העצמה למסיבת רווקות, סדנאות למסיבת רווקות, תקציב למסיבת רווקות, מסיבת רווקות מיסטית, מפעילים בחורף למסיבת רווקות, מיסטיקנית למסיבת רווקות, מסיבת רווקות בפרק ב, מסיבת רווקות ☆בחורף☆, מסיבת רווקות רעיונות מקוריים, מסיבת רווקות ☆בקיץ☆, הצעות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות קטנה, ערב גיבוש למסיבת רווקות, רעיונות למסיבת רווקות, מבצעים חמים למסיבת רווקות, רעיונות למסיבת רווקות איכותית, הכל על מסיבת רווקות, הזמנה למסיבת רווקות, פעילויות למסיבת רווקות, פעילות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות מיוחדת, דילים חדשים למסיבת רווקות, אירוע פרטי קטן, מה עושים במסיבת רווקות, סדנת מיסטיקה מסיבת רווקות, שאלות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות העשרה, חגיגת מבצעים למסיבת רווקות, כמה עולה מסיבת רווקות, כל המיסטיקנים, שאלות לחתן למסיבת רווקות, ארכיון רעיונות למסיבת רווקות, אמהות מארגנות מסיבת רווקות לבנות, מסיבת רווקות מגבשת, מבצעים למסיבת רווקות, עמדת קריאה בטארוט,