תרימו כוס לכלה לעתיד: טיפים לבחירת הקוקטיילים המושלמים למסיבת רווקות

אז החברה הכי טובה מתחתנת ואתן רוצות לארגן לה מסיבת רווקות. מה עושים במסיבה כזאת? איזה סוגי פעילויות מתאימים למסיבת רווקות ואיך נשמור על האירוע כיפי ומכבד אבל לא יקר מדי? במדריך הבא נפרט על סוגי פעילויות שאפשר לעשות למסיבת רווקות, ונתמקד באלכוהול שמתאים למסיבת רווקות

מסיבת רווקות יכול להיות אירוע מרגש במיוחד עבור הכלה לעתיד ועבור החברות שלה, אבל יכול גם להיות אירוע מביך ומוזר כי הוא משלב חבורות שונות של הכלה שאין להן בהכרח קשר ביום יום. אז מה אפשר לעשות במסיבת רווקות? במדריך הבא נסביר מה הרעיון מאחורי חגיגת מסיבת רווקות, מה צריך למסיבת רווקות, נציע סוגי פעילויות שונים שאפשר לעשות לכבוד הכלה לעתיד ונתמקד ב”שובר הקרח” הגדול ביותר – אלכוהול! אלכוהול יכול לחבר בין חבורות שונות ולהבטיח שתארגנו לכלה לעתיד מסיבת רווקות מושלמת.

 

מדוע עושים מסיבת רווקות?

מסיבות רווקות הוא קונספט יחסית חדש שהתפתח בתרבות המערבית במאה הקודמת. אפשר לראות בו כמה מטרות מרכזיות: האחת היא לחגוג את הרווקות של האישה לפני שהיא “מתמסדת” והופכת לאשת משפחה. הרעיון הוא לנצל עד תום את תקופת הרווקות ולחגוג את סיומה לקראת הנישואים הקרבים. מטרה מרכזית נוספת היא לשמח את הכלה לפני חתונתה, ולנצל את השמחה המתקרבת לעוד אירועים מרגשים. למה לא לשמוח אם אפשר?

סקר שנערך בארצות הברית על ידי אוניברסיטת רטגרס בשנת 2003 הראה ש-94% מהנשים מעוניינות במסיבת רווקות! עם זאת, לכל אישה אופי משלה והעדפה משלה ביחס לאיך המסיבה תיראה ומה יהיה בה. אך רבות מהנשים יסכימו על דבר אחד מרכזי – אלכוהול לאירועים הוא מצרך חשוב במיוחד ומסמל שמחה מיוחדת.

 

הצעות לפעילויות כיפיות למסיבת רווקות

  1. סדנת אלכוהול למסיבת רווקות: הקושי העיקרי בארגון מסיבת רווקות הוא העובדה שפעמים רבות לכלה יש הרבה חברות שלא מכירות זו את זו. סדנת קוקטיילים מקצועית יכולה להוביל מהר מאוד ל”שבירת הקרח” בין המשתתפות ותהפוך את המסיבה לאירוע מצחיק ושמח. בנוסף, סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות גם תיתן למשתתפות ידע פרקטי לעתיד ותשכלל את יכולות הקוקטיילים של כולן.

  2. מסיבה בוילה או בבית אם הכלה אוהבת לרקוד מומלץ לארגן לה מסיבת ריקודים! ניתן לשכור לאירועים כאלה וילות מיוחדות עם בריכה או בלי בריכה ולערוך את המסיבה בחלל פרטי רק בשבילכן ובשביל הכלה לעתיד. מסיבת ריקודים יכולה לשלב גם מסיבת בריכה ולהרקיד גם את הביישניות ביותר.

  3. ארוחת שף פרטית: עיצוב שולחן למסיבת רווקות יכול להיות משימה קשה מאוד משום שיש לדאוג גם לאוכל וגם לשתייה. באמצעות הזמנת שף פרטי תוכלו לפתור את העניין הזה ולפנק את הכלה לעתיד באירוע מיוחד עם אוכל יוצא מן הכלל ואלכוהול נהדר.

 

סוגי קוקטיילים מתאימים למסיבת רווקות

לא משנה באיזה סוג של אירוע תבחרו ככל הנראה תרצו שהוא יערב אלכוהול כזה או אחר. לכל כלה לעתיד יש טעם אישי והעדפה אישית של קוקטיילים, כך שתמיד מומלץ לשאול את הכלה מה דעתה, אך הנה כמה טיפים שיעזרו לכן להתכוונן.

מאחר ומסיבת הרווקות היא יחסית קרובה למועד החתונה, כדאי לבחור באלכוהול קליל יחסית כדי לא לסכן את הכלה בתסמיני “הנגאובר” חמורים ובהתייבשות. כלומר, כדאי לבחור בקוקטיילים קיציים וקלילים, ולא להסתכן בסוגי ליקרים עשירים באלכוהול ובטעמים חזקים מאוד.

בנוסף, מסיבות רווקות בדרך כלל מערבות המון סוגים של נשים שלא מכירות זו את זו, ולכן כדאי לפנות למכנה משותף רחב ולא להתמקד בסוגי אלכוהול נישתיים ומיוחדים מאוד שרק חלק מהמשתתפות יאהבו.

 

מסיבת רווקות לחברות טובות

מסיבת רווקות יכול להיות אירוע נפלא שיחבר יחד חברות שונות של הכלה ואף ייצור חברויות חדשות! אלכוהול הוא שובר קרח מצוין לאירועים כאלה. לא משנה באיזו פעילות תבחרו, אם במסיבה בוילה, בארוחת שף או דווקא סדנת אלכוהול למסיבת רווקות, כל עוד תהיה שתיה חריפה באירוע תהיו בטוחות שהקרח ישבר מהר וכולן ייהנו יחד. למרות שהרעיון של מסיבת רווקות הוא יחסית חדש ולא הולך אחורה מאות שנים זו מסורת מקסימה ומשמחת שמוסיפה חגיגות ושמחות בעולם. בכל מקרה מומלץ תמיד להתייעץ עם הכלה לעתיד כדי שתשתף מה היא רוצה לאירוע שלה!