איזה רולים מומלץ לבחור למסיבת רווקות?

מאמר זה בא בעקבות שאלות רבות שקיבלנו בנושא. בנות רבות אינן מבינות את ההבדלים השונים בין הרולים, ובעיקר איזה רולים מומלצים למסיבת רווקות. אז..סדנאות הסושי שאנו מעבירים למסיבות רווקות הן בעיקרן סדנאות חוויתיות. משמע הדגש הוא על החוויה.עם זאת אתן בהחלט לומדות ומתנסות בהכנתן של רולים.

איזה רולים מומלץ לבחור?
אין תשובה חד משמעית לנושא זה. בחלק ממסיבות הרווקות פגשנו בנות שיש להן רקע בגלגול רולים וכאלה שזו הפעם הראשונה שהן רואות מחצלת. ולכן אנו מתשאלים היטב אודות המסיבה ומנסים להבין מיהו הקהל שמולו אנו נעבוד. לעיתים הבנות שאנו פוגשים במסיבת הרווקות באות עם ידע שונה ואז מדריך אחד נותן להן דגשים יותר מתקדמים ומוודא שהסדנה לא תשעמם אף אחד.

רול סושי למסיבת רווקות

ובכל זאת..
אם אין לכן נסיון בהכנתם של רולים בכלל. אז היינו ממליצים להתחיל עם הרולים הנפוצים בצורתם הפשוטה: אינסייד אאוט, הוסומאקי(רול צר), פוטומאקי(רול רחב).
ואם יש לכן נסיון בגלגול רולים, או שהשתתפתם בסדנה בעבר, אז היינו ממליצים על רולים מעט יותר מסובכים:סנדוויץ’, רולים אומנותיים וכן הלאה.

האם נצליח לעשות רולים יפים כמו בסושי בר?
הדרך להכנת הסושי המושלם הוא הקפדה על כל שלב. הכנת האורז,השחזת הסכין,פיזור האורז,הנחת המילוי,גלגול וחיתוך. לכל שלב יש אחוזים מסוימים ביצירתו של הרול המושלם. בנוסף להקפדה על דרל ההכנה חשוב לדעת שהכנת סושי מקצועי ויפה דורשת תרגול והרבה. אף סושימן לא הצליח מיד ברול הראשון, כמו בכל דבר בתרבות היפנית הסושי אינו שונה ההצלחה והיופי מגיעים רק דרך תרגול.

מבחר סושי למסיבות רווקות

אם השתתפתם באחת מסדנאות הסושי שלנו והייתם מעוניינות לעלות שוב, היינו ממליצים לכם ליצור עימנו קשר ולברר אודות קורס סושי.

עוד אביזרים למסיבת רווקות ניתן למצוא בלינק המצורף