איזה מתנות מומלצות למסיבת רווקות?

מסיבת רווקות היא אחד מהאירועים המשמחים ביותר עבור כל כלה עתידית… במיסה הזו היא הפוקוס היחיד וכל שעושים הוא לחגוג אותה ולה. אין ספק שיש המון סוגי מסיבות רווקות, בדומה למסיבות הרווקים, אך המשותף לכל כל סוגי המסיבות הוא נושא המסיבה ומה מטרתה. בשורות הבאות נדבר מעט על מסיבות הרווקות ואלו מתנות מומלץ להביא למתחתנת הטרייה.

הפעלה מיוחדת

כפי שציינו לעיל, יש לא מעט סוגי מסיבות רווקות ולרוב זה בהתאם לכלה העתידית. אם מדובר בבחורה הידועה בבליינית, אין ספק כי המסיבה תתקיים בסצנת חיי הלילה ואם מדובר בבחורה ביישנית שמעדיפה את ארבעת הקירות הרי שאין ספק כי מסיבת הרווקות תהייה אחרת לחלוטין. אחת המתנות הטובות ביותר שתוכלו להעניק במתנה הוא הפעלה מיוחדת המותאמת אל מסיבת רווקות. יש המון סוגי הפעלות, כגון הבאת דמות שתדאג למורל ולצחוקים, קוראת בקפה, הפרשת חלה ועוד ועוד.

מיתוג

אחת הדרכים להפוך כל מתנה ואת כל מסיבת רווקות ליותר אישית וזכורה היא מיתוג. אין זה משנה אם מדובר בצעצוע קטן לבין אם החולצות שכולן ילבשו, ברגע שיש מיתוג מדי מדובר במשהו אישי והרבה יותר מהנה ומדהים עבור הכלה החוגגת. כיום, ניתן למתג כמעט כל דבר ולהזמין מראש מתנות ממותגות.

חבילה בהפתעה

אחד הטרנדים של השנים האחרונות הוא חבילה בהפתעה. מדובר בחבילה המגיעה ארוזה והמקבל לא יודע מה קיבל וגם לא מי שהזמין אותה. הציפייה היא אחד האלמנטים שמייחדים את המתנה בהפתעה ובאופן גורף תמיד מדובר במתנות מיוחדות ומגניבות המתאימות ספציפית ובהחלט עונות להגדרת מתנות למסיבת רווקות. הטיפ שלנו הוא להזמין מתנה איכותית ואם ניתן לבחור סוג מתנות. כך או אחרת, חשוב לוודא כי רוכשים מתנה המתאימה למסיבת רווקות ולא סתם מתנת יום הולדת.

חלוק עם הקדשה

אחת הדרכים המיוחדות ביותר להפוך כל מתנה למתנה מיוחדת היא ההקדשה האישית. במרבית מסיבות הרווקות יש בריכה מעורבת או לפחות החלפת בגדים. מתנה נהדרת תהייה חלוק עם הקדשה אישית או שם רקום. בנוסף, מדובר במתנה שנשארת לרווקה החוגגת ותמיד תהייה אותה מתנה נהדרת של המתנה מאותה מסיבת רווקות. מתנה שימושית היא תמיד מתנה טובה וכזו שכל אחד היה רוצה לקבל. אין ספק שגם המתנות הקטנות והמתכלות הן נהדרות אבל חלוק עם הקדשה אישית הוא חלוק שישמש את הרווה החוגגת שנים קדימה.

 

לסיכום, אם אתן עתידות לחגוג מסיבת רווקות ואף לתכנן אחת, אנו שמחים לעמוד לשירותכן ולעזור לכן להפיק את מסיבת השנה. ימי המתנות המשימות עברו חלפו וכיום כל אחת רוצה להיות זו שתביא את המתנה הטובה והמגניבה ביותר. אתם מוזמנים לגלוש אל האתר שלנו ולגלות את עולם מסיבת רווקות ולקבל אין ספור רעיונות עבור מתנות למסיבות רווקות.