כמה עולה מסיבת רווקות?

כמה עולה לשמוח במסיבת רווקות? על כסף ומסיבת רווקות.

למה בנות מתלבטות בבחירת מקום לערב הרווקות ?מדוע כה רבות מאתנו לא יכולות להחליט.
את מי להזמין,מי יגיע לערב הרווקות ומי הקמצנית שתבריז?…האם לקחת לופט?
האם לקחת מקום בצימר או מלון? בית פרטי של החברה? האמא? בקיצור… המון התלבטות! ובמיוחד כמה ערב כזה עלול או עשוי לעלות לנו.

כדאי להיות מתוכננת מראש,לא שליפה בשנייה האחרונה! אפס טעויות.זה מה שחשוב!
אחת הסיבות היא כי אנו אמורות לקחת בחשבון שיש שתי מסיבות עם הוצאות כספיות
לא מבוטלות גם לשלם למקום, גם לשמלה חדשה גם לכבוד ערב הרווקות גם להסעה למקום החתונה, מי בספיישל מי במכונית…לוותר על דברים אחרים ולחגוג עם החברה!

אני חושבת שכדי לשמוח צריך רק דבר אחד- הרצון המטרה הכוונה לשמוח. ולשמח אדם אחר!

לחשוב ,אולי ,על שיתוף החתן במימון מסיבת הרווקות. כן .כן. ערב נשים הוא מתנה של.
הוא ידע להציב גבולות.לנו הנשים יש הוצאות רבות כל כך?
אני חושבת שלא פייר להטיל על 11 10 בנות לממן הכל! מסיבת הרווקות היא חלק
מתכנון העלות הכוללת של החתונה!

בבואכן לתכנן ערב נשים לכבוד הרווקה הנפרדת מימי רווקותה, חישבו-שימחה.
ליווי הכלה ליום חופתה ,חשוב שיהיה בעל איכות,מכל הבחינות .איכות דורשת תכנון .
לא המון כסף אלא תכנון מדוקדק.שאילת שאלות,בדיקה: מה מקבלים ואיך יהיה הערב החשוב כערב מקדים לנישואים.ערב רווקות הוא לא רק לכלה אלא למען המשתתפות בחתונה העתידית.

יש להציב תקציב מקסימלי ומינימלי ולהיזהר לא לחרוג .ערב רווקות הוא לכלה וחברותיה ,
לא המרצה היא עיקר הערב.עם כל הכבוד לסקסולוגית שהתחפשה לאחות.

כדאי להתייעץ עם הכלה מה התקציב שהיא רואה כ”בסדר.”לא כדאי לעשות יותר מידי הפתעות! הכלה תאמר לכן-את מה שהיא הייתה רוצה וגם מה שבשום פנים ואופן הכלה איננה רוצה !
לכן תכנון תקציבי יהיה מוקדם ככל האפשר! כדי לחלק את כל ההוצאות

ובמיוחד כשהתכנון כולל נשים שאינן מכירות זו את זו! איך ניתן לדבר עם נשים שמעולם לא ראינו על כסף?

לא לפחד ליצור תקציב הגיוני ולא פרוע! להעז ולחשוב על שינוי מיקום מיוקרתי (ויומיים במלון חמישה כוכבים )למשהו סביר יותר! כדאי להתחשב במיוחד באדם אחד-בכלה היקרה

זהו הערב שלה .אם אתן רוצות סקסולוגית והיא מבוהלת מהנושא-אל תעשו לה סדרת חינוך!
רדו מהעניין.אם הכלה מעדיפה למסיבת סיום רווקותה תהיה דווקא בטבע-לכו על זה!
אם היא רוצה שתבואו איתה למקווה המעוצב-עשו זאת! הכלה קובעת בערב הרווקות שלה.

כבדי אותה.אל תשכחי שגם את,חברה יקרה תתחתני בעתיד הקרוב..

