מסיבת רווקות עם סדנת הטוורק המטריפה של שחר

מסיבת רווקות עם סדנת הטוורק המטריפה של שחר : 072-393-9198 

כששחר יפרח מגיעה למסיבה ומנענעת את הכלה וחברותיה בריקוד הטוורק הסוחף, כל האנרגיות משתוללות, האדרנלין חוגג והמסיבה ממריאה לגבהים שלא היכרתן.

היי לך, מארגנת המסיבה התותחית, אני שחר, מורה לטוורקינג והיפ הופ, צעירה, מנוסה בתחום והופכת כל מסיבת רווקות לחוויה נדירה. בסדנה הייחודית שלי, את, הכלה וכל הבנות הולכות לשחרר את כל הגוף, להתאהב בעצמכן, להרגיש הכי סקסיות בעולם ולהתמכר לטוורק.

 

קצת על עצמי, כי יש סיפור…

שפת האם שלי היא הריקוד, לכן תמיד היה לי ברור שזה מה שאעשה בחיים. רקדתי בהופעות, קליפים ופרסומות של מפיקים מוכרים בתעשייה, הופעתי בקליפים של זמרים ידועים כמו נועה קירל, למדתי הדרכת היפ הופ בווינגייט, רקדתי בסטודיואים בכל רחבי העולם…

… ואז דווקא בתקופה הכי מבואסת שלי, הגעתי לקורס מדריכי טוורק, ושם נפתחה לי הנשמה. התאהבתי כבר בפגישת ההיכרות כששמעתי בנות אחרות שרוקדות טוורק מספרות על כמה שהריקוד הזה ממלא בביטחון עצמי, סקסיות ואהבה לגוף. היום, כשאני חיה ונושמת טוורקינג, אני מביאה את הדבר המדהים הזה למסיבות רווקות, וזה עובד מדהים!

 

אני מגיעה לכל מקום ואפשר גם לבוא אליי

אני מגיעה לכל מקום בו תחגגו: וילה, לופט, בריכה.
אם צריך מקום, גם אותו אני מביאה, ואז תוכלו לחגוג איתי בסטודיו שכור באזור שמתאים לכן (העיצוב עליי, ואפשר להביא כיבוד ושתייה).

 

אני מביאה איתי:

פלייליסט של מוסיקה מדהימה, רמקול, אנרגיות נפלאות, צחוקים, וכמובן את הידע והמיומנות שלי ואת האהבה שלי לכולכן.

אני שמה דגש על האהבה לגוף, על החיבור של כל אחת לעצמה, על הנשיות, על הרשות לעשות גם מה שנחשב לאסור ומביך – ומניסיון, אין מבוכות וכולן מתחברות!

 

מה נעשה בסדנה המטריפה שלנו?

נתחיל בחימום קצר עם כמה תנוחות טוורק ראשוניות.
אלמד אתכן את הטכניקה של הטוורק מהבסיס, ונתרגל תנוחות שונות של הריקוד.
הלימוד, התרגול והריקוד משולבים במשחקים, והכלה תמיד במרכז, מקבלת את כל תשומת הלב.
נחגוג לכלה עם טקס מרגש של ברכות.
בסיום הסדנה נלמד ריקוד סקסי קצר שיתועד בקליפ שאכין לכלה ולכן למזכרת.

 

אז תתקשרי  072-393-9198  נתניע, ננענע ונרים מסיבה אש, שאלף כבאים לא יכבו.

פנייה ישירה לבית העסק





    משוייך לקטגוריות: רעיונות למסיבת רווקות בבית, מפעילים עם ניסיון לרווקות, מפעיל/ה למסיבת רווקות, הפעלות סקסיות, סדנת ריקוד למסיבת רווקות, סדנת טוורקינג, רעיונות למסיבת רווקות מצומצמת, כוריאוגרפיה למסיבת רווקות, מסיבת רווקות ספורטיבית, משחקי רווקות, הפעלות מאתגרות למסיבת רווקות, מפעילים למסיבת רווקות, סדנת-טוורקינג-למסיבת-רווקות, משחקים למסיבת רווקות, סדנאות ריקוד למסיבת רווקות, כל המוצרים למסיבת רווקות, סדנאות למסיבת רווקות, מפעילים בחורף למסיבת רווקות, הפעלה למסיבה ברגע האחרון, מסיבת רווקות ☆בחורף☆, כל המפעילים תחת קורת גג אחת ארכיון, מסיבת רווקות ☆בקיץ☆, הצעות למסיבת רווקות, לימוד טוורק למסיבת רווקות, רעיונות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות בסטייל, הכל למסיבת רווקות, רעיונות למסיבת רווקות איכותית, מסיבת רווקות 2021, הפעלות ייחודיות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות נועזת, הכל על מסיבת רווקות, פעילות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות מיוחדת, ארכיון מפרסמים 2021, מסיבת רווקות סקסית, מסיבת רווקות לי, מסיבה סוף רווקות, מסיבת רווקות מגבשת, מפעיל/ה עד הבית ,וילה ,בריכה,לופט,יאכטה,מתחם,אוהל שאנטי, הפעלות למסיבת רווקות,