כמה עולה לערוך מסיבת רווקות

אירוע החתונה הגדול הולך וקרב? זה הזמן להתחיל לחשוב ולתכנן את מסיבת הרווקות המתקיימת מספר ימים או שבועות לפני האירוע הגדול שישנה לכן את הסטטוס…
מסיבת רווקות היא ללא ספק אחת מהמסיבות בה כל אישה מעוניינת לקחת חלק, כאשר האווירה המאפיינת את מסיבת הרווקות הנערכת מספר ימים או שבועות לפני אירוע החתונה הגדול, אינה דומה לשום אווירה באף סוג אחר של מסיבות. כאשר אתן ניגשות לתכנן, לארגן ולהפיק מסיבת רווקות, חשוב שתגדירו מראש את מסגרת התקציב העומדת לרשותכן, וזאת לצרכי תכנון מיטבי של כל המרכיבים והמאפיינים הנלווים למסיבה.

מחיר מסיבת רווקות מורכב מסך כל סעיפי ההוצאה הנלווים להפקת מסיבת רווקות, החל מהתשלום עבור המקום בו בחרתן לקיים את מסיבת הרווקות, דרך העלות הנדרשת לרכישת אלכוהול למסיבת רווקות, כיבוד, אביזרים למסיבת רווקות וכדומה ועד לעלותן של האטרקציות השונות אותן תהיו מעוניינות לשלב במהלך המסיבה.

מספר טיפים לתכנון תקציב למסיבת רווקות

לפני שאתן ניגשות לבדוק מחירים של כל אחד מהמרכיבים הנחוצים לכן לצורך הפקת מסיבת הרווקות, אנו ממליצים לכן להתייחס למספר פרמטרים חשובים בנוגע לתכנון תקציב למסיבת רווקות:

1. ערכו רשימה של כל הנשים העתידות לקחת חלק במסיבת הרווקות וזאת לצורך הגדרה כמותית של מספר המשתתפות במסיבה.

2. הגדירו מראש את המקום בו אתן מעוניינות לקיים את המסיבה: וילה למסיבות, לופט יוקרתי, חוף רחצה, מועדון קריוקי או בכלל בביתה של כוכבת המסיבה או בביתה של אחת מהמשתתפות. הגדרת המקום נועדה לבחון את עלויות השכרתו וזאת לנוכח העובדה שעלויות השכרת המקום בו תתקיים המסיבה מהוות את סעיף ההוצאה המרכזי שלכן.

3. הגדירו מראש את סוג האטרקציות וההפעלות השונות אותן תהיו מעוניינות לשלב במהלך המסיבה- גם במקרה זה, הגדרת הנושא מראש תאפשר לכם לבחון את העלויות השונות לכל אטרקציה מרכזית או הפעלה מרכזית למסיבת הרווקות באמצעות מפעילה למסיבת רווקות או ספקי אטרקציות לאירועים ומסיבות.

לאחר שהגדרתן לעצמכן את הנושאים המופיעים לעיל, אנו ממליצים לכן לערוך רשימה של כל המרכיבים הנחוצים לכן לצרכי הפקת האירוע, כאשר לצד כל מרכיב תציינו את התקציב הנדרש לצורך רכישתו.

אז כמה יעלה לכן להפיק מסיבת רווקות?

העלות הכוללת הנדרשת להפקת מסיבת רווקות, משתנה ממסיבה למסיבה בהתאם למספר המשתתפות בה, למקום בו היא נערכת, להיקף האטרקציות המשתלבות במהלך המסיבה ובהתאם לרשימת המרכיבים הנחוצים לכן לצורך הפקת המסיבה. מכיוון שאין מחיר אחיד להפקת מסיבת רווקות, העלות הסופית היא למעשה פועל יוצא של מסגרת התקציב אותה הגדרתם מלכתחילה לצרכי הפקת המסיבה, וזאת בתוספת של מספר משתנים לכאן או לכאן בהתאם לעלויות המשתנות של מרכיבי המסיבה. ברוב המקרים, מומלץ וחשוב לקיים סקר מחירים השוואתי בנוגע לכל אחד ואחד מהמרכיבים הנלווים להפקת המסיבה.