מתי בפעם האחרונה יצא לך להכנס למצב כפית-כנסי>>

"מצב כפית" כי לצחוק זה החיים
צרי קשר: 072-393-9022 רוני

אם הייתי שואלת אותך לפני 10 שנים מהי מסיבת הרווקות האולטימטיבית, בטח היית עונה לי שזו מסיבה שיש בה ים קישוטים מנצנצים, קשתות בולבולים, חשפן לוהט ולופט חשוך… נכון? אבל היום – היום את כבר היום את יודעת שבשביל להרים לחברה הכי טובה שלך מסיבת רווקות שתעיף אותה את ממש לא צריכה את כל ההתעסקות הזאת במסביב. היום את רוצה ערב בראש אחר, שכולו צחוקים וכיף, ערב כזה שכולן יזכרו לעוד מלא זמן. אז איך את יכולה לעשות את זה?

אהלן!

אני רוני, הבעלים של חברת “מצב כפית – הפעלות לא רגילות לאירועים”. ההפעלה שלי מותאמת בול למה שאת מחפשת – הפעלה קורעת מצחוק, מגבשת ומשחררת ובמקביל איכותית ומתאימה באופן אישי אלייך!

ההפעלה שלי מתאימה לנשים שאוהבות את החיים האמיתיים, נשים שפיצחו את המתכון המושלם לכל מסיבה טובה: חברות טובות, אלכוהול איכותי ומפעילה זורמת וקלילה שהופכת תוך דקה לאחת מהחבורה. אז מה בעצם אני מציעה לך כאן?

*הפעלה איכותית ומושקעת עם כל האקססוריז שיהפכו את המסיבה ללא פחות ממושלמת!

* קבלת כלה באנרגיות סופר גבוהות, מוזיקה וריקודים!

* משחקים מצחיקים ומטריפים שיפילו אתכם מצחוק ויחזירו אתכן לילדות!

* תחפושת חשפן מפתיעה וקורעת מצחוק!(כדי שבכל זאת נזכור את הימים ההם)

עם 5 שנות ניסיון בעולם ההפעלות ועם אינספור סוגים של פעילויות מטריפות, אני מבטיחה לך שאני והצוות שלי נרים לכן ערב מושקע שאף אחת לא תשכח בקרוב, בכל מקום בארץ!

אז אם את מארגנת לחברה שלך מסיבת רווקות בראש אחר- כזה שמתמקד בכלה ולאו דווקא במסביב– דברי איתי! ביחד נוכל להתאים לכן ערב מהמם של 100% צחוקים.

אז יאללה, נדבר:

רוני – 072-393-9022

*ההפעלה של “מצב כפית” מתאימה גם לערבי צוות, ערבי נשים ועוד.

פנייה ישירה לבית העסק






    משוייך לקטגוריות: מסיבת רווקות בחורף רעיונות, מסיבת רווקות מיוחדת בחורף, אירוע חורף, חבילות למסיבת רווקות, רעיונות למסיבת רווקות בבית, בתך מתחתנת, הפעלות מיוחדות למסיבת רווקות, הפעלות מצחיקות, מפעיל/ה למסיבת רווקות, הופעות מיוחדות, רעיונות למסיבת רווקות מצומצמת, סדנאות לדתיות, סדנת צחוק למסיבת רווקות, מסיבת רווקות רגועה, מבצעים חמים לאמצע שבוע בלבד!, משחקי רווקות, משחקים למסיבת רווקות, כל המוצרים למסיבת רווקות, מסיבת תחפושות, סדנאות למסיבת רווקות, מפעילים בחורף למסיבת רווקות, הפעלה למסיבה ברגע האחרון, מסיבת רווקות בפרק ב, מסיבת רווקות ☆בחורף☆, מסיבת רווקות רעיונות מקוריים, מסיבת רווקות אחרת, מסיבת רווקות ☆בקיץ☆, הצעות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות קטנה, מסיבת רווקות מאוחרת, רעיונות למסיבת רווקות, מבצעים חמים למסיבת רווקות, מסיבת רווקות שונה, הכל למסיבת רווקות, מסיבת רווקות 2021, מסיבת רווקות בצפון, מסיבת רווקות נועזת, מסיבת רווקות בים, פעילויות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות מיוחדת, דילים חדשים למסיבת רווקות, מסיבת רווקות העשרה, חגיגת מבצעים למסיבת רווקות, מסיבת רווקות בחיפה והסביבה, משימות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות סקסית, מסיבת רווקות לי, מסיבת רווקות מרגשת, מסיבה סוף רווקות, מומלצים למסיבת רווקות, אמהות מארגנות מסיבת רווקות לבנות, מסיבת רווקות מגבשת, מבצעים למסיבת רווקות, מפעיל/ה עד הבית ,וילה ,בריכה,לופט,יאכטה,מתחם,אוהל שאנטי, מסיבת רווקות מקפיצה, אימפרוביזציה,