מפיקה מסיבת רווקות

בואי תלמדי איך עושים את זה נכון

אז הוטלה עלייך המשימה להיות מפיקה למסיבת רווקות. קודן כל ברוכה הבאה לעולם הפקות האירועים, מיד תגלי שלא מלקקים כאן דבש וחשוב מכך את עומדת לגלות שהלקוחות שלך(החברות המקסימות כמובן) הרבה יותר קשים ממה שאת חושבת.

דרושה מפיקה למסיבת רווקות

לפני שנתחיל לפרוס בפנייך את הדרך בה מפיקת מסיבת רווקות עובדת. חשוב לדעת אם את היא האדם המתאים לתפקיד. לכל מסיבת רווקות ישנה הבת המתאימה לתפקיד וישנה הבת שמתנדבת אליו. אז דרישות התפקיד של מפיקה למסיבת רווקות כוללת את הדברים הבאים:

* מכירה את רוב הבנות שישתתפו במסיבה
* בעלת זמן פנוי (ככל שניתן כמובן)
* בעלת יכולת ארגון והנעה
* בעלת כושר שכנוע
* השתתפה בעברה במסיבות רווקות (2 לפחות)

מפיקה למסיבת רווקות – רשימת המוזמנות

כמו שכל מפיקה יודעת הדבר הראשון שצריך לדעת הוא כמה בנות אמורות לקחת חלק באירוע. אז עלייך לארגן רשימה שמית ברורה ויעילה עם כל הפרטים של הבנות שאמורות להשתתף במסיבת הרווקות. (לא לשכוח לקחת מייל)

הפקת מסיבת רווקות

מפיקה למסיבת רווקות – קביעת תאריך היעד למסיבה

בשלב זה עלייך להיות החלטית וסמכותית. מפיקה למסיבת רווקות עלולה לגלות שכל תאריך שהיא תבחר לא מתאים למישהי מהבנות. ולכן התייעצי אך ורק עם הכלה לעתיד וקבלי אור ירוק לאחד התאריכים שבחרת. בידקי שלפחות 80 אחוז מהבנות מאשרות הגעה לתאריך זה, וקיבעי עובדה ליתר הבנות האחרות.

מפיקה למסיבת רווקות – יוצאים לחפש מקום

גם כאן עלייך להראות נחישות ויכולת שכנוע. המיקום תמיד לא יתאים לחלק מהבנות. אנו רואים זאת במיוחד במסיבות רווקות בהן הבנות באות מרקעים שונים בחייה של הכלה, והן גרות באזורים שונים.
אז איך בוחרים מקום? בידקי מהי נקודת האמצע ובחרי בה כיעד למסיבה. תוכלי להיעזר במאמרים ובמידע שבקטגוריה זו – מקום למסיבת רווקות

ברכותינו.. אם הגעת לשלב זה הרי שהחלק הקשה כבר מאחורייך. כעת כל שנותר הוא לתכנן את המסיבה עצמה.

מפיקה למסיבת רווקות – תכנון המסיבה

בתכנון המסיבה אנו ממליצות לך לזנוח מעט את גישת הדיקטטורה מהשלבים הקודמים ולאמץ גישה יותר דמוקרטית. בשלב הראשון אספת את כל פרטי הבנות ולקחת גל מייל. כעת זה הזמן להשתמש בו בכדי לקבוע את הפעלות למסיבת רווקות ושאר ההתרחשויות של מסיבת הרווקות. ביחרי 2- 3 הפעלות ועוד מספר דברים שלדעתך יתאימו לבנות המסיבה. כעת הוציאו מייל מסודר שמפרט (ניתן לצרף קישורים לאתרי אינטרנט)
בדיוק מה כוללת ההפעלה, כמה היא עולה וכו’.. ובקשי מהן לבחור. ופשוט לכי עם דעת הרוב. אל תשכחי להוציא מייל נוסף ובו תוצאות ההצבעה.

תהנו!