ארגון מסיבת רווקות – משלב תיאום ציפיות ועד המתנות

אם אתן רוצות לארגן לכלה מסיבת רווקות מושלמת שהיא לא תשכח, עליכן לשים לב לכל הפרטים הקטנים בהם: נושא המסיבה, האוכל שיוגש והלוקיישן. על מנת שהמסיבה תהיה מוצלחת ביותר, חשוב להכיר את הכלה כמה שיותר ולדעת מה בדיוק ישמח אותה, מה יביך אותה ולמה היא ממש לא מתחברת. עקבו אחרי הטיפים שלנו ותוכלו לארגן מסיבה נהדרת, שרק תשמח את הכלה.

תיאום ציפיות

הכלה חייבת להיות מודעת לכך שמארגנים לה מסיבת רווקות. זאת על מנת שהיא תהיה רגועה ותדע מי מכין לה ומה מכין. עליכן לשאול את הכלה לגבי המוזמנות שהיא רוצה שיהיו במסיבה וכמו כן לגבי התאריך המתאים לה. אם אתן לא בטוחות מה היא בדיוק אוהבת, ניתן לשאול אותה באופן כללי מה כן הייתה רוצה במסיבה ומה לא.

תקציב

מסיבת רווקות מושקעת עולה לא מעט כסף. במקרים מסוימים, האמא של הכלה מחליטה לממן עבור בתה שמתחתנת את המסיבה. במקרים אחרים, הבנות שמארגנות את המסיבה יכולות להחליט שהן שמות סכום כסף מסוים על חשבונן.

לוקיישן

האפשרויות רבות ומגוונות. ניתן להזמין חדר פרטי במסעדה או בבר. יתרה מזאת, אפשר גם להגיע לספא פינוק או למתחם וילה למסיבת רווקות, וילה מפנקת או אולי אפילו לעשות את המסיבה בבית של הכלה.

קונספט/נושא

החלק העיקרי והחשוב של המסיבה. בהתאם לנושא או הקונספט שנבחר, כך יהיה גם העיצוב, הפעילות והאוכל. אם מדובר על כלה ביישנית ועדינה, נסו שלא להביך אותה והימנעו מעיצוב סביב נושא סקס למשל.

האוכל והשתייה

אפשר להכין ארוחה משותפת, כלומר כל אחת מהמשתתפות במסיבה תכין מנה מיוחדת למסיבה. במידה ויש מספיק תקציב או שהורי הכלה מממנים את המסיבה, אז ניתן להזמין קייטרינג בשרי ולהנות ממגוון של מנות משובחות ואיכותיות הנעשות על ידי שפים מקצועיים. מבחינת השתייה, מומלץ לברר מה הבנות אוהבות לשתות וכמה ולהיערך בהתאם מבחינת הכמויות המתאימות.

מתנות

מסיבת הרווקות יכולה להיות מתנה מושלמת בפני עצמה. מה שכן, אם אתן חברות טובות ורוצות לפנק עוד קצת את הכלה לפני שהיא מתחתנת, אז תוכלו להביא לה שובר ליום פינוק זוגי בספא, קופסת הפתעות מפנקת עם שלל מוצרי טיפוח ואיפור או כל מתנה אחרת יצירתית שיכולה להתאים לה.

שורה תחתונה

כמו בכל ארגון של מסיבה, גם מסיבת רווקות דורשת לא מעט השקעה, ארגון והכנה של כל הדברים הקשורים למסיבה. אם אתן חברות טובות ורוצות לשמח את הכלה, אז בוודאי תעשו את כל ההכנות בצורה הכי טובה ומושלמת שיש ומכל הלב. מסיבת הרווקות רק תגרום לכלה להשתחרר ולהגיע רגועה יותר לחתונה שלה – האירוע הגדול והמשמעותי ביותר שיש לה בחיים. על כן, אתן מצדכן נסו לגרום לה להנות מהמסיבה כמה שרק אפשר.