להפיק לאחותי מסיבת רווקות חלומית

להפיק לכם מסיבת רווקות חלומית

מי אני?
אז לפני שנתחיל אספר קצת על עצמי. שמי נעמה ובארבעת השנים האחרונות אני מפיקה מסיבת רווקות בכל רחבי ישראל. אז איך מגיעים להיות מפיקה של מסיבת רווקות?
מעולם לא חשבתי שזה יהיה עיסוקי, למעשה את שנותי באוניברסיטה ביליתי בלימודי משפטים.
הכל השתנה כשאחותי התחתנה ושתיים מחברותיה הטובות היו באוסטרליה,
כך שלא היה מי שיפיק לה את מסיבת הרווקות, והתפקיד הוטל עלי.

מה לעזאזל עושים עכשיו?
ללא שום רקע ונסיון בהפקות של מסיבות, נטלתי (בחשש גדול) על עצמי את ההפקה של מסיבת הרווקות של אחותי. הנסיון היחיד שלי עד כה עם התחום שנקרא מסיבת רווקות הסתכם בעובדה שהייתי בשתי מסיבות בעברי, אחת מהם הייתה של דודה רחוקה שהתחתנה בארץ והשנייה הייתה של חברה סופר – שמרנית שהדבר הכי מרתק שהיה אצלה במסיבה היה שהיא נערכה בבוקר.

 

תאריך ורשימת מוזמנות
היה לי ברור לגמרי שאני אעשה את הכל כדי להפיק לאחותי את מסיבת הרווקות המושלמת.
אבל מאיפה מתחילים? מהתאריך של מסיבת הרווקות. קבעתי בהתייעצות ביחד עם אחותי שמסיבת הרווקות תיערך כ- 4 ימים לפני החתונה.
ההמשך הטבעי אחר כך היה לארגן את רשימת המוזמנות, אתגר לא פשוט בפני עצמו. את מי להזמין? על מי לוותר? והדבר קשה שבעתיים כשאת לא מכירה את הנפשות הפועלות.
בסופו של דבר הורכבה רשימת מוזמנות של בערך 15 בנות. תאמינו או לא זה היה החלק הקל, כבר בשיחת הטלפון הראשונה הבנתי שפיקניק זה לא יהיה.
החברה הראשונה שהתקשרתי אליה מוזמנת למסיבת רווקות אחרת, בדיוק באותו תאריך.
לקח לי בערך שבוע לנווט את דרכי בבליל הכאוס שנקרא למצוא תאריך שיספק את כולם.
בסופו של דבר התאריך שנקבע למסיבת הרווקות היה שבוע וחצי לערך לפני החתונה.

מחפשים מקום
המשך הדרך היה לי כבר יותר ברור, מפני שכל הבנות שאלו אותי איפה הולכת להתרחש מסיבת הרווקות מכאן הבנתי שחייבים מקום איכותי מקום שאפשר להזמין אוהלים לאירועים. מפני שמקום מוגדר לא היה לי הבטחתי לכל הבנות שמהסיבה תתרחש במקום מרכזי עבור כולן. מקום טוב באמצע..ושם בדיוק התחלתי לחפש, אינטרנט..טלפונים..המלצות ועוד שלל עצות טובות הובילו אותי לבסוף למקום הנכסף.
לופט מקסים במיקום מרכזי. מצויד במיטב הפינוקים.

 

מחפשים הפעלה
אז איך גורמים ל-15 בנות לשתף פעולה במשך 4 שעות? באמצעות הפעלה טובה.
ושם בדיוק המשכתי את ההפקה הקטנה שלי. אם חשבתי שמקום קשה למצוא,
נוכחתי לדעת שמרוב הפעלות למסיבת רווקות לא רואים את המסיבה.
ללא כל אפשרות אחרת התחלתי לאסוף מידע, פיסה אחר פיסה אודות ההפעלות השונות למסיבת רווקות. סדנאות, אטרקציות חוויתיות ועוד ועוד..לבסוף החלטתי על מפעילה של סדנת שוקולד מקסימה ולאחר מכן סדנת אלכוהול איכותית עם שני ברמנים חתיכים.

אוכל ושתייה
אז..את השתייה החריפה ואת הכיבוד המתוק למעשה כבר כיסיתי כשבחרתי את ההפעלות הללו. כעת נותר לספק אוכל ושתייה קלה. כבר בשיחות הטלפון הראשונות שעשיתי לחבורת המוזמנות, הבנתי שבעסק הזה שנקרא הפקת מסיבת רווקות אני לבדי לגמרי. וכל שנותר הוא להיעזר שוב באינטרנט בכדי למצוא את המקום המתאים שיוכך לספק לנו אוכל למסיבת הרווקות.
לאחר שיטוטים וטעימות בחרתי לבסוף בשתי מקומות.

מסיבת הרווקות
היה פיצוץ! כל העבר המסיבה קצרה מחמאות וכולם היו בעננים. ממש בילו ונהנו, ואני הרגשתי שלרגע הכל היה שווה את זה. בסוף המסיבה נגשה אלי אחת הבנות ו…….שאלה אותי אם אהיה מעוניינת להפיק עבורה את מסיבת הרווקות שלה.
וכך הכל התחיל.