אז מה חשוב שיהיה במסיבת רווקות

ארגון מסיבת רווקות היא ללא ספק משימה כיפית ונעימה ובאותה נשימה גם משימה מאתגרת המחייבת את מארגנות המסיבה לדאוג למכלול שלם של פרטים ודברים על מנת שכל אחת ממשתתפות המסיבה תוכל ליהנות ובגדול, והכי חשוב, שכוכבת המסיבה, הכלה המיועדת, תתרגש מהבילוי המשותף האחרון שלה (כרווקה בכל אופן) עם החברות הכי טובות. כאשר אתן ניגשות לארגן מסיבת רווקות ישנם מספר דברים שהם בגדר MUST לכל מסיבת רווקות וזאת לצד דברים שהם בגדר בחירה חופשית של מארגנות המסיבה בהתאם לאופיין של משתתפות המסיבה, מספר המשתתפות במסיבה ומאפיינים נוספים של אופי המסיבה.

ברשימת ה-MUST למסיבת רווקות נכללים כמובן הלוקיישן בו אתן בוחרות לקיים את המסיבה, כאשר כיום תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מקומות למסיבות רווקות, החל ממועדוני אירוח, מועדוני קריוקי ואפילו מתחמי חדרי בריחה, דרך מסיבות בריכה בלוקיישנים מיוחדים כגון: מתחמי ספא, יאכטות, בריכות שחייה ועד למסיבות רווקות המתקיימות בחצר פרטית, גג פרטי או דירה של אחת מהחברות. בהמשך ישיר לדברים שהם MUST בכל מסיבת רווקות נכללים נושאים כגון: משקאות ואוכל למסיבת רווקות, אביזרי מסיבות, קישוטים למסיבה וכדומה.

על מנת לאפשר לכל המשתתפות במסיבה ליהנות מחוויה מפנקת וכיפית, אנו ממליצים לכם לכלול ברשימת ה-MUST למסיבות רווקות גם הפעלות למסיבות רווקות. הפעלות אלו מבוססות על עולמות תוכן שונים והן מיושמות באמצעות סדנאות שונות אותן ניתן לשלב בכל מסיבת רווקות כגון: סדנאות שוקולד, סדנאות אלכוהול, סדנת ריקודי בטן או ריקוד טוורקינג, סדנאות מיסטיקה והפעלות נוספות היכולות להתאים באופן קונספטואלי גם למקום בו בחרתן לקיים את המסיבה, לדוגמא: סדנת ציורי גוף במסגרת מסיבות בריכה.

אז אחרי שיש לכן מקום מנצח למסיבת רווקות, מגוון מרשים של משקאות (גם אלכוהוליים כמובן) ואוכל ולאחר שבחרתן לעצמכן הפעלה אחת (אפשר יותר) למסיבת הרווקות, זה הזמן להמשיך לדברים שהם לא מבחינת MUST למסיבת רווקות אך הם בהחלט תורמים למצב הרוח של כל משתתפות המסיבה. ברשימת דברים אלו ניתן לכלול גם מופע חשפן למסיבת רווקות, אך הבחירה אם לכלול מופע חשפנות במסיבה כן או לא, חייבת להיעשות בהתאם לאופיין של כל המשתתפות במסיבה.

דברים נוספים שהם אומנם לא בבחינת MUST למסיבת רווקות אך הם בהחלט יכולים לתרום למצב רוח הטוב בכל מסיבת רווקות כוללים: פעילות קריוקי, מגשי אירוח מתוקים למסיבה ודברים נוספים הממתינים לכם באתר לרווקות- הפורטל הכי מושקע ברשת למסיבות רווקות. אתן מוזמנות להיכנס לכל אחת מקטגוריית האתר ולהיחשף לעולם מרתק ומלהיב של רעיונות והצעות שונות למסיבת רווקות. באתר, עשרות קטגוריות אשר יסייעו גם לכן לארגן ולתכנן את מסיבת הרווקות המושלמת….