כל מה שחשוב לדעת על מסיבת רווקות (מצומצמת) בתקופת הקורונה

תקופת הקורונה היא ממש לא תירוץ לוותר על מסיבה מושקעת, רגע לפני שהחברה מתחתנת וצועדת לחופה. אבל איך מתכננים מסיבה כזו, איזה שיקולים צריך לקחת בחשבון ואיזה הגבלות עוד קיימות בשטח? הנה כל מה שחשוב לדעת

הפקת מסיבה היא תמיד אירוע מאתגר. אבל ספציפית בתקופת הקורונה, נדמה שמדובר על משימה בלתי אפשרית שדורשת שורה ארוכה של התאמות מיוחדות. מצד שני, יש עדיין אירועים של פעם בחיים ועבורם שווה להשקיע את המאמץ ואת המשאבים.

אחד האירועים הכי חשובים שסביבם כדאי להפיק מסיבה הוא כמובן חתונה. בצד של הכלה, זה מתחיל עם מסיבת רווקות וכולל גם מפגש חברתי מיוחד עם כל המעגל הקרוב. מעבר לכך, מסיבות רווקות הן בדיוק מה שחברות של הכלה צריכות על מנת לרענן את שגרת הקורונה השוחקת. אז איך עושים את זה?

המגבלות והשפעתן על מסיבת הרווקות

כלל המפתח לטובת הפקת מסיבת רווקות בתקופת הקורונה הוא לשמור על ריחוק חברתי. בשביל לעשות את זה, רצוי לארגן מסיבת רווקות מצומצמת עם חברות ומשפחה מהמעגלים הקרובים בלבד. כמו כן, יש לתת עדיפות למקומות פתוחים או מרווחים שבהם אפשר לשמור על מרחק בין המשתתפות – בלי שזה יפגע בחוויה ובהנאה.

עוד עניין חשוב הוא להישאר עם אצבע על הדופק בכל הנוגע להנחיות של משרד הבריאות. במדינה שבה ההחלטות מתקבלות מעכשיו לעכשיו ולעיתים בלי שום הכנה מוקדמת או נימוק הגיוני, מעקב אחר ההנחיות הוא קריטי כדי למנוע עוגמת נפש או קנסות משטרתיים.

טיפים להפקה בלתי נשכחת

תפקיד החברות של הכלה הוא להפוך את הלימון ללימונדה. כמובן שהפקת מסיבת רווקות בקורונה היא אירוע מאתגר, אבל זה לא אומר שצריך לוותר עליו. יתרה על כך, מחשבה מחוץ לקופסא יכולה לעזור למצוא רעיונות למסיבת רווקות בקורונה עם המון יתרונות.

את הרעיונות הכי טובים מוצאים באמצעות התייעצות עם עוד חברות והרחבת המעגל. כמו כן, ניתן לשאוב השראה מהאופן שבו מתקיימים אירועים כאלה בשאר העולם – כי הרי הקורונה היא ממש לא מגיפה מקומית שייחודית לישראל.

מסיבת רווקות

 

היתרונות של מסיבת רווקות בקורונה

קודם כל, היתרון של מסיבת רווקות מֵצומצמת הוא שמונעים חוסר נעימות מצד חברות שלא מוזמנות. אם ממילא מפיקים אירוע עם כמות משתתפים שנבחרת בקפידה, לא צריך למצוא תירוצים לגבי כאלה שלא קיבלו הזמנה מסודרת.

שנית, סביר להניח שהמקום שבו תתקיים מסיבת רווקות מצומצמת יהיה זול יותר. מלבד המקום עצמו, אפשר גם לחסוך בהוצאות על הזמנת שירותי הקייטרינג, האוכל, השתייה, האטרקציות, הפעילויות וכן הלאה. אז אחרי שבוחרים מקום מתאים, כל מה שנשאר זה למצוא רעיונות למסיבה ברמה גבוהה ובמידת הצורך להשתמש בהמלצות שמופיעות באתרי אינטרנט או פורטל לרווקות ברשת.