איך עושים מסיבת רווקות שונה ומעניינת

מסיבת רווקות הוא האירוע הכי כיפי ומגניב שאפשר לעשות בשביל הבסטי שלך. תכלס, יש שיאמרו שהוא אפילו יותר מעניין מהחתונה עצמה

ובגלל שהאירוע הזה כל כך יחודי וחד-פעמי, שבא לחבר בין כל החברות של הכלה – אי אפשר להתפשר בו. צריך לארגן אירוע לא פחות ממושלם ומתאים בול אליכן.

אז מה עושים במסיבת רווקות? את מה שהכי עושה לכן את זה! האפשרויות אינסופיות והפעילויות כיד הדמיון: אם זה הפעלות סקסיות כמו חשפן או סקסולוגית, אם זה ערב רגוע של יוגה או סדנת אוכל, הכי חשוב זה להכיר טוב את מי שבשבילה מעיפים את הערב: הכלה! מה הכלה הכי אוהבת? מה בכנות הכי מרים לה? מסיבת אוכל? ערב פרוע של אלכוהול ומוסיקה? ערב קורע מצחוק עם סטנדאפיסט/ית מעולה? כל האפשרויות לוהטות – כל עוד אתן זורמות!
קונספט למסיבת רווקות יכול להיות במקום פרטי עם בריכה וג’קוזי, הוא יכול להיות בטבע עם אוכל וכריות ישיבה, הוא יכול להיות בבית פרטי של אחת מכן – הכל מגניב! בני את הערב לפי הכלה: האם היא טיפוס זורם ושובב או יותר מופנם וביישן? אולי דווקא זה הזמן לפתוח אותה לרעיונות לא שגרתיים? את מכירה אותה הכי טוב, לכי על האינסטינקט שלך כדי לעצב את הערב שהכי מותאם לה.
רעיונות למסיבות רווקות: לארגן משחקים למסיבה כמו טריוויה כלה – כל אחת מקבלת כרטיסיות בהן תשתפו פרטים מצחיקים וביזאריים מחייה (כל עוד היא מסכימה לשתף ), משחקי שתיה, משחקי בריכה ועוד.
אז מה צריך למסיבת רווקות? אותך! את המארגנת, המוח שמאחורי הרעיון, את זו שתעיפי את הערב. בנינו, לא משנה כמה המקום יהיה מושלם וכמה הפעילות תהיה מקורית, הכי חשוב זה אתן והמצברוח שלכן, הפירגון, ההרגשה הטובה וההתלהבות.
שיהיה במזל טוב, ויאללה – תרימו!!