דברים שכדאי לזכור כאשר מארגנים מסיבות רווקות

הגיע המועד המרגש ומסיבת הרווקות שלך הולכת ומתקרבת! לפעמים ההתרגשות שלנו יכולה לבלבל ודברים יכולים להישכח, הנה הכתבה שתעזור לך לזכור את כל מה שאת צריכה בעת ארגון מסיבת הרווקות.

עמדה מיוחדת לקישוטים

בשביל שאירוע הרווקות שלך יהיה הכי מיוחד שיש, מומלץ לחשוב על נושא מסוים שבו תהיה התפאורה והקישוטים. קישוטים בסגנון טבעות אירוסין וכן אלמנטים שונים של חתונה הם כמובן קלאסיים ומומלצים תמיד. עוד אופציה מעניינת היא התאמה אישית של הקישוטים עבור הכלה. התאמה אישית היא דרך מעולה לייחד את מסיבת רווקות ולהפוך אותה לאחד שיזכר לתקופה ארוכה. קישוט המקום עם תמונות, בלונים, סרטים ועוד יהפוך את האירוע מהקצה אל הקצה ומדובר בחלק חשוב וקריטי בארגון.
כמובן שמומלץ גם להתארגן על כל האביזרים מראש ולרכוש את הכל באופן מרוכז ומראש על מנת שברגע האירוע לא יחסר דבר.

עמדות מיוחדות למסיבת רווקות

לוקיישן

הדבר אולי הכי משמעותי בתכנון מסיבת הרווקות היא בחירת הלוקיישן למסיבה. כל לוקיישן גורר תכנון שונה לחלוטין ולכן זה צריך להיות אחד הדברים הראשונים שתחשבי עליהם לפני שאת ניגשת עמוק למלאכת התכנון.
לוקיישנים פופולריים למסיבות רווקות הן וילות עם בריכה או חצר גדולה ומפוארת. כדאי להבין כבר בהתחלה עם המסיבה תקיים בחוץ ובמקרה כזה להיערך בהתאם עם דברים כמו חשמל ותאורה.

אוכל, קדימה אוכל!

איך אפשר שלא לדב.ר על אוכל! חשוב מאוד לחשוב מראש על קונספט לאוכל – בין אם זה קייטרינג או שף פרטי באירוע, יש חשיבות גבוהה למה שתגישו.
מסיבה לרווקות היא לרוב אירוע בו מספר לא קטן של נשים, ומומלץ לדאוג לאוכל מגוון שיתאים לכל אחת.
אם אתן יודעות מראש על מגבלות מזון – כמו למשל אלרגיה מסוימת או צמחונות/טבעונות, דאגו להציף זאת מראש מול המקום ממנו האוכל מוזמן על מנת שכולן יוכלו להנות מהאוכל ולהמשיך לשמוח בשמחתכן.

אז מה עושים?

לב האירוע הוא הפעילויות המתוכננות. חשבי מראש על סגנון האירוע ובעיקר על המוזמנות, ונסי לחשוב על פעילות משותפת שתאחד את כולן. לפעמים במסיבת הרווקות יהיו בנות שלאו דווקא יכירו מראש ולכן כדאי לחשוב על פעילות קבוצתית שתגבש את החבורה ותהיה נעימה לכולן.
משחקים בנושא היכרות עם הכלה ועם מערכת היחסים הם רעיון מצוין לפעילות באירוע, וכדאי לתכנן אותם מראש.
לעתים גם השכרת שירותיה של מפעילה יכולה להיות רעיון מעולה. מפעילה תתאים את התכנים לפי בקשה וכמובן תסייע לכולן להנות מהמסיבה בלי שיצטרכו לדאוג לבידור לאורך כל האירוע.
מפעילה מנוסה תדע לגרום לכל חבורת בנות להתגבש תוך דקות ולהפוך את האירוע לכיפי, מהנה וזורם.

ארגני רשימה!

כדי לא לשכוח שום פרט, בין אם בקישוט או בין אם בפעילות, נהלי רישום מסודר של כל התוכניות. כך תוכלי לוודא שהכל מתקתק ותמנעי מכל מיני בלת”מים שעלולים לצוץ.